Vi som temper. NY!

Tr kommer heldigvis alltid med såpass med blod første dagen at jeg vet ganske godt at det er henne, og i løpet av 24 timer har hun garantert kommet. Så det kjenner jeg at er greit i denne prøveperioden. Like greit å få svarene svart på hvitt nå. Blir jo gal av all venting, tolking, testing og tyding. Og jeg er på pp3. For hver dag som går får jeg mer respekt for alle prøvere i hele verden!

Tr kommer heldigvis alltid med såpass med blod første dagen at jeg vet ganske godt at det er henne, og i løpet av 24 timer har hun garantert kommet. Så det kjenner jeg at er greit i denne prøveperioden. Like greit å få svarene svart på hvitt nå. Blir jo gal av all venting, tolking, testing og tyding. Og jeg er på pp3. For hver dag som går får jeg mer respekt for alle prøvere i hele verden!
Helt enig!

TR har alltid kommet "rett på" hos meg. De 2 siste gangene derimot, har jeg spottet i 3-4 dager først. Det har vært så lite at jeg har lurt på om det er festeblødning. Deretter PANG! :smiley-angry019 Superirriterende! Likte det bedre sånn det var før...
Frustrerende! :(

Samme her.

Niplene har så begynt å bli ømme, teste i morgen om jeg kommer på det før jeg tisser :p

Haha.. Jeg glemmer hele tiden at tisset skal i prøvekopp og ikke i toalettskålen. Mer enn en gang har jeg stått og tittet ned i doskålen og tenkt: "Kan man dippe testen nedi der tro?"

Mest EL tester for min del da. Lykke til i morgen!

Haha.. Jeg glemmer hele tiden at tisset skal i prøvekopp og ikke i toalettskålen. Mer enn en gang har jeg stått og tittet ned i doskålen og tenkt: "Kan man dippe testen nedi der tro?"

Mest EL tester for min del da. Lykke til i morgen!
Hahaha, ser det for meg :D takk, blir oppdatering i morgen :) flere som skal teste i morgen?

Tempen gjorde et skikkelig hopp i dag, men jeg legger ikke så mye i det ettersom vi hadde selskap av en snart 4 år gammel varmeovn i senga i natt. :p Han lå riktig nok under egen dyne, men varmt ble det uansett, og søvnen ble heller ikke av det beste... :)

Her har det ikke blitt mye temping med syk unge som holder hyle konsert hele jævla natta.
Ikke vet jeg om jeg gidder det mer heller, detti helt ut av det.
Blir å ta en lang prøve pause inntil jeg har fått jobb og mannen har skjerpa seg . Er det noen som vil ha tak i meg så kan dere sende pm

Håper det ordner seg for deg, Bina!

Tempen og humøret sank i dag :(

Sendt fra appen :)

Tempinga mi har vært rimelig fragmentert de siste ukene, men nå er den hvertfall på Max temp, så el har garantert vært. Yay!
Tipper jeg er 6-7 dpo basert på gammel statistikk.

Da er det bare å vente da :)

Her har det ikke blitt mye temping med syk unge som holder hyle konsert hele jævla natta.
Blir å ta en lang prøve pause inntil jeg har fått jobb og mannen har skjerpa seg . Er det noen som vil ha tak i meg så kan dere sende pm
Håper ting ordner seg for deg :)

Tempen og humøret sank i dag :(

Sendt fra appen :)

Awww... Moshi, ikke mist humøret enda. Er det første mnd du temper, siden du ikke har startet å tempe før dag 19?
Din temp ligger jo på ca. 36,7 grader fortsatt (noe som er høøøyt hos meg). Mulig du egentlig ville hatt mye lavere temp før el, og at du dermed har en rimelig høy temp nå :)

Uff :( Stor klem

Nytt og ikke overraskende fall i tempen for meg, så tipper jeg har tanta på døra i dag.

Back
Topp