Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ.
Spotter.
Ingen mai-baby. Vi prøver på juni.
samme sted under tungen hver morgen. så langt jeg kommer inn. men funnet ut at jeg sover jo mye med munnen åpen, så må prøve med vaginal temping, for å se om det er noe forskjell på tempen.Og dere med variable i munnen passer på å få termometeret så langt bak og inn mot midten som mulig, uten at det gjør vondt?
Jeg hadde sånn trua på deg. dumme lure grafNegativ.
Spotter.
Ingen mai-baby. Vi prøver på juni.
Jo.
Jeg spotter alltid fra 11/12 til nød 13 dpo når jeg får mens, og de tre mnd dette ikke har skjedd, var jeg gravid. (to barn, en sa)
Så når jeg spotter er det over.
Fikk du påvist eggløsning via FF? Jeg er også så spent på det, første pp jeg prøver å tempe. Har fått PEAK på monitor både i går og i dag, så da er det veldig sannsynlig eggløsning i løpet av dagen. I tilfelle bør jeg se ett temp-hopp i morra. Spent på det!
Ja! det var gøy for en ny temper
Fikk peak på dag 14 og 15, temp steg fra dag 16 og nå på dag 18 påviste FF eggløsning den 15.
Jeg synes jo det et topp, for ikke bare fant FF ut at jeg har EL, men i tillegg så stemte den jo perfekt overens med CBFM! det et kjekt å vite, for da blir det kanskje litt enklere å følge syklusen min fremover
Jeg pleier dessuten å spotte 3 dager før mens, så nå kan jeg se om tempen (og dermed også progesteronet) synker idet jeg spotter )
Krysser fingrene for at du får samme opplevelse om noen dager det er spennende
Svaaaaak strek på dagens test. Ikke synlig på bilde. Men det er jo to dager siden forrige svaaaake strek, så jeg blir litt bekymret for om jeg har en pakke tester med skyggestrek. Synes strekene er litt rosa, men de er så svake at jeg blir usikker.
Åhh så spennende!!! Jeg fikk peak i går og i dag på CBFM så håper på et temp-hopp i morgen tidlig! Eggløsning bør jo mest sannsynlig skje idag, tenker jeg. Og på do nå nettopp så spottet jeg bitte litt - kan det være et tegn på at egget har sluppet?? Oj oj oj, spennende tider Har aldri merket noe til selve eggløsningen, så derfor håper jeg virkelig at tempen kan bekrefte det. Mannen kom hjem bare for å legge inn aksjer i går kveld, så nå er jeg ekstra glad. Trodde nemlig det ikke var mulig denne pp'en. Og har jeg eggløsning AKKURAT nå, så burde de kunne gjøre jobben Håpe håpe håpe!
Spennende!! Krysser fingre for mer rosafarge de neste dagene
Huff.. Det må ha vært to skyggestreker jeg har fått, for nå kom tante på besøk. Ble litt ekstra skuffet pga de strekene kjenner jeg.
Jeg går over til vaginal temping denne syklusen, synes det ofte blir forskjellige temperaturer i munn. Håper på juni-baby i stedet da.
Æsj, slike ble mine tester sist gang også. Ble 10 tester med skyggestreker i ulike styrker og noen nesten rosa. Lurer på om det kan ha vært kjemisk, uansett, skikkelig kjedelig
Æsj. Men juni baby blir jo bra da Jeg skal også skifte tempe metode neste pp, synes det hopper mye opp og ned. Veldig spent på om det blir ett hopp i morraHuff.. Det må ha vært to skyggestreker jeg har fått, for nå kom tante på besøk. Ble litt ekstra skuffet pga de strekene kjenner jeg.
Jeg går over til vaginal temping denne syklusen, synes det ofte blir forskjellige temperaturer i munn. Håper på juni-baby i stedet da.
Æsj. Men juni baby blir jo bra da Jeg skal også skifte tempe metode neste pp, synes det hopper mye opp og ned. Veldig spent på om det blir ett hopp i morra