Vi som temper. NY!

Nei, spedbarn i heten er vel ikke helt enkelt. Men det går jo bra i store deler av verden så jeg får håpe på junibaby og fint, men ikke nødvendigvis så glovarmt sommervær neste sommer. Fint turvær kan gjøre det lettere å få tilbake litt kondis og bli kvitt noen mammakilo også. :-)

Det går så bra så, spebarn i heten ammer man ekstra mye, så går det også.

Vi håper på juni.

Spent på el test i dag, temp litt ned i morges.

Ååååå....jeg vil ha EL....kan ikke snart tempehoppet komme?! Det er iallfall litt blank, strekkbar utflod idag, om enn ikke så mye.... Eier ikke tålmodighet.....noe man trenger i denne bransjen....

Ååååå....jeg vil ha EL....kan ikke snart tempehoppet komme?! Det er iallfall litt blank, strekkbar utflod idag, om enn ikke så mye.... Eier ikke tålmodighet.....noe man trenger i denne bransjen....

Haha... Bransjen.. :p

Det føles jo til tider som fulltidsjobb laughing7 Kurven din ser jo eksemplarisk ut! Blir spennende å se! Her har jeg etter å ha lest for mye på babyverden gått til innkjøp av grapefruktjuice og avocado. Denne PP skal det klaffe!! :p

Ja, fulltidsjobb for tankene mine hvert fall. :p Ikke alltid jeg er helt til stede på jobb heller. Jeg har også kjøpt avokado og grapefruktjuice. Drakk masse i den fruktbare perioden og spise 1 avokado om dagen rundt EL. Så klaffer det nå kommer jeg vel alltid til å sverge til grapefruktjuie og avokado. :D

Hei dere.. helt ny her, så det finnes sikkert mange tråder om dette, men ikke funnet dem enda.
Er det noen av dere som temper som har erfaring med tempfall rundt implantasjonstidspunktet? Og om dette har endt med positiv test? Har et veldig tydelig fall på 6 dpo og håper så inderlig det er en spire på gang :-)

Lykkeliten_86 - Hva er hensikten med avokado? Skal den hjelpe på fruktbarheten?

Hei dere.. helt ny her, så det finnes sikkert mange tråder om dette, men ikke funnet dem enda.
Er det noen av dere som temper som har erfaring med tempfall rundt implantasjonstidspunktet? Og om dette har endt med positiv test? Har et veldig tydelig fall på 6 dpo og håper så inderlig det er en spire på gang :)

Lykkeliten_86 - Hva er hensikten med avokado? Skal den hjelpe på fruktbarheten?

Da min yngste ble til hadde jeg et fall i tempen på 6 dpo, 7 dpo falt den enda lenger ned, helt til under coverline, 8 dpo spratt den opp igjen, og 9 dpo fikk jeg første positive test. Lykke til!! :)

Takk Fimle og Lykkeliten_86 for svar, nå fikk jeg jo virkelig forhåpninger her! :-)
Det var faktisk et dropp fra 36,4 helt ned til 35,8 - 0,4 under coverline, så rett opp på 36,5 de to påfølgende dagene.
Nå fikk jeg veldig lyst til å teste også... "håpe, håpe"

Takk Fimle og Lykkeliten_86 for svar, nå fikk jeg jo virkelig forhåpninger her! :-)
Det var faktisk et dropp fra 36,4 helt ned til 35,8 - 0,4 under coverline, så rett opp på 36,5 de to påfølgende dagene.
Nå fikk jeg veldig lyst til å teste også... "håpe, håpe"

Skal du legge ut grafen din her? Så vi andre får se vi også? ;)

Det føles jo til tider som fulltidsjobb laughing7 Kurven din ser jo eksemplarisk ut! Blir spennende å se! Her har jeg etter å ha lest for mye på babyverden gått til innkjøp av grapefruktjuice og avocado. Denne PP skal det klaffe!! :p

Og kurven min har vært grei å lese av ja. :) Synes egentlig jeg har hatt ganske greie grafer "hele" veien hittil, men hjalp å gå over til vaginal temping. Synes grafen min kan bli en eksemplarisk gravid-graf denne pp. :D Også sender jeg EL-støv til deg (haha) så synes jeg grafen din kan skjerpe seg fremover. ;)

Idag har jeg gått med bind siden det har føltes ut som tanta er på vei, ingen tante har kommet enda. Ligger nå å har hete tokter så kald så varm. Jeg er søapp og har vondt i hodet. Er jeg gal som håper dette er et tegn på en spire og ikke at jeg holder på å bli syk?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Idag har jeg gått med bind siden det har føltes ut som tanta er på vei, ingen tante har kommet enda. Ligger nå å har hete tokter så kald så varm. Jeg er søapp og har vondt i hodet. Er jeg gal som håper dette er et tegn på en spire og ikke at jeg holder på å bli syk?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Det er alltid håp når ikke tanta har kommet!!! Vi må få lov til å håpe på spirer fremfor sykdom, det synes jeg du har lov til. Håper formen ikke blir verre og at du heller får en positiv test snart. <3

Det er alltid håp når ikke tanta har kommet!!! Vi må få lov til å håpe på spirer fremfor sykdom, det synes jeg du har lov til. Håper formen ikke blir verre og at du heller får en positiv test snart. <3
Takk<3 blir å teste i morgen tidlig igjen :p testoman jeg? Neeeida :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Back
Topp