Vi som temper. NY!

Er på jobb nå, det sveises, slipes og skjærbrenner som går rundt meg. Og jeg holder på med rødsprit, kvalm nå.. Opptimalt miljø for fosteret om jeg gravid...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Er på jobb nå, det sveises, slipes og skjærbrenner som går rundt meg. Og jeg holder på med rødsprit, kvalm nå.. Opptimalt miljø for fosteret om jeg gravid...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

:( Uff uff. Du må ta ny test i morra!!

Jeg klarte ikke å la vær å test :p det sto ikke gravid, men f**n jeg er 17 DPO nå...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Men hvis det ikke var morgenurin (altså, samlet opp i mange timer, slik at blodet har hatt GOD tid til å legge igjen hcg i nyrene) så hjelper det ikke så mye selv om du ikke har drukket noe mer. :) Du bør ikke ha tisset de siste 4 timene når du tar testen, derfor anbefales morgenurin.

Jeg ville tatt en ny test på morgenurin i morgen, og om du har forskjellige type tester du har lyst til å prøve bør du spare morgenurinen på en kopp! Lykke til!!! :D

Spennende å følge med på testinga deres! Håper det går veien! :-)

Her skulle jeg gjerne vært 1DPO idag om syklusen hadde vært på stell....håper bare det skjer noe snart!

Og så kjedelig med tempdropp hos både Fimle og Bubbly. Hmm.. Men ingen som har fått tr enda? Så lenge det ikke har kommet noe besøk av tanta så er det håp. :)

Og så kjedelig med tempdropp hos både Fimle og Bubbly. Hmm.. Men ingen som har fått tr enda? Så lenge det ikke har kommet noe besøk av tanta så er det håp. :)

Ingen tr enda :)

Ingen mens er fortsatt håp. Krysser fingrene for dere.

Jeg venter fortsatt på el, og er litt lei. Vet at jeg ikke har ventet så lenge egentlig, sånn mot hva som har vært normalt for meg, men så begynte jeg å håpe på en ny standard for "normalt"...

Vi får sette oss under pleddet sammen og drikke kakao mens vi ser på noe tv-junk og griner oss i søvn :(

Jaaa... :( Og jeg som hadde så trua på deg denne måneden. :(
Vi får prøve å holde håpet oppe litt til, men jeg kjenner tanta er på vei her også. Vurderer sterkt å reise å handle sjokolade, har gode forsetter om å holde meg unna godis i ukedagene, men nå kjenner jeg kroppen og psyken skriker etter sukker!! :oops:

Med en nesten (?) positiv el test er det håp, og spennende å se grafen de neste dagene.

Ingen tante enda nei, men regner med hun kommer i morgen... Håper i hvert fall hun holder seg borte i dag, for er bare 10 dpo, så da blir lutealfasen litt vel kort...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Høres ikke helt bra ut nei... :( Kanskje det hadde vært en ide å ta en tur til legen og ta en blodprøve...?

Dere som ikke temper i munnen. hvordan får dere det til uten å røre dere for mye?

Tempmåleren ligger på en hylle rett over senga, så jeg putter den bare inn så fort klokka ringer om morran. Funker fint det. :p

Tempmåleren ligger på en hylle rett over senga, så jeg putter den bare inn så fort klokka ringer om morran. Funker fint det. :p
jeg har mitt under puta, ellers blir det altfor mye kaving for min del. men skulle jo fra denne pp prøve å måle der nede i stedenfor i munnen, bare for å se om tempen er noe annerledes. men ble jo bare masse kaving. og alt for mye bevegelser, så da funka det fint lite...
bah.
vel, får prøve igjen i morgen da. ellers så får jeg bare fortsette med tempe oralt.

Høres ikke helt bra ut nei... :( Kanskje det hadde vært en ide å ta en tur til legen og ta en blodprøve...?
"Heldigvis" er jeg sykmeldt 60 % for øyeblikket siden jeg har kneplager. Så skal se om jeg får positiv test i uka her og om tempen holder seg høy. Viss jeg ikke får noen pos test i uka her så drar jeg til legen neste uke :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Der kom tanta :) da satser vi på juni spire :) får hamstre inn noen el tester denne gangen ...

krysser fingre for mange positive tester her xxx :)

Vi satser på Juni vi to vet du ;) Eller Juli, er en fin mnd det også ;)

Har bestilt meg 50 EL tester fra Ebay... Trenger IKKE så mange, så om du vil ha noen så rop ut da frøken ;)

Jaaa... :( Og jeg som hadde så trua på deg denne måneden. :(
Vi får prøve å holde håpet oppe litt til, men jeg kjenner tanta er på vei her også. Vurderer sterkt å reise å handle sjokolade, har gode forsetter om å holde meg unna godis i ukedagene, men nå kjenner jeg kroppen og psyken skriker etter sukker!! :oops:

Sjokolade-is er allerede inntatt. Mensen er vel unntaket i forhold til å holde seg unna sukker og godteri her i heimen ;)
Må ha noe godt i alt dritet.

Du får holde ut de siste dagene, Er jo enda håp hos deg da :) Har store forhåpninger om at det skal klaffe for deg, til tross for synkende temp. Mirakler skjer :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Er det noen andre jenter som har vært gravide på arbeidsplassen din? Hva har de gjort ved graviditet?

Jeg jobber også mye med lim og gasser osv... skumle saker.
Men har hatt flere gravide på arb.plassen, og tiltak har hjulpet en del så man slipper å være sykemeldt.

Hvis du er usikker på gassene og hvor trygt det er for et evt. foster så kan bedriftshelsetjenesten komme og sjekke for deg/dere.

Hos oss fikk den gravide på seg en sensor som hun gikk med i en hel dag og som målte alle gasser osv. Hun brukte selvsagt gassmaske i visse områder.

Det "dumme" er jo at da finner jo alle ut hva du driver med da (prøver å bli/er gravid), men det er tryggere for foster og deg :)

Er det noen andre jenter som har vært gravide på arbeidsplassen din? Hva har de gjort ved graviditet?

Jeg jobber også mye med lim og gasser osv... skumle saker.
Men har hatt flere gravide på arb.plassen, og tiltak har hjulpet en del så man slipper å være sykemeldt.

Hvis du er usikker på gassene og hvor trygt det er for et evt. foster så kan bedriftshelsetjenesten komme og sjekke for deg/dere.

Hos oss fikk den gravide på seg en sensor som hun gikk med i en hel dag og som målte alle gasser osv. Hun brukte selvsagt gassmaske i visse områder.

Det "dumme" er jo at da finner jo alle ut hva du driver med da (prøver å bli/er gravid), men det er tryggere for foster og deg :)
Det er 2 andre damer der men de er 40 å ferdig med barn :p også jobber de som kontordamer. Jeg jobber på et båtbyggeri, så jeg vet det er farlig for foster før man må gå med sensor. Vi er vell 60 stk på jobb som holder på inni en båt. Å på kontoret er det fullbemannet så får nok ikke opp dit. Og jeg bor i ei bygd så ingen skal få vite at jeg er gravid(når jeg blir det) utenom sjefen. Og jeg nekter å gå med gassmaske i 7,5time hver dag i mange mnd.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Back
Topp