Vi som temper. NY!

Æsj jeg kjørte ifra termometeret mitt for helgen. Kan jeg bruke et annet eller skal jeg bare drite i å tempe til jeg kommer hjem igjen?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Dumt å bruke annet, for viser mest sannsynelig annen temp en det du vanligvis bruker. Du får slappe av i helgen. Så får vi se over helgen hvordan det står til. Om du får positiv test eller tanta kommer. Krysser fingre for positiv test!

Dumt å bruke annet, for viser mest sannsynelig annen temp en det du vanligvis bruker. Du får slappe av i helgen. Så får vi se over helgen hvordan det står til. Om du får positiv test eller tanta kommer. Krysser fingre for positiv test!
Skal holde dere oppdatert ;) kommer til å teste i morgen.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Uææææ! Viste vi har prøvd ei stund, men mistet tellingen. Nå fant jeg frem boka hvor jeg noterte før jeg begynte tempingen. Hjelpes, er på PP18! Er det mulig. Ikke rart jeg begynner å bli utålmodig! Vi har ikke lagt inn aksjer hver måned, i hvertfall ikke til riktig tid. Her også vingler gubben....

Jeg skrøt i går i IKM tråden jeg er med i at jeg skulle vente til mandag, 11 dpo, med å teste. Det glemte jeg i dag morges og brukte opp en test. Altså 8 dpo. Ingenting innen tiden, ultrasvak strek etter fristen. Siden jeg hadde to svake streker forrige pp som var lyserosa, men som bare var feil (tr kom jo helt etter klokka) så tør jeg ikke tro dette er noe. Likevel begynte jeg jo da plutselig å glede meg litt nå. Jaja. Idioti. Jeg må bestille noen tester, for jeg har bare en billigstrimmel igjen, og CB med ukeindikator vil jeg spare til jeg har ordentlig strek. Sånn bare for å dobbelt-bekrefte det. Jaja. Tror jeg bare skal glemme dagens ultrasvake strek etter tidsfristen. :p

Og i går kveld kom menssmertene for fullt. Jeg pleier veldig ofte å ha menssmerter i mange dager før tr (hadde det alltid da jeg var tenåring før pille). Så nå tror jeg hvert fall at det var enda en skyggestrek. Får se om tempen faller snart. Vaginal temping i dpo-land har gitt skremmende stabil temp. :p 9 dpo her.

Dagens temping var ikke akkurat ideel, med atter en dag med vekking av unger og annet, men den etterlater ingen tvil, LAV.

Mao, jeg har nok ikke hatt EL. Jeg er ikke så overrasket, det eneste som talte for det var egentlig en "sånn helt på grensen positiv" EL-test, men slimet og tappen fulgte ikke helt med. Jeg hadde veldig LYST til at det skulle være sånn, og tappen ble jo etterhvert myk og åpen, og slim kan virkelig være vanskelig å finne med sex 4 dager på rappen.

Men dette betyr altså dag.... 22 eller noe sånn? Og ingen EL enda. Og jeg kan luske meg ut av ikm uke 39-tråden, akkurat som jeg for ei uke siden lusket ut av ikm uke 38.

Og i det hele tatt antakelig ut av ikm i september

Har testet nå.. Vis vedlegget 30754
Jeg vil ha en positiv test snart!! :p
Skimter en strek men vet ikke om den er farget eller grå, vises ikke på bildet

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Skjønner at du vil ha det, og det må du jo også få så sant tanta ikke kommer!! Utrolig frustrerende. Men du , jeg synes jeg skimter starten av streken helt øverst mot glasset?? Krysser fingre mens jeg venter på neste episode i denne spennende føljetongen ;)

Dagens temping var ikke akkurat ideel, med atter en dag med vekking av unger og annet, men den etterlater ingen tvil, LAV.

Mao, jeg har nok ikke hatt EL. Jeg er ikke så overrasket, det eneste som talte for det var egentlig en "sånn helt på grensen positiv" EL-test, men slimet og tappen fulgte ikke helt med. Jeg hadde veldig LYST til at det skulle være sånn, og tappen ble jo etterhvert myk og åpen, og slim kan virkelig være vanskelig å finne med sex 4 dager på rappen.

Men dette betyr altså dag.... 22 eller noe sånn? Og ingen EL enda. Og jeg kan luske meg ut av ikm uke 39-tråden, akkurat som jeg for ei uke siden lusket ut av ikm uke 38.

Og i det hele tatt antakelig ut av ikm i september
Åhhh, så kjedelig! Utrolig frustrerende å ha en så uforutsigbar periode. Håper dere har mulighet til å legge inn aksjer i helgen også - egget MÅ jo slippe snart!! Baah. :(

Jeg ble bråvåken kl 06 i dag. Våknet til vanlig tid for å tempe, og har sovet uavbrutt siden jeg la meg i 01-tiden. Jeg fikk sjokk når tempen viste 36,4!! Og jeg har ligget på 36,15-36,20 hele uka. OMG - har jeg hatt eggløsning uten å få lagt inn en eneste aksje?? Sambo var så dårlig form i går, så han lurte på om vi kunne vente til i dag. Og monitoren min har jo vist LAV, så jeg tenkte at det er ingen krise. Går derfor på badet og tisser på monitor pinnen, og venter på resultatet. Den konkluderer igjen med LAV (?) Går tilbake og legger meg, og tar tempen en gang til for å sjekke, da viser den 36,17!!! Etter å ha vært oppe og styret litt?!
Hvilken temp hadde dere valgt å registrere? Endte med at jeg registrerte den lave, for jeg tror jo at eggløsningen ikke har vært. Sjekket tappen etterpå, og nå er den blitt ganske høy, åpen og myk. Registrerte også slim. Er så usikker nå altså..

Skjønner at du vil ha det, og det må du jo også få så sant tanta ikke kommer!! Utrolig frustrerende. Men du , jeg synes jeg skimter starten av streken helt øverst mot glasset?? Krysser fingre mens jeg venter på neste episode i denne spennende føljetongen ;)
Skal kjøpe megvtester idag sånn at jeg kan teste i morgen og på mandagen :p testeman.no

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg ble bråvåken kl 06 i dag. Våknet til vanlig tid for å tempe, og har sovet uavbrutt siden jeg la meg i 01-tiden. Jeg fikk sjokk når tempen viste 36,4!! Og jeg har ligget på 36,15-36,20 hele uka. OMG - har jeg hatt eggløsning uten å få lagt inn en eneste aksje?? Sambo var så dårlig form i går, så han lurte på om vi kunne vente til i dag. Og monitoren min har jo vist LAV, så jeg tenkte at det er ingen krise. Går derfor på badet og tisser på monitor pinnen, og venter på resultatet. Den konkluderer igjen med LAV (?) Går tilbake og legger meg, og tar tempen en gang til for å sjekke, da viser den 36,17!!! Etter å ha vært oppe og styret litt?!
Hvilken temp hadde dere valgt å registrere? Endte med at jeg registrerte den lave, for jeg tror jo at eggløsningen ikke har vært. Sjekket tappen etterpå, og nå er den blitt ganske høy, åpen og myk. Registrerte også slim. Er så usikker nå altså..
Jeg trur jeg bare ville ha avventet litt med tempen idag også lagt inn aksjer idag:) se ann tempen i morgen så blir du kanskje litt klokere :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Følger spent med på dere jenter, og heier på snarlig el og/eller positive tester! :D
Selv er jeg bare på cd 4, det er sååå kjedelig å bare vente... :p Men tanta er i hvert fall unormalt snill med meg denne gangen, pleier å blø mye og med masse klumper (sorry detaljer :smiley-ashamed008 ), men nå er det bare så vidt det kommer bittelitt, ingen smerter en gang, ganske behagelig i grunn! ;) Satser på at hun vil være litt snill med meg denne gangen pga at det blir lenge til vi skal sees igjen. :p

Men uansett.... Heia heia jenter!!!! Håper å se flere positive tester her snart! :talk017

Om tempen er høy i morra, ville jeg kanskje tenkt at den høye og gjaldt for idag. Viser den en lav temp i morra, ville jeg plotta inn den lave for idag. Du kan jo egentlig ikke vite, så du kan jo evt og droppe å ta med tempen....

Hurra! Det ser jo faktisk ut som om jeg kan ha hatt EL!! Tempen steg idag! Jeg hadde vanvittige EL-smerter i går, så det skulle stemme bra! Håper tempen bare holder seg høy. Pleide å ha 12-14 dagers lutealfase sist periode jeg tempet, så satser på at det gjelder nå og. Har lagt inn aksjer de tre siste dagene, så håper å ha truffet. Om enn med influensa både på meg og mannen. Håper ikke sædcellene blir slitne av det..... :sign17 :sign17 Kom igjen!

F**n brunt i bindet, og masse mensensmerter :(

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Om tempen er høy i morra, ville jeg kanskje tenkt at den høye og gjaldt for idag. Viser den en lav temp i morra, ville jeg plotta inn den lave for idag. Du kan jo egentlig ikke vite, så du kan jo evt og droppe å ta med tempen....
Ja, tenkte det samme :)

Jeg trur jeg bare ville ha avventet litt med tempen idag også lagt inn aksjer idag:) se ann tempen i morgen så blir du kanskje litt klokere :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Enig. Prøvde å legge inn aksjer i stad... Stressa dame og mann med influensa og prestasjonsangst ga dårlig uttelling gitt :( Er det mulig??? Skal man slite med det også??? Jeg ble jo lettere frustrert og nesten irritert på mannen...stakkars. Har vært ute og jogget en mil nå - så fått ut litt frustrasjon. Krysser fingre for at el fortsatt ikke har vært, og at vi kan hygge oss litt ekstra i kveld ;)

Back
Topp