Vi som temper. NY!

Føler en viss forventning denne perioden. Vet ikke hvorfor. Kanskje bare lei etter et drøyt år med prøving... Men dip 5 dpo. Usikker.... Dessuten slet gubben med astma anfall og tror utløsningen uteble. Men alltid sjans for at noen soldater kom seg på tur allikevel. Optimisme-måneden dette. Hi hi. Realiteten slår til med et brak neste uke. (Er litt forberedt, for har kjøpt flere tøybind...)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Gubben prøvde seg også på den med dårlig råd. Sa da at det vil vi alltid ha, for karriere og penge jag er ikke noe for oss. Dessuten er kjærlighet viktigere enn materielle goder. Det meste av baby ting får man kjøpt brukt, har fra før etc. Og kan selges igjen. Jeg har startet med å handle inn tøybleier, gjerne på tilbud eller brukt for de er ganske dyre, men så slipper jeg bleieutgifter ei lang stund. :p

Vi har og alt fra før. Så jeg skjønner ikke problemet hans. Og blir så lei av kalde føtter annen hver mnd. Enten vil du ha barn eller så vil du ikke. Jeg gidder ikke denne usikkerheten fra mnd til mnd. Får vel ta et oppvaskmøte med han igjen vel. Ellers så finner jeg veien til Danmark :p

Da her jeg kjøpt inn grapefruktjuice, og inntatt to duggfriske glass ;) Håper det blir bra! Beregnet eggløsning mandag/tirsdag :D

Vi har og alt fra før. Så jeg skjønner ikke problemet hans. Og blir så lei av kalde føtter annen hver mnd. Enten vil du ha barn eller så vil du ikke. Jeg gidder ikke denne usikkerheten fra mnd til mnd. Får vel ta et oppvaskmøte med han igjen vel. Ellers så finner jeg veien til Danmark :p
Beklager men måtte le litt av siste setningen din :p håper dere finner ut av det :) skjønner du blir lei av det ja.,

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ustabil mann er verre enn lang prøving .....

Ustabil mann er verre enn lang prøving .....

synes begge deler er pain in the ass jeg:P lang prøving har jeg vært igjennom før , så vet hvordan det er. men vinglete mann har jeg ikke vært borti før. men får jeg meg en jobb snart er det jo ikke noe som tilsier at han skal få kalde føtter igjen.

synes begge deler er pain in the ass jeg:P lang prøving har jeg vært igjennom før , så vet hvordan det er. men vinglete mann har jeg ikke vært borti før. men får jeg meg en jobb snart er det jo ikke noe som tilsier at han skal få kalde føtter igjen.

Du får strikke skikkelig ullsokker til han og si at nå har han å holde seg varm på føttene!!!! :p

Hihi.. Håper oppvaskmøte går bra. :)

36.4 kl 3.30. Hunden vekket meg.
36.3 kl 5. Guttungen vekket meg.
36.4 kl seks. Morgen.
Åpenbart bare en av disse med tre timers søvn. Justert 0,05 pr halvtime stemmer fra fem til seks. Men skal ikke gjøres mer enn maks 90 minutter.

Vet ikke hva som er mest rett.

Å justere første måling til "36.55 kl 5" eller la den stå med 36,4.

Jeg har jo lyst på den høye, for jeg har lyst å være dpo. Men hva jeg har lyst til er jo ikke avgjørende for hva som er rett, selvsagt. Vi får se hva den viser i morgen.

36.4 kl 3.30. Hunden vekket meg.
36.3 kl 5. Guttungen vekket meg.
36.4 kl seks. Morgen.
Åpenbart bare en av disse med tre timers søvn. Justert 0,05 pr halvtime stemmer fra fem til seks. Men skal ikke gjøres mer enn maks 90 minutter.

Vet ikke hva som er mest rett.

Å justere første måling til "36.55 kl 5" eller la den stå med 36,4.

Jeg har jo lyst på den høye, for jeg har lyst å være dpo. Men hva jeg har lyst til er jo ikke avgjørende for hva som er rett, selvsagt. Vi får se hva den viser i morgen.

Hadde nok tatt den første. Siden du har fått sovet noe. :) eller den siste. Siden det er på samme tid som ellers.

Vanskelig :P

Som om å lese meg :P
Her er det visst bilen som er et større problem, (meg jobb, må vel ut snart) men jeg sier alltid. Det ordner seg, og det gjør det jo.

Kanskje en "prøvefri" mnd? Kanskje han vil ha det litt på avstand? Men han kommer nok rundt igjen og jeg skjønner deg jo litt :)

Ser ut til at TR er på vei bort, så nå starter jakten på EL her, så får vi se hva mannen sier. Han sier nok nei. Ingen forhåpninger denne mnd heller :P

Som om å lese meg :P
Her er det visst bilen som er et større problem, (meg jobb, må vel ut snart) men jeg sier alltid. Det ordner seg, og det gjør det jo.

Kanskje en "prøvefri" mnd? Kanskje han vil ha det litt på avstand? Men han kommer nok rundt igjen og jeg skjønner deg jo litt :)
Men bil og jobb er jo ikke det største problemet. Her vil han at jeg skal ha jobb og før vi får en til. Men hadde jeg fått en jobb i dag, så hadde det vel vært en annen grunn han hadde kommet med. Har alt hatt en mnd pause og.

Klarte ikke å la være så teste men blenda :( får jeg ikke mensen i helgen så ringer jeg legen på mandagen :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

:( Håper helgen byr på gledelige overraskelser :)

Men bil og jobb er jo ikke det største problemet. Her vil han at jeg skal ha jobb og før vi får en til. Men hadde jeg fått en jobb i dag, så hadde det vel vært en annen grunn han hadde kommet med. Har alt hatt en mnd pause og.

Kanskje han synes det er litt skummelt med 2? Eller redd for en SA til kanskje? Det som er så dumt med menn at de klarer ikke å si i hva som egentlig er årsaken, i fare for å såre oss, og samtidig vil de jo gjøre oss glade.

Konklusjonen er da, samme hva de gjør så blir det feil :P Nei, du får snakke med han og høre hva han egentlig vil :)

Back
Topp