Vi som temper. NY!

Takk<3 blir å teste i morgen tidlig igjen :p testoman jeg? Neeeida :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Lykke til! Håper virkelig du er gravid!! :)

Det var vel faktisk 50 el tester jeg også kjøpte fra ebay... jeg har brukt noen av dem, men har mange igjen da. De kostet jo nesten ingen ting, jeg trodde det var 30 jeg hadde bestilt da, men det var visst 50. Hipp sann, det går nok med. Jeg har jo testet i 10 dager eller noe sånn nå (og et par dager to ganger...) men der er flere igjen ja...

Og kurven min har vært grei å lese av ja. :) Synes egentlig jeg har hatt ganske greie grafer "hele" veien hittil, men hjalp å gå over til vaginal temping. Synes grafen min kan bli en eksemplarisk gravid-graf denne pp. :D Også sender jeg EL-støv til deg (haha) så synes jeg grafen din kan skjerpe seg fremover. ;)

Takk! Har litt følelsen av at EL er på vei, og har lagt inn kveldens aksjer (på tross av at både mannen min og jeg har influensa!) Så nå må det da gå veien! Jeg temper i stumpen...det burde vel være like stabilt som vaginalt? + at jeg forvarmer termometeret under puta....det er vel bare jeg og mine hormoner som er ustabile....æsj!

Hei dere, jeg er også ny her :hello
Vi prøver på nummer to. Jeg tempet med førstemann, og da så kurven riktig så fin ut og jeg var så heldig å bli gravid i første pp. Denne gangen ser målingene merkelige ut, de fyker opp og ned, og EL har enda ikke blitt lokalisert selv om den burde ha inntruffet for snart ei uke siden. Har blitt tre år eldre siden forrige gang, men likevel!? Skal prøve å legge ut kurven min her senere. Har tempet i snart en måned.
Spennende å følge med på kurvene deres!

Blenda idag å :(
ImageUploadedByBV Forum1378963637.996854.jpg

Nå kommer jeg ikke til å teste før lørdag, om ikke tanta kommer.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Kjipt.

Min temp steg ikke veldig i dag, vi får se i morgen.

Jeg har ikke merket noe slim denne mnd, ikke sist heller, eller egentlig ikke etter sa tror jeg, så jeg vurderer den jusen om det ikke blir denne gangen.

Blenda idag å :(

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Så kjipt. Tr får holde seg unna, så håper jeg du får positiv test snart. <3

Hei dere, jeg er også ny her :hello
Vi prøver på nummer to. Jeg tempet med førstemann, og da så kurven riktig så fin ut og jeg var så heldig å bli gravid i første pp. Denne gangen ser målingene merkelige ut, de fyker opp og ned, og EL har enda ikke blitt lokalisert selv om den burde ha inntruffet for snart ei uke siden. Har blitt tre år eldre siden forrige gang, men likevel!? Skal prøve å legge ut kurven min her senere. Har tempet i snart en måned.
Spennende å følge med på kurvene deres!

Spennende :) Er vel sånn første gangen siden sist kanskje, ikke vet jeg, min ser jo også helt rar ut :P

Masse lykke til :)

Blenda idag å :( Vis vedlegget 30530

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Men i alle dager.. Snakker om å holde alle på pinebenken! Men hvordan gikk det med tempen? Glemte å se på grafen din før jeg svarte her... Men som sagt - ingen tante = fortsatt håpefull :)

Kjipt.

Min temp steg ikke veldig i dag, vi får se i morgen.

Jeg har ikke merket noe slim denne mnd, ikke sist heller, eller egentlig ikke etter sa tror jeg, så jeg vurderer den jusen om det ikke blir denne gangen.

Er det grapefruktjuicen du tenker på? Vurderer noen tiltak for å øke det fruktbare slimet jeg også. Avokado og grapefruktjuice har jeg hørt - er det annet man burde forsøke? :P

Grrrr....hvor er EL-hoppet??? Det kom ikke idag iallfall...er så lei av å vente på alt mulig... Slimet virker som er i gang da....men jeg trenger jo et egg for å få til det her! Drikker et glass av den suuure juicen om dagen....

Håper krysset dukker opp til lørdag, Liisjja! :-)

Endelig er tanta på vei ut døra igjen :D
men hjelper vel fint lite om mannen har fått kalde føtter igjen :(

Pga dårlig råd . Og han er bare sånn.
Gubben prøvde seg også på den med dårlig råd. Sa da at det vil vi alltid ha, for karriere og penge jag er ikke noe for oss. Dessuten er kjærlighet viktigere enn materielle goder. Det meste av baby ting får man kjøpt brukt, har fra før etc. Og kan selges igjen. Jeg har startet med å handle inn tøybleier, gjerne på tilbud eller brukt for de er ganske dyre, men så slipper jeg bleieutgifter ei lang stund. :p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Back
Topp