Vi som temper. NY!

Kanskje han synes det er litt skummelt med 2? Eller redd for en SA til kanskje? Det som er så dumt med menn at de klarer ikke å si i hva som egentlig er årsaken, i fare for å såre oss, og samtidig vil de jo gjøre oss glade.

Konklusjonen er da, samme hva de gjør så blir det feil :p Nei, du får snakke med han og høre hva han egentlig vil :)
Det ironiske i det hele. er at det er han som har vært helt i 100 når det kommer til å prøve på en til. Han har jo mast i 2 år snart. jeg har jo ikke følt meg 100% klar før nå egentlig. men det er når jeg er klar som han backer ut. vi kjøpte nettopp bil og måtte ta opp billån i tillegg til huslånet, så er det som stresser han. + dette huset som snart ramler ned i hue på oss. så jeg skjønner han jo. men det er bare det at jeg stresser pga alderen, jeg blir ikke yngre og hvor lenger det går hvor dårligere sjans har vi på å klare det selv :/
Ja jeg får vel prate med han igjen. men vet vel allerede hva svaret hans er. Ja , jeg vil ha flere. men du må få deg en jobb først og bla bla bla.

Men når det skal sies, så var han sånn da vi prøvde på A også. fikk kalde føtter i hytt og pine :P så er vel bare sånn han er skapt. Jeg og får jo det. så er vel bare en naturlig reaksjon. men jeg får det ikke annen hver mnd da..

hadde tydelig veldig mye jeg måtte fortelle :P men nå skal jeg avslutte , så det ikke blir bare masse usaklig vås.

Det ironiske i det hele. er at det er han som har vært helt i 100 når det kommer til å prøve på en til. Han har jo mast i 2 år snart. jeg har jo ikke følt meg 100% klar før nå egentlig. men det er når jeg er klar som han backer ut. vi kjøpte nettopp bil og måtte ta opp billån i tillegg til huslånet, så er det som stresser han. + dette huset som snart ramler ned i hue på oss. så jeg skjønner han jo. men det er bare det at jeg stresser pga alderen, jeg blir ikke yngre og hvor lenger det går hvor dårligere sjans har vi på å klare det selv :/
Ja jeg får vel prate med han igjen. men vet vel allerede hva svaret hans er. Ja , jeg vil ha flere. men du må få deg en jobb først og bla bla bla.

Men når det skal sies, så var han sånn da vi prøvde på A også. fikk kalde føtter i hytt og pine :p så er vel bare sånn han er skapt. Jeg og får jo det. så er vel bare en naturlig reaksjon. men jeg får det ikke annen hver mnd da..

hadde tydelig veldig mye jeg måtte fortelle :p men nå skal jeg avslutte , så det ikke blir bare masse usaklig vås.

Ikke gammel du da ;) Greit å få det ned :) Har masse jeg også :p men føler bare det at det er jeg som er urimelig, selvom jeg vet hva han mener. JEG blir ikke yngre :p ;) Bare vent, som du har hørt før lille skatten sitter når du minst venter det ;)

Bare å pm'e meg når du føler for å sleppe ut litt damp ;)

Ikke gammel du da ;) Greit å få det ned :) Har masse jeg også :p men føler bare det at det er jeg som er urimelig, selvom jeg vet hva han mener. JEG blir ikke yngre :p ;) Bare vent, som du har hørt før lille skatten sitter når du minst venter det ;)

Bare å pm'e meg når du føler for å sleppe ut litt damp ;)

hadde jo vært fint om mini kunne fått gleden av småsøsken før han begynner på skolen :/
ikke gammel, men du skjønner hva jeg mener:) jeg føler jeg har dårlig tid, for jeg vil jo helst ha 3 til sammen.
Jeg også føler meg urimelig. men det er pokker meg han og.
De kan jo produsere unger til de blir gamle gubber, mens eggene våre bare blir ferre og ferre med årene.
Nei nå ble det bare syting her :P
Du kan bare sende meg meldinger om du trenger å dampe ut litt :) både her og på fb :D

hadde jo vært fint om mini kunne fått gleden av småsøsken før han begynner på skolen :/
ikke gammel, men du skjønner hva jeg mener:) jeg føler jeg har dårlig tid, for jeg vil jo helst ha 3 til sammen.
Jeg også føler meg urimelig. men det er pokker meg han og.
De kan jo produsere unger til de blir gamle gubber, mens eggene våre bare blir ferre og ferre med årene.
Nei nå ble det bare syting her :p
Du kan bare sende meg meldinger om du trenger å dampe ut litt :) både her og på fb :D

Hehe... Skjønner deg.. :D Blir ikke færre egg for hvert år, hver mnd :eek: :P :confused:

Uansett, før eller senere er vi gravide alle mann, av oss selv eller med hjelp :)

Før eller siden.

Ja, før eller siden, antatt siden, får jeg vite om jeg har hatt el enda også. Vet ikke om jeg tror det eller ei.

Jeg er lei av sånn dum syklus.
I dag er jeg rett og slett lei.

Håper det ;) hvordan går det der da? Dårlig nett her så får ikke sett på grafen din

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Joda, her venter jeg på eggløsning ;) Begynte å teste i går, men var så trøtt når jeg sto opp, at jeg glemte å tisse på pinne ;) Lurte et øyeblikk på om jeg skulle stikke pinnen i do, haha :P Men regner med det hadde gått dårlig.. Får teste igjen i morgen. Lurer litt på om jeg begynner å se antydninger til slim, og tappen begynner åpne seg. Det lover bra for helgen :D :D

Før eller siden.

Ja, før eller siden, antatt siden, får jeg vite om jeg har hatt el enda også. Vet ikke om jeg tror det eller ei.

:( Eller når du minst venter det ;) Lett for meg å si som bare venter. :confused: Ganske sikker på at du får en 2014 skatt :)

Joda, her venter jeg på eggløsning ;) Begynte å teste i går, men var så trøtt når jeg sto opp, at jeg glemte å tisse på pinne ;) Lurte et øyeblikk på om jeg skulle stikke pinnen i do, haha :P Men regner med det hadde gått dårlig.. Får teste igjen i morgen. Lurer litt på om jeg begynner å se antydninger til slim, og tappen begynner åpne seg. Det lover bra for helgen :D :D
Haha, ser det for meg :p Hærlig, happy humping :D

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Før eller siden.

Skjønner deg godt! Ganske lei av denne pp'n kjenner jeg :/

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

El testene tar du jo best på andre tur på do uansett, sånn til lunsj.

:( Eller når du minst venter det ;) Lett for meg å si som bare venter. :confused: Ganske sikker på at du får en 2014 skatt :)

Håper på det, ja. Prøver på juni nå, et halvt år igjen av 2014.

Men vi prøvde på august da vi begynte, det skulle blitt februar, så månedene går. Det er liksom greit, men det hadde vært greit med en syklus som fungerer! Stabil lengde og vite når el kommer.

Håper på det, ja. Prøver på juni nå, et halvt år igjen av 2014.

Men vi prøvde på august da vi begynte, det skulle blitt februar, så månedene går. Det er liksom greit, men det hadde vært greit med en syklus som fungerer! Stabil lengde og vite når el kommer.

Nå fikk jeg lov å quote deg. :) Håper du får kartlagt EL nå og stabile sykluser (eventuelt svangerskap før du får helt stabil syklus). Krysser fingrene for deg for harde livet her.

Jeg skrøt i går i IKM tråden jeg er med i at jeg skulle vente til mandag, 11 dpo, med å teste. Det glemte jeg i dag morges og brukte opp en test. Altså 8 dpo. Ingenting innen tiden, ultrasvak strek etter fristen. Siden jeg hadde to svake streker forrige pp som var lyserosa, men som bare var feil (tr kom jo helt etter klokka) så tør jeg ikke tro dette er noe. Likevel begynte jeg jo da plutselig å glede meg litt nå. Jaja. Idioti. Jeg må bestille noen tester, for jeg har bare en billigstrimmel igjen, og CB med ukeindikator vil jeg spare til jeg har ordentlig strek. Sånn bare for å dobbelt-bekrefte det. Jaja. Tror jeg bare skal glemme dagens ultrasvake strek etter tidsfristen. :p

El testene tar du jo best på andre tur på do uansett, sånn til lunsj.
Men jeg har en sånn cb monitor, og der skal man bruke morgenurin.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Liker ikke dippen min i dag. Optimismen begynner å bli realist. Like greit. Men fomlet fælt med målingen i dag....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Æsj jeg kjørte ifra termometeret mitt for helgen. Kan jeg bruke et annet eller skal jeg bare drite i å tempe til jeg kommer hjem igjen?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Auauau....fikk plutselig fryktelig stikkevondt i magen, nesten så jeg står dobbelt til tider....tenk om det endelig er EL(!) Venter på at stakkars, syke lillegutt skal legge seg, så får jeg forhåpentligvis mannen med på en ekstrahump...håper jeg orker, for dette var vondt!

Back
Topp