Fimle
Glad i forumet
Lurer litt på målerutinene til dere andre som temper:
- Hvor måler dere?
- Når måler dere?
- Er dere nøye på at det er samme tid hver dag?
Nysgjerrig
Måler vaginalt, klokka 06.00 + - ca 10 min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer litt på målerutinene til dere andre som temper:
- Hvor måler dere?
- Når måler dere?
- Er dere nøye på at det er samme tid hver dag?
Nysgjerrig
Jeg begynner for alvor å ha forhåpninger om å være gravid. I dag steg tempen til sjokkerende 37,53. Jeg måler hver morgen til samme tid, føler meg varm (det er ikke varmt her nå) og tempen min har på en måte hatt tre forskjellige nivåer.
Jeg synes den svinger mye, men måler riktig: samme tid, sted osv. Jeg måler o stumpen, så det er vanskelig å gjøre det feil, for å si det slik.
En uke etter SA hadde jeg 38 i temp. Gyn forklarte dette med at min temp nok ville stige opp mot feber ved svangerskap.
En temp på 37,53 klokken 7 om morgenen er vanligvis definert som feber. Jeg føler meg varm, men absolutt ikke febersyk.
Dette er spennende. Nå blir jeg VELDIG skuffet hvis TR kommer. Har trua!!
quote]
Spennende, og lovende graf! Da jeg ble gravid med minstemann hadde jeg også en dipp på 6-7 dpo, deretter steg den igjen og jeg testet positivt 9 dpo.
Blir spennende å følge med på deg nå!!
Jaaa, er spennende. Men nå blir det to dager med nattevakt, og dermed ingen temping (buhu, nå som dette var så spennende!) hehe
Nei vet du hva! Nå ødelegger du jo alt for oss som følger deg så spent! Hihi
Da får vi håpe vi får se bilde av en positiv test om noen dager i stedet!
For det luret jeg nemlig litt på. Jeg har også tempetid kl 6, men våkner jo rett som det er før den tid. Har hendt at jeg da har målt, men ser at jeg får "hvite" punkt på grafen. Kanskje det er grunnen til at grafen hopper såpass mye. Heretter skal jeg ha klokka på 6 og måle daJeg måler under tunga.
en gang mellom 4 og 6. Egentlig klokka seks, men det hender jeg våkner fire. Eller, halv fem stort sett.
Hva???! Det er jo dagens høydepunkt å følge med på alle grafene her inneJaaa, er spennende. Men nå blir det to dager med nattevakt, og dermed ingen temping (buhu, nå som dette var så spennende!) hehe
Hva???! Det er jo dagens høydepunkt å følge med på alle grafene her inne
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei syns du?? He-he, jo ser den. Men vi blir også glade for bilder av positive testerHihi! Jeg er helt enig. Men, dårlig grunn for egenmelding?
For det luret jeg nemlig litt på. Jeg har også tempetid kl 6, men våkner jo rett som det er før den tid. Har hendt at jeg da har målt, men ser at jeg får "hvite" punkt på grafen. Kanskje det er grunnen til at grafen hopper såpass mye. Heretter skal jeg ha klokka på 6 og måle da
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så bra Da er det enda en spennende graf å følge fremoverDa har FF bestemt at jeg har hatt EL fikk lagt inn aksjer så kan vi bare håpe
Skjønner deg har en selv som så vidt orker siden han jobber så my overtid for tiden.. De skulle hatt en av og på knappIkke lagt inn aksjer denne mnd begynner å bli litt lei av mannen som aldri orker. Like før jeg kaster han ut
Ja det skulle de hattSkjønner deg har en selv som så vidt orker siden han jobber så my overtid for tiden.. De skulle hatt en av og på knapp
Ikke lagt inn aksjer denne mnd begynner å bli litt lei av mannen som aldri orker. Like før jeg kaster han ut
Hmmm... Tempstigning i dag... Trodde nesten at jeg hadde hatt el, men da jeg kom på toalettet hadde jeg begynt å blø Tidenes korteste syklus - 22 dager...