Vi som temper. NY!

Hmm.. Ikke avskriv uansett. Jeg har lest at egget kan leve helt opp til 48 timer etter at det er sluppet.

Er du i ro på kvelden og har dere det litt kaldt i stua? Kanskje du er tilnærmet i hvile, men kaldere enn under dyna?

Jeg er veldig trøtt på kvelden, så kroppen er i alle fall veldig rolig. Samtidig så våkner jeg lett på morgenen typisk fra 4-5 tiden så er jeg våken mange ganger og nokså urolig. Så det spiller nok inn. Men slik var jeg også tidligere forrige uke, og da var tempen på rundt 36,2. Så litt rart dette. Har ikke lyst å stille kl på 3 heller for å tempe! ;)
Dumt at dette går SÅ i hodet på meg, men det gjør det virkelig. Må prøve å skjerpe meg. Vet jo at stress ikke er bra..

Jeg er veldig trøtt på kvelden, så kroppen er i alle fall veldig rolig. Samtidig så våkner jeg lett på morgenen typisk fra 4-5 tiden så er jeg våken mange ganger og nokså urolig. Så det spiller nok inn. Men slik var jeg også tidligere forrige uke, og da var tempen på rundt 36,2. Så litt rart dette. Har ikke lyst å stille kl på 3 heller for å tempe! ;)
Dumt at dette går SÅ i hodet på meg, men det gjør det virkelig. Må prøve å skjerpe meg. Vet jo at stress ikke er bra..

Ja, hvordan skal vi klare å ikke stresse? Jeg synes det er verdens mest irriterende råd. Det hjelper jo ingenting å be om at andre skal la være å stresse? Arg! Hihi... Jeg er hvert fall litt stresset med alt dette, jeg vil jo såååå gjerne. Håper du blir overrasket over denne syklusen slik at den sengeliggende mannen ikke spiller noen rolle. <3

Ja, hvordan skal vi klare å ikke stresse? Jeg synes det er verdens mest irriterende råd. Det hjelper jo ingenting å be om at andre skal la være å stresse? Arg! Hihi... Jeg er hvert fall litt stresset med alt dette, jeg vil jo såååå gjerne. Håper du blir overrasket over denne syklusen slik at den sengeliggende mannen ikke spiller noen rolle. <3

Håper du har rett :)
Grafen din ser jo veldig bra ut da! Når skal du teste??

Hodet mitt er ikke helt med enda. Ser jo at du har testet neg. i dag. Håper du får en positiv test om noen dager :)

Håper du har rett :)
Grafen din ser jo veldig bra ut da! Når skal du teste??

Jeg testet i stad, negativ. 11 dpo. Jeg har ingen voldsom positiv følelse denne pp, mye menssmerter og det pleier jeg å få i dagene før tr. Dessuten er tappen lik som før forrige tr. Så hvis den skal være helt annerledes ved graviditet så har den glemt det hos meg. Så vi får se. Jeg skal få flere tester i posten i dag eller i morgen så jeg får vel kanskje teste på nytt på IKM dagen min, onsdag, hvis ikke tr kommer først.

Jeg testet i stad, negativ. 11 dpo. Jeg har ingen voldsom positiv følelse denne pp, mye menssmerter og det pleier jeg å få i dagene før tr. Dessuten er tappen lik som før forrige tr. Så hvis den skal være helt annerledes ved graviditet så har den glemt det hos meg. Så vi får se. Jeg skal få flere tester i posten i dag eller i morgen så jeg får vel kanskje teste på nytt på IKM dagen min, onsdag, hvis ikke tr kommer først.

Spennende er det i alle fall! Jeg har hørt om flere som er gravide selv om de ikke merker noe spesielt, og har mensmurringer. Så krysser fingrene for deg :)

Ok, takk skal du ha :) Ja det er jo gjerne høyere på kvelden. Grafene skal vise kroppens hviletemperatur. Det jeg synes er så rart, er at jeg nå i helgen har hatt ca 36,4 på morgenen kl 06, og 36,2 når jeg legger meg på kvelden. I dag tidlig var den igjen 36,4, så jeg noterte det inne på ff. Men sannheten er jo at den begynte med 36,4 lørdag morgen. Kan altså se ut som jeg hadde eggløsning på fredag (kalenderdag 9!), selv om monitoren min har vist lav torsdag, lørdag, søndag og i dag. Hva skal man tro? Hadde jo ikke spilt noen rolle om vi hadde hatt jevnlig sex etter mens, men så ble jo dessverre sambo sengeliggende forrige uke, og så dårlig at han ikke orket... Så tror nesten jeg kan avskrive denne syklusen.
Men har hatt mye el slim i helgen, så litt vanskelig for å tro at "det er over". Og VIL jo selvslagt ikke tro det heller.

Hadde vært kjempefint om noen andre også kunne tempet før de la seg i kveld, så jeg får noen flere referanser på hvor stor forskjellen på hvile/ikke hvile er :)

Jeg har tempet om ettermiddag og kveld noen ganger, og jeg har en rar kropp. Det er alltid høyere temperatur på morgenen enn kvelden. Jeg er også alltid kok-varm om morgenen, og kald om kvelden. Vet ikke hvorfor.

Men uansett bruker jeg kun første måling på morgenen før jeg "har rørt en muskel" til grafen min.

Jeg skal prøve å huske å måle i kveld, så kan vi se forskjellen :)

Spennende er det i alle fall! Jeg har hørt om flere som er gravide selv om de ikke merker noe spesielt, og har mensmurringer. Så krysser fingrene for deg :)

Takk. Vi må holde humøret og håpet oppe hele dpo perioden, hvis ikke blir det jo bare kjedelig venting igjen. :p Jeg krysser fingrene for deg og! Kanskje du får en tydeligere graf i morgen. Jeg hadde gradvis stigning i temp i flere dager før EL, så kan jo hende du også har hatt noe stigning før EL. Slik at dere hadde full klaff med aksje-innlegg. :D

Takk. Vi må holde humøret og håpet oppe hele dpo perioden, hvis ikke blir det jo bare kjedelig venting igjen. :p Jeg krysser fingrene for deg og! Kanskje du får en tydeligere graf i morgen. Jeg hadde gradvis stigning i temp i flere dager før EL, så kan jo hende du også har hatt noe stigning før EL. Slik at dere hadde full klaff med aksje-innlegg. :D

Kan bare krysse fingrene, og prøve å legge inn litt aksjer i kveld også. Jeg testet litt med å legge inn mine høye temperaturer lørdag og søndag, og da fant ff eggløsning på fredag - men med et stiplete kryss. Fjernet de høye temperaturene igjen.
Når alt kommer til stykket, så er det som det er og lite jeg kan påvirke med å manipulere tempen på ff. Uansett, takk for oppmuntrende ord! Det er viktig å holde humøret oppe :)

Jeg har tempet om ettermiddag og kveld noen ganger, og jeg har en rar kropp. Det er alltid høyere temperatur på morgenen enn kvelden. Jeg er også alltid kok-varm om morgenen, og kald om kvelden. Vet ikke hvorfor.

Men uansett bruker jeg kun første måling på morgenen før jeg "har rørt en muskel" til grafen min.

Jeg skal prøve å huske å måle i kveld, så kan vi se forskjellen :)
Godt å høre det ikke bare er meg! Sover du også litt urolig tidlig på morgenen? Måler du oralt?
Supert om du orker å ta en test før du legger deg - takk :)

Samme i dag og. :p IKM på onsdag. Menssmerter og negativ billigstrimmel. Nærmer seg nok slutten på den jevne tempen.
Jeg vil du skal få en positiv test snart jeg!!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg vil du skal få en positiv test snart jeg!!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg og. Og jeg har fri i dag så nå blir jeg bare sittende hjemme og vente på ny mulighet til å teste. Hahahaha.. Så lenge ikke tr kommer først da. :p

Jeg og. Og jeg har fri i dag så nå blir jeg bare sittende hjemme og vente på ny mulighet til å teste. Hahahaha.. Så lenge ikke tr kommer først da. :p
Å sitte hjemme å vente er så kjedelig for klokka gåååår så saaaakte :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Å sitte hjemme å vente er så kjedelig for klokka gåååår så saaaakte :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, og det kan jo hende testene ikke kommer i posten før i morgen. Hva gjør man da? :D Kan heldigvis uansett se hva som skjer med tempen. Irriterende at man må vente 24 timer til neste temping også. Hihi.. Og her PØS-regner det, og blåser. Så det er uaktuelt å tusle noen timer ute, som jeg hadde en plan om. Frisk luft og få tankene bort, men jeg orker ikke å pakke meg inn i regntøy. Så da sitter jeg her og tenker annenhver gang: "Nå er tr på vei altså, 100 % sikkert" og deretter: "Tenk om det er en spire da? En liten ert som har tenkt til å flytte inn i magen min?" :happy090

Ja, og det kan jo hende testene ikke kommer i posten før i morgen. Hva gjør man da? :D Kan heldigvis uansett se hva som skjer med tempen. Irriterende at man må vente 24 timer til neste temping også. Hihi.. Og her PØS-regner det, og blåser. Så det er uaktuelt å tusle noen timer ute, som jeg hadde en plan om. Frisk luft og få tankene bort, men jeg orker ikke å pakke meg inn i regntøy. Så da sitter jeg her og tenker annenhver gang: "Nå er tr på vei altså, 100 % sikkert" og deretter: "Tenk om det er en spire da? En liten ert som har tenkt til å flytte inn i magen min?" :happy090
Strikke da? Jeg hekler for å få timene til å gå ;) jeg å tenker sånn :p men nå har jo mensen kommet for fullt så nå kan jeg ikke tenke åå noe ert, håper bare dagene til EL går fort nå :D må bestille meg tester jeg også

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Her er det skravletid ja! Min feil, jeg har fridag og det virker som himmelen har bestemt seg for å tømme lageret i dag. Regner jo ekstremt. Jeg ble gjennomvåt da jeg tittet ut av døren i stad bare. Snart må jeg titte ut på nytt, venter på postmannen.

Liisjja: håper du kan gå tilbake til å tenke på erten om et par uker. :) Og bestill tester, det føles meningsfullt. Bare irriterende at man da blir gående og vente på posten også. Hahaha.. Ja, jeg strikker, men det er jo begrenset hvor mye babytøy man kan strikke før man har positiv test? Og jeg har bare lyst til å strikke babytøy nå. Haha.. Kanskje på tide at noen kommer og tar en alvorsprat med meg snart.

Sara: Så gøy!!! Da er det happy humping på programmet da.

Definitivt !

Angrer nesten på at vi bare sovna i går, men natt til søndag er ikke så lenge siden, og i kveld skal det bli.

Håper på temp hopp snart !!!

Definitivt !

Angrer nesten på at vi bare sovna i går, men natt til søndag er ikke så lenge siden, og i kveld skal det bli.

Håper på temp hopp snart !!!

Ja, nå kan tempen din hoppe opp og bli der, lenge! :D

Back
Topp