Lykke til! Håper virkelig du er gravid!!Takk<3 blir å teste i morgen tidlig igjen testoman jeg? Neeeida
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Håper virkelig du er gravid!!Takk<3 blir å teste i morgen tidlig igjen testoman jeg? Neeeida
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Takk<3 håper alle dere også blir det snart!!Lykke til! Håper virkelig du er gravid!!
Og kurven min har vært grei å lese av ja. Synes egentlig jeg har hatt ganske greie grafer "hele" veien hittil, men hjalp å gå over til vaginal temping. Synes grafen min kan bli en eksemplarisk gravid-graf denne pp. Også sender jeg EL-støv til deg (haha) så synes jeg grafen din kan skjerpe seg fremover.
Blenda idag å
Nå kommer jeg ikke til å teste før lørdag, om ikke tanta kommer.
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Hei dere, jeg er også ny her
Vi prøver på nummer to. Jeg tempet med førstemann, og da så kurven riktig så fin ut og jeg var så heldig å bli gravid i første pp. Denne gangen ser målingene merkelige ut, de fyker opp og ned, og EL har enda ikke blitt lokalisert selv om den burde ha inntruffet for snart ei uke siden. Har blitt tre år eldre siden forrige gang, men likevel!? Skal prøve å legge ut kurven min her senere. Har tempet i snart en måned.
Spennende å følge med på kurvene deres!
Blenda idag å Vis vedlegget 30530
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Blenda idag å Vis vedlegget 30530
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Kjipt.
Min temp steg ikke veldig i dag, vi får se i morgen.
Jeg har ikke merket noe slim denne mnd, ikke sist heller, eller egentlig ikke etter sa tror jeg, så jeg vurderer den jusen om det ikke blir denne gangen.
Endelig er tanta på vei ut døra igjen
men hjelper vel fint lite om mannen har fått kalde føtter igjen
Pga dårlig råd . Og han er bare sånn.Så bra med tanta! Men hvorfor har mannen kalde føtter?
Pga dårlig råd . Og han er bare sånn.
Gubben prøvde seg også på den med dårlig råd. Sa da at det vil vi alltid ha, for karriere og penge jag er ikke noe for oss. Dessuten er kjærlighet viktigere enn materielle goder. Det meste av baby ting får man kjøpt brukt, har fra før etc. Og kan selges igjen. Jeg har startet med å handle inn tøybleier, gjerne på tilbud eller brukt for de er ganske dyre, men så slipper jeg bleieutgifter ei lang stund.Pga dårlig råd . Og han er bare sånn.
Den steg i dag håper endaMen i alle dager.. Snakker om å holde alle på pinebenken! Men hvordan gikk det med tempen? Glemte å se på grafen din før jeg svarte her... Men som sagt - ingen tante = fortsatt håpefull