Vi som temper. NY!

Den grafen min ser ikke mye lovende ut lenger i hvert fall. :angry2
Kan jo selvsagt håpe på en festedipp, men det er vel i seneste laget med det på 8-9 dpo... :rolleyes:
Jeg er opptimist å trur du har en festedip ;) det vil vise seg i morgen:)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Kan jo selvsagt håpe på en festedipp, men det er vel i seneste laget med det på 8-9 dpo... :rolleyes:

Nei, det er ikke sent. Feste skjer normalt sett mellom 7 og 10 dpo.

Der kom tanta :) da satser vi på juni spire :) får hamstre inn noen el tester denne gangen ...

krysser fingre for mange positive tester her xxx :)

Tempen steg idag, ingen TR. Tok en test idag trur jeg skimter noe men kanskje på feil plass :/
Her var den innafor tiden
Vis vedlegget 30133
Her et 10 min etter tiden
Vis vedlegget 30134

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Snakker om å holde oss på pinebenken ;) Veldig spennende graf i alle fall - vi krysser fingra :P

Jo - som Sara sier - det er i grunn akkurat tiden for festedipp ;) Vi krysser fingre for spire :)

Der kom tanta :) da satser vi på juni spire :) får hamstre inn noen el tester denne gangen ...

krysser fingre for mange positive tester her xxx :)

Blankt ark, nye muligheter og ny pp - det tenkte jeg også når tanta dukka opp (rett etter at skuffelsen la seg da selvsagt... ) Nå satser vi på juni :D

Nei, det er ikke sent. Feste skjer normalt sett mellom 7 og 10 dpo.

Da holder jeg håpet oppe litt til! ;) Da jeg ble gravid med yngstemann hadde jeg en festedipp på 6 og 7 dpo, men da festa han seg sikkert litt tidligere...
Det murrer og stikker fælt, så jeg frykter tanta kommer alt for tidlig, men det kan jo like gjerne være tegn på noe langt mer hyggelig... ;)

Tempen steg idag, ingen TR. Tok en test idag trur jeg skimter noe men kanskje på feil plass :/

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Synes kanskje jeg skimter noe ja... Håper på like høy temp, OG positiv test i morgen! ;)

Bubbly, grafen din er så spennende! Skal du ikke teste snart? :)

Åååå, som jeg håper at du har rett! ;) Det blir i hvert fall spennene å se hva som skjer med tempen i morgen! :smiley-angelic001 ;)

Jaaaa, det blir kjempespennende :D :D Hele tempegjengen heier på dere nå :P

Haha, var innom på eBay og tenkte jeg skulle kjøpe noen g.tester. Men så tenkte jeg - skitt au - hvis de billigstrimmlene likevel ikke gir utslag før ikm, da er det jo ikke noe vits. Og så tenkte jeg at jeg kan jo bare følge med på grafen min. Og er den høy og ingen spotting dag 12-13 etter el, ja så kan jeg heller kjøpe en digital test. ... Vi får se om jeg holder meg eller om jeg likevel kjøper ;)

Ingen tr enda :) tar en test i morgen tenker jeg om hun ikke dukker opp.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Har du tatt test? Tempen din går jo oppover i dag! Spennende graf.

Nå sitter jeg bare og venter på dere som burde teste!!! :happy Jeg har så lyst at dere skal få positive tester.

La ut bilder av testen min for 6 timer siden :) gå et par sider tilbake så ser du, jeg skimter noe men vet ikke :p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Haha.. Jeg har visst blitt dement. Jeg så jo den testen i dag morges ja. :p Det ser ut som det så vidt kan være noe der, men litt vanskelig å si. Når tenkte du å teste på nytt?

Haha.. Jeg har visst blitt dement. Jeg så jo den testen i dag morges ja. :p Det ser ut som det så vidt kan være noe der, men litt vanskelig å si. Når tenkte du å teste på nytt?
Kommer sikkert til å gjøre det i morgen, må ha det ganske klart om jeg er det eller ikke, siden jeg er industrimekaniker. Er jeg gravid så må jeg til legen å få ordnet at jeg må gå ut i svangerskapspermisjon. Vil ikke skade baby'n min mer enn nødvendig, gassene på jobb er ikke så bra.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Kommer sikkert til å gjøre det i morgen, må ha det ganske klart om jeg er det eller ikke, siden jeg er industrimekaniker. Er jeg gravid så må jeg til legen å få ordnet at jeg må gå ut i svangerskapspermisjon. Vil ikke skade baby'n min mer enn nødvendig, gassene på jobb er ikke så bra.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, det forstår jeg veldig godt. Spennende å se utviklingen på streken på testen din til i morgen. :)

Håper virkelig at vi har klart det nå :) spennende å se utviklingen på grafen din ettervært å ;)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, vi får se. Det er så tidlig med grafen min, jeg tipper den går oppover i morgen eller i overimorgen, for det har tempen gjort de to andre rundene på slutten. Så grafen min har jo egentlig sett spennende ut til ganske rett før tr hver gang. :p Den som venter får se! Bare 4 dpo enda, så tar jo tid. Vente og vente.

I mens er det mye mer spennende med dere som er rett ved IKM. Hadde vært veldig gøy om du må til legen en tur nå! :D

Back
Topp