Vi som temper. NY!

Jeg begynner for alvor å ha forhåpninger om å være gravid. I dag steg tempen til sjokkerende 37,53. Jeg måler hver morgen til samme tid, føler meg varm (det er ikke varmt her nå) og tempen min har på en måte hatt tre forskjellige nivåer.

Jeg synes den svinger mye, men måler riktig: samme tid, sted osv. Jeg måler o stumpen, så det er vanskelig å gjøre det feil, for å si det slik.

En uke etter SA hadde jeg 38 i temp. Gyn forklarte dette med at min temp nok ville stige opp mot feber ved svangerskap.

En temp på 37,53 klokken 7 om morgenen er vanligvis definert som feber. Jeg føler meg varm, men absolutt ikke febersyk.

Dette er spennende. Nå blir jeg VELDIG skuffet hvis TR kommer. Har trua!!

quote]

Spennende, og lovende graf! :D Da jeg ble gravid med minstemann hadde jeg også en dipp på 6-7 dpo, deretter steg den igjen og jeg testet positivt 9 dpo. :D
Blir spennende å følge med på deg nå!! ;)

Spennende, og lovende graf! :D Da jeg ble gravid med minstemann hadde jeg også en dipp på 6-7 dpo, deretter steg den igjen og jeg testet positivt 9 dpo. :D
Blir spennende å følge med på deg nå!! ;)

Jaaa, er spennende. Men nå blir det to dager med nattevakt, og dermed ingen temping (buhu, nå som dette var så spennende!) hehe :)

Jaaa, er spennende. Men nå blir det to dager med nattevakt, og dermed ingen temping (buhu, nå som dette var så spennende!) hehe :)

Nei vet du hva! Nå ødelegger du jo alt for oss som følger deg så spent! Hihi :p
Da får vi håpe vi får se bilde av en positiv test om noen dager i stedet! ;)

Jeg måler under tunga.

en gang mellom 4 og 6. Egentlig klokka seks, men det hender jeg våkner fire. Eller, halv fem stort sett.

Nei vet du hva! Nå ødelegger du jo alt for oss som følger deg så spent! Hihi :p
Da får vi håpe vi får se bilde av en positiv test om noen dager i stedet! ;)

Hehe :) krysser fingrene for det! Tappen min er myk nå, jeg ser at tidligere har den vært hard på dette tidspunktet!
Og ingen spotting enda *bank i bordet, krysser fingrene*

Jeg måler under tunga.

en gang mellom 4 og 6. Egentlig klokka seks, men det hender jeg våkner fire. Eller, halv fem stort sett.
For det luret jeg nemlig litt på. Jeg har også tempetid kl 6, men våkner jo rett som det er før den tid. Har hendt at jeg da har målt, men ser at jeg får "hvite" punkt på grafen. Kanskje det er grunnen til at grafen hopper såpass mye. Heretter skal jeg ha klokka på 6 og måle da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva???! Det er jo dagens høydepunkt å følge med på alle grafene her inne ;) :p :D

Hva???! Det er jo dagens høydepunkt å følge med på alle grafene her inne ;) :p :D

Hihi! Jeg er helt enig. Men, dårlig grunn for egenmelding? ;)

Hihi! Jeg er helt enig. Men, dårlig grunn for egenmelding? ;)
Nei syns du?? ;) He-he, jo ser den. Men vi blir også glade for bilder av positive tester :D

For det luret jeg nemlig litt på. Jeg har også tempetid kl 6, men våkner jo rett som det er før den tid. Har hendt at jeg da har målt, men ser at jeg får "hvite" punkt på grafen. Kanskje det er grunnen til at grafen hopper såpass mye. Heretter skal jeg ha klokka på 6 og måle da :)

Ja, det gir hvite prikker. Noen ganger tidsjusterer jeg 0,05 grader pr halvtime inntil 1,5 time, det er "lov". Du skal ha sovet 3 timer sammenhengende før måling også, så våkner jeg 4.30 er det en lost case å måle klokka 6 uansett...

Da har FF bestemt at jeg har hatt EL :) fikk lagt inn aksjer så kan vi bare håpe :)

Ikke lagt inn aksjer denne mnd :( begynner å bli litt lei av mannen som aldri orker. Like før jeg kaster han ut

Hmmm... Tempstigning i dag... Trodde nesten at jeg hadde hatt el, men da jeg kom på toalettet hadde jeg begynt å blø :( Tidenes korteste syklus - 22 dager...

Ikke lagt inn aksjer denne mnd :( begynner å bli litt lei av mannen som aldri orker. Like før jeg kaster han ut

Uff så kjedelig :( Jeg har også slitt litt med motivasjonen til mannen min, så egentlig vil jeg si dette er første PP vi faktisk har gjort en hederlig innsats. Jeg har blitt SÅ lei meg tidligere når det aldri har passet akkurat når jeg er midt i den fruktbare perioden.. Sånt er veldig frustrerende. Men han vil jo ha barn, så denne måneden skjerpet han seg faktisk :P

Hmmm... Tempstigning i dag... Trodde nesten at jeg hadde hatt el, men da jeg kom på toalettet hadde jeg begynt å blø :( Tidenes korteste syklus - 22 dager...

:( Ikke så lett å skjønne seg på kroppen bestandig..

Back
Topp