Vi som temper. NY!

Det er progesteron som gjør at tempen stiger, ikke hcg.

:laughing021 Ja selvfølgelig :P :oops: :rolleyes:
Skjønner ikke hva jeg tenkte på, må ha vært graviditetstester vs EL, og de er det jo LH :P Nei, får legge meg så jeg er opplagt og får med meg hva jeg skriver for noe :P :D

Hahahaha... :laughing014

Tempen sank enda mer i dag :(

Hadde ikke vært så bekymret for det jeg. Det er som sara sier progesteron som gjør at tempen stiger etter eggløsning, og ikke hcg. Progesteron produseres helt til kroppen skjønner at det ikke kommer noe befruktet egg, og den "resten" som sitter igjen fra der egget slapp, dør. Og da kommer tanta. Hvis du ser på ff, kan du se mange grafer - også gravide - som har hatt fall under coverline etter eggløsning :) Så, vi er fortsatt spente :P

Bilde kanskje :P

Vedlegg

• Uten navn.jpg
    Uten navn.jpg
    59,9 KB · Visninger: 51
Haha... Kan nok stemme det ja :P :D

Når man først begynner å telle, ikke minst se på datoen på charten :P

Haha... Tusen takk :P

*går og legger seg*

Kjøpt på helsekost eller apotek?

Og hva er det egentlig? :D
Helsekost. Jeg kjøper på urtesenteret.no
Der er det billigere.
Den stabiliserer syklus og skal være bra for eggløsning/ fruktbarhet. :) må ikke brukes under mens siden den virker blodfortynnende.

Åhhh så KJEDELIG å være på CD2 :P ;) Blir jo SÅ utålmodig av dette her, og det er egentlig bare DPO land som gjelder :P Gleder meg til jeg kommer dit igjen om et par ukers tid. Imens håper jeg på mange spennende grafer og positive tester her inne :) Stå på!

Nå er jeg klar for temphopp og negativ EL-test. :) Jeg vil over i dpo-land.

tror jeg begynner å bli syk. slapp og trøtt. eier ikke energi. var et skikkelig strev å gå den korte veien til bhg i dag. kom hjem var jeg helt ferdig, og svetten rant :/
får ikke til tempingen om dagen i det hele tatt, for er oppe sikkert 5 -6 ganger i løpet av natta. og når jeg våkner har jeg allerede rørt for mye på meg. men, denne pp har vi jo ikke lagt inn aksjer. så er jo ikke verdens undergang.

Sa jeg skulle ha pause:P Men klarer jeg holde meg unna? neei:P

Det er veldig koselig at du ikke klarer å holde deg unna. :-) God bedring!

Da kan du fjerne meg fra listen, da den grafen er veldig ugyldig :p

Sendt fra appen :)

tror jeg begynner å bli syk. slapp og trøtt. eier ikke energi. var et skikkelig strev å gå den korte veien til bhg i dag. kom hjem var jeg helt ferdig, og svetten rant :/
får ikke til tempingen om dagen i det hele tatt, for er oppe sikkert 5 -6 ganger i løpet av natta. og når jeg våkner har jeg allerede rørt for mye på meg. men, denne pp har vi jo ikke lagt inn aksjer. så er jo ikke verdens undergang.

Sa jeg skulle ha pause:P Men klarer jeg holde meg unna? neei:P
God bedring.
Og å holde seg unna er ikke lett... Men vi andre setter pris på at du ikke klarer.
Og kjenner til aksje-kursen om dagen. Eller mangelen på den.... Blæ...

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Skal jeg fjerne grafen din? Hvorfor det?

Jeg gjetter at det er fordi hun har byttet termometer og testet litt forskjellig fra midt i syklus, så det var en tempe-test-pp og nå har hun fått positiv g-test. ;) :) :D

Back
Topp