Vi som temper. NY!

Takk.

Jeg har vært så kvalm de siste dagene, det burde vært to av dem. I går kveld trodde jeg et øyeblikk jeg kom til å kaste opp, men det gjorde jeg heldigvis ikke.

Kveldsmat ble det dog ikke, så nå er jeg sulten og kvalm.

Hadde tempen vært 36.8 dvs målt om en halvtime, kl 6, og 0,03 høyere enn den er, hadde jeg fått "possibly triphasic" på pregnancy monitor. (ja, jeg sjekka i gårkveld hvor langt ned grensa for det gikk.

Men jeg har ofte en dip sånn 9-10 dpo, så det er ikke uventet sånn det ble.

Men jeg håper fortsatt.

Luring;) var sikker på at det var noe på gang her jeg nå .
Ikke sant. Skulle ønske det jeg også. Men vi pauser litt nå, og så satser vi på å komme sterkere tilbake senere. Men temper gjør jeg. Grei vane.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Jeg har liten tro på denne PP'n. Går bare å venter på mensen skal kommen sånn at jeg jeg kan starte på ny PP. Men synes at den kan komme nå, sånn at jeg er ferdig til jeg skal til GU. Eller at den kommer etterpå, vil ikke ha mensen når jeg er der. Må jeg bytte time viss jeg har mensen når jeg skal til GU?

Tiden går så sakte. Jeg var så trøtt i dag morges at jeg er usikker på om jeg har tullet noe med tempingen. Spent på i morgen. :)

grafen din ser veldig lovende ut :) Veldig spennende å følge med på denne også :)

Jeg føler meg usikker på tempingen de siste to dagene. Jeg har nemlig våknet i en dam av svette og er helt utrolig varm. Ikke at tempen er veldig høy, men det kjennes ut som jeg koker bort. Mannen min har kommentert det, og det er så rart for når det er varmt på rommet vårt er det vanligvis han som sparker av seg dyna, og det gjør han vanligvis på temperaturer som ikke jeg synes er spesielt varmt. Han sier at det ikke har vært varmt på rommet vårt de siste to nettene. Både torsdag og fredag ble jeg svett og varm på jobb, og i går her hjemme hadde jeg perioder hvor jeg følte at jeg holdt på å koke over og bare måtte gå med tynne, tynne sommerklær. Så varmt er det ikke her. Dersom dette er et symptom på min normale syklus uten p-piller så gruer jeg meg. Jeg er jo på pp2 etter pilleslutt og regner derfor alt som mulig symptomper på normal syklus. Jeg dusjet to ganger i kaldt vann i går og klærne hadde svettemerker på ryggen og under armene. Usj!!!

var sånn før positiv test. :) så er et godt tegn det og.

Hmm.. Da får jeg jo et lite håp allikevel. Spennende, takk for oppmuntring i "varmen". :) Alternativt håper jeg at jeg er i ferd med å bli syk, for sånn her kan man jo ikke ha det hver syklus! Haha.. Da vil jeg heller være syk noen dager. Svetter som en gammel gubbe... :p

Jeg har liten tro på denne PP'n. Går bare å venter på mensen skal kommen sånn at jeg jeg kan starte på ny PP. Men synes at den kan komme nå, sånn at jeg er ferdig til jeg skal til GU. Eller at den kommer etterpå, vil ikke ha mensen når jeg er der. Må jeg bytte time viss jeg har mensen når jeg skal til GU?
Noen som vet?

Det er ifølge gyn ikke noe problem. De fleste kvinner synes likevel ikke det er noe kjekt, og flytter timen, utfra det jeg leser på nett. Men altså, for gyn sin del går det greit.

Hmmm. Jeg begynte å tempe i forrige uke, og gleder meg til jeg får en lesbar graf. Jeg har også en CB monitor som jeg ikke fikk startet med før i dag tidlig denne syklusen (vært borte i helgen). Jeg er på dag 11 i dag, og har stabile sykluser på 27-28 dager. Fikk tegn til eggløsningsslim lørdag og søndag, så tenkte at i alle fall ville monitoren i dag tidlig vise "høy". Antar nemlig eggløsning dag 12-14. Men så viser den LAV! Jeg ble så paff. Synes også livmortapp er høy og åpen. Skjønner ingen ting jeg. Dette harmonerte liksom ikke. Noen som har synspunkter?

Hei!
Jeg hadde åpen, høy og myk tapp, fikk høy på CBFM (men det får jeg hele tiden da)
Tre dager etterpå fikk jeg peak, så jeg tror nok at dette er ganske vanlig

da er *prikkeline* lagt til tempe lista. velkommen til tempe gjengen ::)

og jeg oppdarterte grafene med Gravid, på disse som har havnet i termin forum :) si i fra om jeg har glemt å føre opp noen som er blitt gravid ..

Hei!
Jeg hadde åpen, høy og myk tapp, fikk høy på CBFM (men det får jeg hele tiden da)
Tre dager etterpå fikk jeg peak, så jeg tror nok at dette er ganske vanlig

Det er kanskje det. Jeg får bare teste på videre i morgen. Var litt redd for vi misset eggløsning uten å ha mulighet til å legge inn aksjer ;)

da er *prikkeline* lagt til tempe lista. velkommen til tempe gjengen ::)

og jeg oppdarterte grafene med Gravid, på disse som har havnet i termin forum :) si i fra om jeg har glemt å føre opp noen som er blitt gravid ..

Takk :)

fy flate for en ustabil temp. håper ikke denne syklusen blir på bærtur. har ikke tid til å vente på en tullete kropp.
drømte igjen i natt at jeg fikk positiv test, og klarte ikke glede meg siden saen var så friskt i minnet. var lei meg da jeg våknet:(

Men, hvor stor forskjell er det fra temping under tunge til å tempe i stumpen eller vaginalt? noen som vet? finner ikke så mye info om det når jeg googler. bare andre som lurer på det samme fra andre forum. og jeg gidder ikke lese:P

Jeg begynte med å tempe under tungen og hadde veldig ustabile tempmålinger. Gikk så over til vaginalt, da ble det mye mer stabilt. :) Ikke noe problem å tempe vaginalt i hvert fall, jeg lar bare tempmåleren hvile litt når jeg har mens... :p

Back
Topp