Så kjekt når det funker.
Ja! Jeg har hatt nok av eviglange sykluser....heldigvis har de som regel vært under 35 dager etter at jeg fikk mensen tilbake etter fødsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt når det funker.
Det er noe drit mens man holder på med prøving....bortsett fra det er det jo egentlig greit med sjelden mens...hvis man da ikke går på ppiller da....da blør man jo hver måned likevel....Håper jeg slipper å opp i 50 dagers syklus igjen....har du PCO? Jeg har litt....dvs kun hormonforstyrrelser ikke cyster.
Jeg har i alle fall fått påvist cyster ved ul da vi begynte på infertilitetsutredning for seks år siden.
Men har fått begge mine barn naturlig, og ikke påvist hormonforstyrrelser.
Lange sykluser og kluss med el har jeg åpenbart.
Nå var tempetråden borte fra førstestiden, så innmari mye aktivitet på søndagen her inne. Håper alle har hatt en fin helg. Også er det noen av chartene jeg synes kan vise EL snart. Unødvendig med sånne tulle-charter før EL.
Nå var tempetråden borte fra førstestiden, så innmari mye aktivitet på søndagen her inne. Håper alle har hatt en fin helg. Også er det noen av chartene jeg synes kan vise EL snart. Unødvendig med sånne tulle-charter før EL.
Kan noen av dere gjøre meg en tjeneste? Jeg har jo hatt litt høyere temp i dag tidlig og i går, noe som gjorde meg litt nervøs ift el. Har tempet nå, og har lavere temp nå enn i dag tidlig. Er det normalt?
Lurte på om noen andre også kunne ta temp nå eller før dere legger dere for å sammenligne med morgen temp?
Vi har vært borte i helgen, men hjemme igjen nå. Spent på morgendagens
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du har så utrolig stabil temp på charten! Har aldri opplevd to like temper etter hverandre jeg, så synes den er veldig imponerende å se på
Jeg har bare en desimal på termometeret mitt, men jeg har aldri fått samme temp mer enn tre dager på rad tidligere så jeg synes kroppen min er litt rar nå. Det har jo pleid å svinge med en desimal eller to.
Aha....kanskje litt mer forståelig med en desimal...men imponerende uansett. Ser veeeeldig ryddig ut
Du har så utrolig stabil temp på charten! Har aldri opplevd to like temper etter hverandre jeg, så synes den er veldig imponerende å se på
Det skal vel egentlig være høyere temp om kvelden? Min var 37,4 nå og jeg hadde 36,8 i dag morges.
Våknet svett og tempe-fall, så da er man realistisk.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Ok, takk skal du ha Ja det er jo gjerne høyere på kvelden. Grafene skal vise kroppens hviletemperatur. Det jeg synes er så rart, er at jeg nå i helgen har hatt ca 36,4 på morgenen kl 06, og 36,2 når jeg legger meg på kvelden. I dag tidlig var den igjen 36,4, så jeg noterte det inne på ff. Men sannheten er jo at den begynte med 36,4 lørdag morgen. Kan altså se ut som jeg hadde eggløsning på fredag (kalenderdag 9!), selv om monitoren min har vist lav torsdag, lørdag, søndag og i dag. Hva skal man tro? Hadde jo ikke spilt noen rolle om vi hadde hatt jevnlig sex etter mens, men så ble jo dessverre sambo sengeliggende forrige uke, og så dårlig at han ikke orket... Så tror nesten jeg kan avskrive denne syklusen.
Men har hatt mye el slim i helgen, så litt vanskelig for å tro at "det er over". Og VIL jo selvslagt ikke tro det heller.
Hadde vært kjempefint om noen andre også kunne tempet før de la seg i kveld, så jeg får noen flere referanser på hvor stor forskjellen på hvile/ikke hvile er