Det kan umulig vere batteriet, fikk jo den i går! :S
Snålt. Mitt har ligget noen år, men mener å huske at det peip forrige gang jeg brukte det. Noen som har erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan umulig vere batteriet, fikk jo den i går! :S
Vel. Grafen min ligger nå i innlegg 2 for de som lurte
Temp ser ut til å synke - i think I'm out...:/
Nei nei nei - det er ALT for tidlig å konkludere! Ta en search på gravid grafer på FF, da ser du at det er MANGE som har en dipp ganske langt ned før det stiger igjen. Jeg har trua
Nei nei nei - det er ALT for tidlig å konkludere! Ta en search på gravid grafer på FF, da ser du at det er MANGE som har en dipp ganske langt ned før det stiger igjen. Jeg har trua
Nå har jeg kikket litt på diverse grafer på FF, og ser jo at det er mange som har hatt mye større fall rundt 10 DPO. Fant t.o.m en graf som var svært lik min, både ang. temperaturer og symptomer.
MEN når det kjennes ut som at tanta skal komme når som helst, er det vanskelig å ha trua. Men den henger er i bakgrunnen av hodet som et tynt lite håp. *krysser fingrene*
får ikke langt til flere grafer i hoved innlegget. får ikke lagt til fler enn 20 stk. må ta kontakt en mod og høre om de kan øke bilde antallet. eller så må vi slette grafene som ikke blir brukt.
ja, det kan vi.Fjerne de som ikke er aktive, har vi vel snakket om før. Evt kan vi også arkivere gravide i eget innlegg?
mitt piper når den er klar for å leses av. den er fra babyplanSnålt. Mitt har ligget noen år, men mener å huske at det peip forrige gang jeg brukte det. Noen som har erfaring?
Vi kan vel lage en ny tempetråd med en gang det er fullt i denne eller når tradstarter blir og forblir gravid? Da får vi ryddet opp i en ny tråd?
Enig her. Bare sånn for å ha sagt det.Den tenker jeg kan funke
Og da legges man ikke inn i den nye tråden før man har "meldt seg", gjerne? Type "Jeg vil være med videre, legger du til min", heller enn at man kopierer hele førsteinnlegget fra forrige?
Da "ryddes" det automatisk. (og den gamle tråden ligger jo der, ingenting slettes)
Ha ha. Blondie svar.Litt missforståing eller?
"Hei og takk for tilbakemeldingen.
Temperaturmåleren skal ikke pipe seg ferdig før du kan se på den. Når den starter å pipe er den ferdig med å måle temperaturen. Så med en eneste gang den starter å pipe kan du se på den, du trenger ikke vente til den slutter å pipe. Håper dette løser saken."
Vil gjerne stå her til it helga. Stoler ikke på den kroppen min og tester enda. Digital tas på lørdagDa fjerner jeg de som ikke er blitt brukt på flere mnd og de som har blitt gravide. Men er uansett ikke plass til fler enn 20 bilder i ett innlegg. Så om flere vil bli med så får vi samme problem senere.