Vi som temper. NY!

Liisjja: håper du kan gå tilbake til å tenke på erten om et par uker. :) Og bestill tester, det føles meningsfullt. Bare irriterende at man da blir gående og vente på posten også. Hahaha.. Ja, jeg strikker, men det er jo begrenset hvor mye babytøy man kan strikke før man har positiv test? Og jeg har bare lyst til å strikke babytøy nå. Haha.. Kanskje på tide at noen kommer og tar en alvorsprat med meg snart.
Haha, ja posten er treg :p her hekles det bare babyklær, men jeg skylder på tantebarnet som kommer i februar, men har ikke tenkt å gi bort alt :p alvorsprat ja? Hmm skulle kanskje hatt det..

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Haha, ja posten er treg :p her hekles det bare babyklær, men jeg skylder på tantebarnet som kommer i februar, men har ikke tenkt å gi bort alt :p alvorsprat ja? Hmm skulle kanskje hatt det..

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, jeg kjenner heldigvis MANGE gravide, så jeg skylder på dem alle sammen når jeg strikker i vei. Planen er jo overhodet ikke å gi bort alt sammen. Poenget er vel bare at jeg aldri sier navnet på den gravide som faktisk er i nærheten, skylder alltid på noen av de andre, slik at ingen føler at jeg har lovet dem noe. :D ;)

Idag kom krysset :-) Dere som er mer bevandret enn meg på Fertility`friend, når kommer stiplet kryss og når ordentlig kryss?

Idag kom krysset :) Dere som er mer bevandret enn meg på Fertility`friend, når kommer stiplet kryss og når ordentlig kryss?

Stiplet er når det er litt usikkert, mens ordentlig kommer når det er såpass mange tegn at FF er "sikker". Det er en kombinasjon av temp, EL-tester, utflod og tappe-tafsing.

Stiplet er når det er litt usikkert, mens ordentlig kommer når det er såpass mange tegn at FF er "sikker". Det er en kombinasjon av temp, EL-tester, utflod og tappe-tafsing.

Hmmm...jeg ga opp utflodbiten, da jeg synes det er vanskelig å skille det fra sædrester i og med at vi har sex minst annenhver dag... Tappen har jeg foreløpig holdt meg unna :rolleyes: Det får bli et evt kommende prosjekt. Vil det si at om jeg kun registrerer sex og temp vil jeg kun få stiplet? Bruker forresten gratisversjonen av FF.

Så bra Sara! Da er det bare å sette i gang! :-)

Hmmm...jeg ga opp utflodbiten, da jeg synes det er vanskelig å skille det fra sædrester i og med at vi har sex minst annenhver dag... Tappen har jeg foreløpig holdt meg unna :rolleyes: Det får bli et evt kommende prosjekt. Vil det si at om jeg kun registrerer sex og temp vil jeg kun få stiplet? Bruker forresten gratisversjonen av FF.

Så bra Sara! Da er det bare å sette i gang! :)

Nei, jeg tror du vil kunne få hel linje hvis tempen er veldig tydelig. Den er nok stiplet fordi den gikk litt ned igjen i dag? Jeg bruker også bare gratisversjonen, og jeg har ikke holdt på så lenge. Kanskje noen av ekspertene her vet det helt sikkert.

Godt å høre det ikke bare er meg! Sover du også litt urolig tidlig på morgenen? Måler du oralt?
Supert om du orker å ta en test før du legger deg - takk :)

Tar Tempen i munnen under tunga ja :)

Jeg sover som en stein jeg helt til typen vekker meg, etter at radioen og lyset har stått på i en halv time. Jeg er som en zombie på morningen. Men jeg klarer å tempe i halvsøvne med en gang radioen starter, eller rundt der, sovner igjen, og leser av termometeret når øynene også vil åpne seg.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Posten kom nå og jeg har fått nye tester! :D

Voldsomt som dere skravler da :)

Jeg ville bare rapportere om positiv el test, helt klart, første gang i mitt liv.

Hurra!! :D Gratulerer!!
Dette må dere feire i kveld ;)
Chicabowbownow ;)

Tar Tempen i munnen under tunga ja :)

Jeg sover som en stein jeg helt til typen vekker meg, etter at radioen og lyset har stått på i en halv time. Jeg er som en zombie på morningen. Men jeg klarer å tempe i halvsøvne med en gang radioen starter, eller rundt der, sovner igjen, og leser av termometeret når øynene også vil åpne seg.

Haha! Da er jeg enig i at det er rart du har høy temp om morgenen! Men vi er forskjellige alle mann.

Om måling på kvelden er i munnen har man snakket og kanskje pusset tenner? Da blir det kaldere

Kl. 06.00: 36,29
Kl. 19.30: 36,13

Har jaggu gått ned i temp i dag også. Snakket ikke på minst 30 min og hadde rimelig lukket munn en stund før jeg tempet også.
Fryser veldig da... Spesiell kropp.

Typen er motsatt, han fryser på morgenen, og er varm på kvelden.

Har jaggu gått ned i temp i dag også. Snakket ikke på minst 30 min og hadde rimelig lukket munn en stund før jeg tempet også.

Hihi.. Du kan jo teste på morgen og kveld vaginalt/analt en dag for å sjekke, men det er vel ikke så viktig? Alle kropper er forskjellige og selv om normalen er 0,6 grader varmere på kvelden enn på morgenen så betyr jo ikke det at det ikke finnes unntak. Ingen regel uten unntak, ingen kropp uten unntak! Hihi...

Kroppen min er dust forresten, nå har den gått hen og blitt forkjølet i løpet av fridagen min! Det renner av nesa (unnskyld for detaljer) og jeg kjennes potte tett ut, og varm og vondt i hodet. Usj og æsj. Kjennes ikke ut som jeg har feber i kroppen, men hodet mitt kjennes ut som det er i full fart med å utvikle en skikkelig forkjølelse her. Det har jeg jo ikke tid til. Dessuten var det ikke syk jeg ville bli, jeg har lyst til å bli gravid jeg. :p

Tok ett siste mål nå, rett etter en varm dusj og rett i seng. Nå er tempen enda lavere. Ganske rart, for nå fryser jg ikke engang.
Men ofte når jeg er syk og tror jeg har feber så har jeg det jeg kaller "minus-feber" siden jeg ofte har veldig lav temperatur når jeg måler. Jaja.... Kanskje jeg bør snakke med en lege ;)

Kl. 23.00: 35,87

Hihi.. Du kan jo teste på morgen og kveld vaginalt/analt en dag for å sjekke, men det er vel ikke så viktig? Alle kropper er forskjellige og selv om normalen er 0,6 grader varmere på kvelden enn på morgenen så betyr jo ikke det at det ikke finnes unntak. Ingen regel uten unntak, ingen kropp uten unntak! Hihi...

Kroppen min er dust forresten, nå har den gått hen og blitt forkjølet i løpet av fridagen min! Det renner av nesa (unnskyld for detaljer) og jeg kjennes potte tett ut, og varm og vondt i hodet. Usj og æsj. Kjennes ikke ut som jeg har feber i kroppen, men hodet mitt kjennes ut som det er i full fart med å utvikle en skikkelig forkjølelse her. Det har jeg jo ikke tid til. Dessuten var det ikke syk jeg ville bli, jeg har lyst til å bli gravid jeg. :p

Tror jeg dropper vaginale og anale målinger.... Blir helt galt å måle i munnen igjen etter det. Også er jeg så trøtt om morgenen at jeg nok kommer til å bomme... Hehe.

Så duste-kropp du har som bestemmer seg for å bli syk når du har fri! Det er jo passe typisk da.. :(
Jeg har aldri feber selvom jeg er forskjøla, men hvis du bare snufser og er tett så er det jo ikke så ille da ;) Ta masse c-vitaminer så kanskje du slipper at det utvikler seg. Nesespray også, så hodet ikke sprenger av tetthet (nå høres jeg ut som DEN mamma'n...)
Vil jo ha en frisk og rask kropp for baby-making :D ;)

Tror jeg dropper vaginale og anale målinger.... Blir helt galt å måle i munnen igjen etter det. Også er jeg så trøtt om morgenen at jeg nok kommer til å bomme... Hehe.

Så duste-kropp du har som bestemmer seg for å bli syk når du har fri! Det er jo passe typisk da.. :(
Jeg har aldri feber selvom jeg er forskjøla, men hvis du bare snufser og er tett så er det jo ikke så ille da ;) Ta masse c-vitaminer så kanskje du slipper at det utvikler seg. Nesespray også, så hodet ikke sprenger av tetthet (nå høres jeg ut som DEN mamma'n...)
Vil jo ha en frisk og rask kropp for baby-making :D ;)

Jeg tror heller ikke jeg får feber, bare varm og tett i knotten. Skal passe på nå så jeg holder meg frisk til baby-making ja. :D

Nei, du må bare teste analt/vaginalt om du har sånn hel termometer-beskyttelse. Hvis ikke blir det guffent. :p

Og der begynte tempen å synke. :( IKM i morgen.

Ikke gi opp håpet helt enda!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Neida, men greit å ha et litt realistisk bilde på at det var ny negativ billigstrimmel i dag (12 dpo) og IKM i morgen og tempdropp og tappen kjennes ut som den har kommet nedover. Hehe.. Så med så mange tegn på en gang og menssmerter i flere dager, kjenner jeg at jeg begynner å tenke på pp 4. :) Skal allikevel holde humøret oppe så lenge det ikke finnes antydning til blod.

Back
Topp