Vi som temper. NY!

Jeg anbefaler deg å ha sex framover iallfall - tempen kan jo hoppe allerede i morgen:)

Hehe, ja det burde vi jo ;) Tror imidlertid det blir vanskeilg i helgen, siden vi skal til svigermor og har ikke veldig mye plass for oss sjøl der.. :( Det var derfor jeg var så fornøyd med at monitoren viste peak tidligere i uka, tenkte den var nokså sikker...?

Hehe, ja det burde vi jo ;) Tror imidlertid det blir vanskeilg i helgen, siden vi skal til svigermor og har ikke veldig mye plass for oss sjøl der.. :( Det var derfor jeg var så fornøyd med at monitoren viste peak tidligere i uka, tenkte den var nokså sikker...?

Jeg tror monitorer viser at kroppen prøver på EL, men kan jo ikke garantere at du har hatt det. Dersom kroppen ikke greier å lage EL likevel, kan den prøve igjen. Og derfor er det lurt å tempe, for temping er vel så og si det eneste du kan gjøre som faktisk bekrefter EL :)

Lykke til iallfall!!!

Jeg tror monitorer viser at kroppen prøver på EL, men kan jo ikke garantere at du har hatt det. Dersom kroppen ikke greier å lage EL likevel, kan den prøve igjen. Og derfor er det lurt å tempe, for temping er vel så og si det eneste du kan gjøre som faktisk bekrefter EL :)

Lykke til iallfall!!!

Takk :) Du har sikkert rett. Jeg skal fortsette å tempe, så det blir spennende å se hvordan det slår ut i helga.

Lykke til iallfall!!!

Takk :) Du har sikkert rett. Jeg skal fortsette å tempe, så det blir spennende å se hvordan det slår ut i helga.

Lykke til iallfall!!!

Ooops! Beklager "spam" :/

Håper tempen min hopper i været i morgen

Æsj.. Jeg har visst ikke tålmodighet til å være prøver. :p Jeg må si at jeg er full av beundring for alle dere som har prøvd lenge altså. De som sier at dere er noe annet enn supertøffe er idioter. Jeg skal i gang med pp3 og kjenner at jeg allerede begynner å tenke "Hva om...." og det er jo ikke fordi det er logisk å tenke det. Jeg VET at det kan ta lang tid, og at innen 1 1/2 år blir 90 % gravide, og man må prøve ett år før det er noen vits å utrede siden det er så normalt at det tar tid. Så jeg vet jo alt det der. Men når man har tr og er hormonell og føler seg fæl uansett, så kommer jo tankene snikende. Særlig på kvelden i senga. Det jeg hvert fall kjenner er at jeg får større og større respekt for alle som prøver lenge, selv om jeg føler at jeg alltid har hatt respekt for det altså. Lykke til alle sammen, jeg synes vi skal få sommer-babier alle sammen nå. :)

Jeg skulle begynne å tempe vaginalt, men lurte på hva dere som temper vaginalt gjør når dere har tr. Jeg bruker jo termometer-beskyttelse (sånn engangs-plast-sak), men synes jo det er litt mer klineri (unnskyld!!!) Hvor viktig er tempingen disse dagene med tr?

Håper tempen min hopper i været i morgen
Krysser fingre for ett temp-hopp hos deg!! Jeg vil også ha temp-hopp, men ser ut som det uteblir i min første pp som temper.. såå frustrerende!

Jeg skulle begynne å tempe vaginalt, men lurte på hva dere som temper vaginalt gjør når dere har tr. Jeg bruker jo termometer-beskyttelse (sånn engangs-plast-sak), men synes jo det er litt mer klineri (unnskyld!!!) Hvor viktig er tempingen disse dagene med tr?
Du kunne jo tempe i stumpen? Da blir du ikke forstyrret av TR i alle fall ;) Jeg tenkte begynne med det selv fra neste PP.

Jeg temper vaginalt, men temper ikke de dagene tr er i aksjon. ;) Det er jo ikke så mange dagene det dreier seg om, så for min del har det ikke spilt noen rolle i hvert fall. :)

Du kunne jo tempe i stumpen? Da blir du ikke forstyrret av TR i alle fall ;) Jeg tenkte begynne med det selv fra neste PP.

Hihi.. Jeg må tempe det tidligste tidspunktet jeg står opp i løpet av uken og siden jeg har ulike vakter så blir det mange morgener i uken jeg bare gjør det i halvsøvne (temper, men sover videre). Tror ærlig talt j ikke greier å få tempet i stumpen da. :p Tester vaginalt først hvert fall. Synes det virker enklere i halvsøvne.

Jeg temper vaginalt, men temper ikke de dagene tr er i aksjon. ;) Det er jo ikke så mange dagene det dreier seg om, så for min del har det ikke spilt noen rolle i hvert fall. :)

Ok. :-) Da sjekker jeg ut det denne syklusen her. Tror jeg snart er ferdig med tr "allerede". Så da får jeg tempe meg frem til EL for å få laget en graf. :-) Er bare fem dager med tr vanligvis hos meg, så spiller nok sikkert ikke noen rolle her heller.

Lurer på om jeg skal slenge meg med å tempe vaginalt neste PP :)
Lurer på om jeg kanskje hadde EL igår :)
Kikka på grafen din i stad, og det så jo ut som det var et temphopp i dag hos deg :)

Og jeg er SÅ fornøyd, for nå mener FF at eggløsning fant sted på onsdag - slik jeg også håpte. Men har jo hatt så dårlig tempstigning at jeg var litt usikker på om jeg i det hele tatt har hatt noen eggløsning. Men jammen kom det et kryss i dag :P Er nok fordi jeg i tillegg fikk utslag på monitor og at jeg har fulgt med på livmortappen - jeg tror ikke at tempen alene hadde bekreftet eggløsning. Men uansett - nå blir det spennende :D

Og jeg er SÅ fornøyd, for nå mener FF at eggløsning fant sted på onsdag - slik jeg også håpte. Men har jo hatt så dårlig tempstigning at jeg var litt usikker på om jeg i det hele tatt har hatt noen eggløsning. Men jammen kom det et kryss i dag :P Er nok fordi jeg i tillegg fikk utslag på monitor og at jeg har fulgt med på livmortappen - jeg tror ikke at tempen alene hadde bekreftet eggløsning. Men uansett - nå blir det spennende :D

Hvordan ser grafen din ut nå da?:) spennende! Gikk tempen opp mer etterpå eller?:)

Håper den bare stiger nå framover ;)

Hvis du går i første tråden så er alle grafene der, klikke på nicket til den du vil se på så ser du :)

Finner ikke prikkeline sin der, jeg?

Jeg har ikke lagt ut link til min egen heller, så den er heller ikke med ;) har ikke lært meg det enda :p

Back
Topp