Vi som temper. NY!

Åhhh, så kjedelig! Utrolig frustrerende å ha en så uforutsigbar periode. Håper dere har mulighet til å legge inn aksjer i helgen også - egget MÅ jo slippe snart!! Baah. :(

Nei, nå slippes det nok ikke noe de første dagene, tappen er HARD og LUKKET og LAV. Sekret er ganske TØRT og fraværende.

Det er egentlig så ikke-fruktbart som jeg vel knapt nok er etter EL, at det er i alle fall ikke aktuelt at jeg kan anses som fruktbar de første dagene.

Men for all del, mannen er jeg jo glad i uansett, så ting skjer nok uansett. Så får vi bare vente og se hva som skjer med tempen.

Lisja: Kjipt.

Jeg krysser fingrene for at din neste syklus blir litt lettere å tolke, litt klarere. For ganske klart hadde du neppe EL den dagen dette chartet angir, utfra hvor lang tid det har gått, og i det hele tatt var det jo (atter et) rotete chart.

Håper det neste blir klarere. Og med positivt utfall!

F**n brunt i bindet, og masse mensensmerter :(

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Nei nei nei. Du skal ha positiv test! :(

Satser på at jeg skal slippe å bruke de, i ihvertfall i løpet av dette året. Bestilt meg flere tøybind og våtpose til dem. Er de Ikke fine! Hi hi.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1379187859688.jpg
    1379187859688.jpg
    78,1 KB · Visninger: 61
Takk jenter :) ser fram til en ny PP nå, håper den ikke er så lang som denne har vært :p synes virkelig at kroppen her kan begynne å spytte ut et egg, så vidt jeg vet har ikke jeg fått eggløsning etter pilleslutt.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Sleng på denne "tidlig bekkenløsning" følelsen jeg har fått dpo de siste gangene. Tempen har ikke steget, men ellers oppfører denne kroppen seg dpo gitt...

Livet som ikke prøver er enklere. Men hva gjør man vel ikke for å få barn.
I ihvertfall planlagte. Ny, og slitsom, opplevelse. Men håper den snart blir verdt det. For oss alle. <3

Det er jammen ikke så greit med denne prøvinga. Jeg ble jo helt uttafor i går siden den første tempen var så høy, og jeg fryktet at jeg hadde hatt eggløsning uten å få det med meg - og uten å få lagt inn noen aksjer. I dag var tempen en mellomting, så den ble registrert. Monitoren viser lav, men jeg hadde masse slim i går og tappen var høy, myk og åpen. Veldig rart. I tillegg så blir jeg stressa når mannen ikke får det til. Skulle jammen ønske det var enklere å styre om man vil bli gravid eller ikke :(

Ny PP - nye muligheter Liisjja!

Det er jammen ikke så greit med denne prøvinga. Jeg ble jo helt uttafor i går siden den første tempen var så høy, og jeg fryktet at jeg hadde hatt eggløsning uten å få det med meg - og uten å få lagt inn noen aksjer. I dag var tempen en mellomting, så den ble registrert. Monitoren viser lav, men jeg hadde masse slim i går og tappen var høy, myk og åpen. Veldig rart. I tillegg så blir jeg stressa når mannen ikke får det til. Skulle jammen ønske det var enklere å styre om man vil bli gravid eller ikke :(
Skulle jeg også ønske!!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Livet som ikke prøver er enklere. Men hva gjør man vel ikke for å få barn.
I ihvertfall planlagte. Ny, og slitsom, opplevelse. Men håper den snart blir verdt det. For oss alle. <3

Enig

Sank litt i dag. Men et par timer senere var den som i går igjen. La meg sent, men fikk fire timer søvn ved første måling. Hater pms. Gjør dagene mot ikm mer spennende enn nødvendig...

Back
Topp