Vi som temper. NY!

Det er 2 andre damer der men de er 40 å ferdig med barn :p også jobber de som kontordamer. Jeg jobber på et båtbyggeri, så jeg vet det er farlig for foster før man må gå med sensor. Vi er vell 60 stk på jobb som holder på inni en båt. Å på kontoret er det fullbemannet så får nok ikke opp dit. Og jeg bor i ei bygd så ingen skal få vite at jeg er gravid(når jeg blir det) utenom sjefen. Og jeg nekter å gå med gassmaske i 7,5time hver dag i mange mnd.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Hehe, nei, da er det ikke så lett. Jeg jobber på verksed med forskjellige rom, så kan holde meg unna gasser og slikt om det trengs. Men hvis du ikke slipper unna de farlige stoffene på noe vis, så er det ikke vits i å være der. Litt enig med deg om gassmaska. Hater gassmaske selv.

Hehe, nei, da er det ikke så lett. Jeg jobber på verksed med forskjellige rom, så kan holde meg unna gasser og slikt om det trengs. Men hvis du ikke slipper unna de farlige stoffene på noe vis, så er det ikke vits i å være der. Litt enig med deg om gassmaska. Hater gassmaske selv.
Litt enklere med forskjellige rom ja :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Sjokolade-is er allerede inntatt. Mensen er vel unntaket i forhold til å holde seg unna sukker og godteri her i heimen ;)
Må ha noe godt i alt dritet.

Du får holde ut de siste dagene, Er jo enda håp hos deg da :) Har store forhåpninger om at det skal klaffe for deg, til tross for synkende temp. Mirakler skjer :)

Jeg spotter, så i morgen setter nok tanta inn for fullt... :( Det vil si at jeg har for kort lutealfase, så neste pp tar jeg nok crinone etter el, har en pakke liggende etter svangerskapet som gikk skeis, så da satser jeg på at den gjør underverker for junibabyen. ;)

Sjokoladeboller står i ovnen, så nå skal jeg sette meg under pleddet og kose meg med tv, nystekte boller og kakao. Selvmedlidenhet på høyt plan! :p

Jeg spotter, så i morgen setter nok tanta inn for fullt... :( Det vil si at jeg har for kort lutealfase, så neste pp tar jeg nok crinone etter el, har en pakke liggende etter svangerskapet som gikk skeis, så da satser jeg på at den gjør underverker for junibabyen. ;)

Sjokoladeboller står i ovnen, så nå skal jeg sette meg under pleddet og kose meg med tv, nystekte boller og kakao. Selvmedlidenhet på høyt plan! :p

Kos deg masse med sjokkis boller! Namm namm! :D Det fortjener du nå.

Da satser vi på Crinone og juni-baby :)
Typen blir nok fornøyd da, for han syns beibisen skal bli født i hans bursdagsmåned nemlig :p

Ønsker meg en liten skatt i 2014 :)

Kos deg masse med sjokkis boller! Namm namm! :D Det fortjener du nå.

Da satser vi på Crinone og juni-baby :)
Typen blir nok fornøyd da, for han syns beibisen skal bli født i hans bursdagsmåned nemlig :p

Skjønner han godt jeg, det er jo den beste måneden å ha bursdag. ;) Mannen min har bursdag i mai, men bebisen vil nok heller komme i bursdagsmåneden til mamma'n sin. :p

Skjønner han godt jeg, det er jo den beste måneden å ha bursdag. ;) Mannen min har bursdag i mai, men bebisen vil nok heller komme i bursdagsmåneden til mamma'n sin. :p

Haha! Hvis det er sånn så må jeg holde igjen helt til oktober :p
NEIDA, juni er en supermåned! Vil også ha juni-baby :D

Må være perfekt å føde i juni da, ferdig med gravidmagen når varmen kommer for fullt? Hmm.. Burde kanskje ikke si det, for da får jeg vel termin i slutten av august. :p

Vi har to sjanser på juni nå, så jeg krysser fingrene litt ekstra for juni.

Må være perfekt å føde i juni da, ferdig med gravidmagen når varmen kommer for fullt? Hmm.. Burde kanskje ikke si det, for da får jeg vel termin i slutten av august. :p

Vi har to sjanser på juni nå, så jeg krysser fingrene litt ekstra for juni.

Heia juni-baby :D Dobbelt sjanse for deg da :)

Heia juni-baby :D Dobbelt sjanse for deg da :)

Ja, enten 2. juni eller 30. juni, men begge datoer er jo forbundt med usikkerhet i så fall da. :p

Sjokkoboller fikk jeg lyst på nå :D kos deg med bollene og kakaoen!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, enten 2. juni eller 30. juni, men begge datoer er jo forbundt med usikkerhet i så fall da. :p

2. juni er helt perfekt! Hihi ;)
Og ja, jeg er enig i at junibaby må være fint. :) Min yngste kom i begynnelsen av august. "Heldigvis" var det en dårlig sommer, for de få dagene med sol og fint vær holdt jeg på å krepere. :p Eldstemann kom i slutten av november, veldig grei tid å gå høygravid på, men fryktelig tungvinnt med bebis i den verste sprengkulda. :p

2. juni er helt perfekt! Hihi ;)
Og ja, jeg er enig i at junibaby må være fint. :) Min yngste kom i begynnelsen av august. "Heldigvis" var det en dårlig sommer, for de få dagene med sol og fint vær holdt jeg på å krepere. :p Eldstemann kom i slutten av november, veldig grei tid å gå høygravid på, men fryktelig tungvinnt med bebis i den verste sprengkulda. :p

Din bursdag ja? ;) Jeg tror juni er veldig greit med tanke på å gå høygravid, men det er jo noen ganger våren (mai f.eks.) har vært varmere enn sommermånedene, så man vet jo aldri. Dessuten tror jeg heller jeg får tåle å være varm og ha det litt ubehagelig noen måneder i livet mitt hvis jeg først får til å lage en liten skatt. :) Da tåler jeg termini slutten av august.

Vi får krysse fingrene for mai eller juni på alle i tempe-tråden! :D Så kan tråden bare dø ut nå. Hihi... Optimisten!

Din bursdag ja? ;) Jeg tror juni er veldig greit med tanke på å gå høygravid, men det er jo noen ganger våren (mai f.eks.) har vært varmere enn sommermånedene, så man vet jo aldri. Dessuten tror jeg heller jeg får tåle å være varm og ha det litt ubehagelig noen måneder i livet mitt hvis jeg først får til å lage en liten skatt. :) Da tåler jeg termini slutten av august.

Vi får krysse fingrene for mai eller juni på alle i tempe-tråden! :D Så kan tråden bare dø ut nå. Hihi... Optimisten!

Når som helst, varmeste sommerdagen eller kaldeste vinternatta, så lenge skatten kommer til verden uten problemer :)

Men sommer er jo koselig :)

Vi får heie på alle i tempe tråden ja :) enig!

Jeg skal gladelig takle varmen, det er alltids plass i plaskebassenget til gutta mine. :p
God plan, vi satser på at den går i oppfyllelse! :D

Jeg sikter på starten av juni nå, det kan bli fint det.

Jeg har en som er født rundt skolestart også, den sommeren det faktisk var VARMT. Det var... varmt. Men det gikk egentlig veldig greit, jeg oppholdt meg i skyggen med et stor glass isvann. Egentlig tror jeg det var bedre å være gravid i den varmen, enn å ha et lite spedbarn i den varmen.

Men, det inntreffer ikke sånn varme over tid spesielt ofte på vestlandet, så jeg tenker ikke så mye på det, egentlig. Regntrekk til vogna er nok viktigere enn UV-telt til babyen, uansett...

Og ja, nå satser jeg på juni-baby altså!

Nei, spedbarn i heten er vel ikke helt enkelt. Men det går jo bra i store deler av verden så jeg får håpe på junibaby og fint, men ikke nødvendigvis så glovarmt sommervær neste sommer. Fint turvær kan gjøre det lettere å få tilbake litt kondis og bli kvitt noen mammakilo også. :-)

No kjæm vell tanta sikkert, tempen er nesten under coverline. Jeg dobbel sjekka å det er rett...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

No kjæm vell tanta sikkert, tempen er nesten under coverline. Jeg dobbel sjekka å det er rett...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
:( Jeg som har hatt så god følelse på deg denne gangen. Men så lenge tanta ikke har kommet, gir vi ikke opp. Krysser fingre fortsatt her :)

Back
Topp