Vi som temper. NY!

Jeg har vertfall sendt mail til fertil, så er spent på svar :)

får ikke langt til flere grafer i hoved innlegget. får ikke lagt til fler enn 20 stk. må ta kontakt en mod og høre om de kan øke bilde antallet. eller så må vi slette grafene som ikke blir brukt.

Vel. Grafen min ligger nå i innlegg 2 for de som lurte:)

Temp ser ut til å synke - i think I'm out...:/

Vel. Grafen min ligger nå i innlegg 2 for de som lurte:)

Temp ser ut til å synke - i think I'm out...:/

Nei nei nei - det er ALT for tidlig å konkludere! Ta en search på gravid grafer på FF, da ser du at det er MANGE som har en dipp ganske langt ned før det stiger igjen. Jeg har trua :D

Litt missforståing eller? :p

"Hei og takk for tilbakemeldingen.

Temperaturmåleren skal ikke pipe seg ferdig før du kan se på den. Når den starter å pipe er den ferdig med å måle temperaturen. Så med en eneste gang den starter å pipe kan du se på den, du trenger ikke vente til den slutter å pipe. Håper dette løser saken."

Nei nei nei - det er ALT for tidlig å konkludere! Ta en search på gravid grafer på FF, da ser du at det er MANGE som har en dipp ganske langt ned før det stiger igjen. Jeg har trua :D

Jeg håper det, men er nervøs og har dårlig tro ;)

Nå har jeg kikket litt på diverse grafer på FF, og ser jo at det er mange som har hatt mye større fall rundt 10 DPO. Fant t.o.m en graf som var svært lik min, både ang. temperaturer og symptomer.

MEN når det kjennes ut som at tanta skal komme når som helst, er det vanskelig å ha trua. Men den henger er i bakgrunnen av hodet som et tynt lite håp. *krysser fingrene* ;)

Nå har jeg kikket litt på diverse grafer på FF, og ser jo at det er mange som har hatt mye større fall rundt 10 DPO. Fant t.o.m en graf som var svært lik min, både ang. temperaturer og symptomer.

MEN når det kjennes ut som at tanta skal komme når som helst, er det vanskelig å ha trua. Men den henger er i bakgrunnen av hodet som et tynt lite håp. *krysser fingrene* ;)

Ja jeg vet, det er jo det som er så dumt! Gravid-symptomer og TR-symptomer er jo frustrerende like :( Det ligger i vår natur å prøve å forberede oss på nedtur, for å unngå alt for stor skuffelse om det skulle stemme. Så jeg skjønner deg godt! Jeg tør liksom ikke håpe for mye selv, selv om det er ingen ting jeg heller ønsker meg enn en positiv gtest veldig snart :D Og samtidig kjemperedd for å bli skuffa. Men sånn er det. Er jammen ikke bare bare å være aktiv prøver :P

får ikke langt til flere grafer i hoved innlegget. får ikke lagt til fler enn 20 stk. må ta kontakt en mod og høre om de kan øke bilde antallet. eller så må vi slette grafene som ikke blir brukt.

Fjerne de som ikke er aktive, har vi vel snakket om før. Evt kan vi også arkivere gravide i eget innlegg?

Fjerne de som ikke er aktive, har vi vel snakket om før. Evt kan vi også arkivere gravide i eget innlegg?
ja, det kan vi.
Men så tenkte jeg at vi kunne lage en egen tråd med bare grafene og bruke denne som kommentar tråd.
da får så mange som vil legge inn grafene sine uten at det blir rotete. i innlegg nr 2 får jeg klemt inn 20 grafer til sammen, og da sier det stopp, så derfor jeg tenkte, en egen tråd for bare grafer.

hva tenker dere om det?

Jeg har også babyplan sitt, og det piper når det er ferdig å måle. Funker fint.

Jeg tenker at dersom det funker bedre å ha grafene i egen tråd, så kan vi jo godt det, men hvor mange AKTIVE tempere med chart som oppdateres og ønkser å delta i tråden er vi for tiden, da?

De gravide synes jeg egentlig fint kan fases ut etter tid, det er jo kjekt å se grafen til noen som har blitt gravid, for sammenligningens skyld (men bruker man ff så er der jo virkelig nok å ta av sånnsett, egentlig)

Vi har jo før snakket om at vi av og til lager en ny tråd, sånn siden vi satser på at trådstarterene skal bli gravide (og forbli det!) og at det i den sammenheng når man opprettet en ny var greit å ta en gjennomgang av hvilke grafer som fikk lov til å bli med over.

Men, en egen tråd til grafene kan være greit det også, selv om jeg ikke ser for meg at vi klarer å holde den tom for innlegg av typen "hvordan gjør jeg det?" og ikke minst det at vi over tid vil få mange av de første innleggenen som inaktive eller gravide. Også frykter jeg at mange vil legge inn grafen sin, men kanskje få med en mobil-brukbar link i tillegg (den vi nå har i navnet)

Fra pc fungerer det veldig fint at mange av oss har den i signaturen, det ser jeg ikke fra mobilen, og er da "avhengig" av en fungerende liste, men det hadde vært kjekt med en liste over aktive grafer.

Synes de gravide kan fases ut etterhvert for å gjøre plass til nye tempere. FF har en kjempefin database med ulike charts som har "trøstet" meg mang en gang :)

Men dette med innlegg gjelder både slike bildetråder og terminlister, trådstarter må resvere HI +2-3 av de første innleggene for å leve lengst mulig ;)

Vi kan vel lage en ny tempetråd med en gang det er fullt i denne eller når tradstarter blir og forblir gravid? Da får vi ryddet opp i en ny tråd? :)

Vi kan vel lage en ny tempetråd med en gang det er fullt i denne eller når tradstarter blir og forblir gravid? Da får vi ryddet opp i en ny tråd? :)

Den tenker jeg kan funke :)

Og da legges man ikke inn i den nye tråden før man har "meldt seg", gjerne? Type "Jeg vil være med videre, legger du til min", heller enn at man kopierer hele førsteinnlegget fra forrige?

Da "ryddes" det automatisk. (og den gamle tråden ligger jo der, ingenting slettes)

Den tenker jeg kan funke :)

Og da legges man ikke inn i den nye tråden før man har "meldt seg", gjerne? Type "Jeg vil være med videre, legger du til min", heller enn at man kopierer hele førsteinnlegget fra forrige?

Da "ryddes" det automatisk. (og den gamle tråden ligger jo der, ingenting slettes)
Enig her. Bare sånn for å ha sagt det. :-P

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Litt missforståing eller? :p

"Hei og takk for tilbakemeldingen.

Temperaturmåleren skal ikke pipe seg ferdig før du kan se på den. Når den starter å pipe er den ferdig med å måle temperaturen. Så med en eneste gang den starter å pipe kan du se på den, du trenger ikke vente til den slutter å pipe. Håper dette løser saken."
Ha ha. Blondie svar.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Da fjerner jeg de som ikke er blitt brukt på flere mnd og de som har blitt gravide. Men er uansett ikke plass til fler enn 20 bilder i ett innlegg. Så om flere vil bli med så får vi samme problem senere.

Da fjerner jeg de som ikke er blitt brukt på flere mnd og de som har blitt gravide. Men er uansett ikke plass til fler enn 20 bilder i ett innlegg. Så om flere vil bli med så får vi samme problem senere.
Vil gjerne stå her til it helga. Stoler ikke på den kroppen min og tester enda. Digital tas på lørdag :)

Back
Topp