Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er progesteron som gjør at tempen stiger, ikke hcg.
dong quai stabiliserte syklussen min veldig.
Sånt skjerJa selvfølgelig
Skjønner ikke hva jeg tenkte på, må ha vært graviditetstester vs EL, og de er det jo LH Nei, får legge meg så jeg er opplagt og får med meg hva jeg skriver for noe
Hahahaha...
Tempen sank enda mer i dag
Tempen sank enda mer i dag
Ville ikke bekymret meg enda du er dpo 6, kan være festedipTempen sank enda mer i dag
Helsekost. Jeg kjøper på urtesenteret.noKjøpt på helsekost eller apotek?
Og hva er det egentlig?
tror jeg begynner å bli syk. slapp og trøtt. eier ikke energi. var et skikkelig strev å gå den korte veien til bhg i dag. kom hjem var jeg helt ferdig, og svetten rant :/
får ikke til tempingen om dagen i det hele tatt, for er oppe sikkert 5 -6 ganger i løpet av natta. og når jeg våkner har jeg allerede rørt for mye på meg. men, denne pp har vi jo ikke lagt inn aksjer. så er jo ikke verdens undergang.
Sa jeg skulle ha pause Men klarer jeg holde meg unna? neei
God bedring.tror jeg begynner å bli syk. slapp og trøtt. eier ikke energi. var et skikkelig strev å gå den korte veien til bhg i dag. kom hjem var jeg helt ferdig, og svetten rant :/
får ikke til tempingen om dagen i det hele tatt, for er oppe sikkert 5 -6 ganger i løpet av natta. og når jeg våkner har jeg allerede rørt for mye på meg. men, denne pp har vi jo ikke lagt inn aksjer. så er jo ikke verdens undergang.
Sa jeg skulle ha pause Men klarer jeg holde meg unna? neei
Skal jeg fjerne grafen din? Hvorfor det?Da kan du fjerne meg fra listen, da den grafen er veldig ugyldig
Sendt fra appen
Skal jeg fjerne grafen din? Hvorfor det?