Vi som temper. NY!

Jeg temper under tunga nå, men synes det er så ustabilt. Men kan vel ikke bare begyne med å tempe vaginalt nå ? Eller har ikke det noe å si ?

Jeg temper under tunga nå, men synes det er så ustabilt. Men kan vel ikke bare begyne med å tempe vaginalt nå ? Eller har ikke det noe å si ?
Bør ikke bytte målemetode mitt i en pp, da bli det vanskeligere å sammenligne har jeg lest :)

Men tror jeg skal tempe vaginalt fra neste periode uansett. Ser at tempen flyr opp og ned her også..

Jeg har hatt tempepause, og tror jeg skal fortsette med det.. Vi har litt prøvepause, jeg tester ikke, vi bare humper og koser oss. Nå skal vi til London rundt el- kan jo håpe det klaffer da! :)

Klarte ikke å holde meg mer. 11 dpo og tok test nå på ettermiddagsurin. Kom svak svak skyggestrek. Umulig å si om det er farge eller grå. Hmm..

fy flate for en ustabil temp. håper ikke denne syklusen blir på bærtur. har ikke tid til å vente på en tullete kropp.
drømte igjen i natt at jeg fikk positiv test, og klarte ikke glede meg siden saen var så friskt i minnet. var lei meg da jeg våknet:(

Men, hvor stor forskjell er det fra temping under tunge til å tempe i stumpen eller vaginalt? noen som vet? finner ikke så mye info om det når jeg googler. bare andre som lurer på det samme fra andre forum. og jeg gidder ikke lese:p

Forskjellen på å tempe i munnen og i stumpen var iallfall veldig stor for min del. Fikk mye jevnere temper i stumpen. Tror jeg innimellom sover med åpen munn.

Klarte ikke å holde meg mer. 11 dpo og tok test nå på ettermiddagsurin. Kom svak svak skyggestrek. Umulig å si om det er farge eller grå. Hmm..
Åh så spennende! Ny test i morra da eller? :)

Åh så spennende! Ny test i morra da eller? :)

Hmm.. Ja, det blir nok det. Haha.. Selvom den var så svak at jeg tvilte på øynene mine, så kan vel sikkert ta noen dager om det skulle vise seg at det er noe mer enn en skyggestrek. Kroppen er hvert fall ganske rar, så jeg har begynt å bli litt spent. :) Men mensmurringer, så jeg tenker at jeg like gjerne kan få tr snart.

Jeg tror også jeg eventuelt bør skifte tempingen fra munnen neste pp, det svinger litt og jeg måler ofte flere ganger på rad for å sjekke at jeg får samme temp. Noen ganger har jeg da oppdaget at etter et par minutter med munnen lukket så er tempen en del høyere. Så jeg tror jeg sover med åpen munn av og til. :)

Streken min har blitt rosa etter at tiden gikk ut...... oj oj oj... Nå begynner jeg hvert fall å bli spent...

Og i forhold til grafen min: jeg tror fortsatt tempen min i går var litt for høy, jeg var så varm og svett da jeg våknet. Hmm.. Men det er jeg forøvrig nesten hele tiden nå. Har ikke dusjet med varmt vann siden onsdag. :p

Det blir spennende å se i morgen da!

Dere som måler vaginalt-hvor langt "opp" måler dere? Jeg har egentlig en liten forum/temp/prøvepause men må bare titte innom dere.

Og dere med variable i munnen passer på å få termometeret så langt bak og inn mot midten som mulig, uten at det gjør vondt?

Negativ.

Spotter.

Ingen mai-baby. Vi prøver på juni.

Vet dere, jeg som var så overrasket over å få LAV på monitoren min i går, slo til å få "PEAK" i dag! Er ikke det en smule merkelig? Men da har jeg i alle fall ikke gått glipp av eggløsninga som jeg var litt redd for. Dårlig timing var det uansett, for mannen er borte i to dager. Så innmari typisk! Heldigvis fikk vi lagt inn noen aksjer i går kveld, så vi har vel fortsatt en liten mulighet. Sies det ikke at det er 12-36 timer til eggløsning når det vises på en test? Vi får håpe at det heller er 12 timer enn 36 da, og at jeg får et synlig temeraturhopp i morra!! Håpe håpe :)

Og dere med variable i munnen passer på å få termometeret så langt bak og inn mot midten som mulig, uten at det gjør vondt?

Jeg prøver på det, trykker den inn så det nesten er ubehagelig... ;)

Jeg prøver det, men lurer på om den var høy på søndag rett og slett fordi jeg våknet midt i en skikkelig hetetokt. Jeg har fjernet den tempen fea grafen, vet ikke hva som blir riktig når jeg var så ekstremt varm og svett da jeg målte. :-)

Back
Topp