Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør ikke bytte målemetode mitt i en pp, da bli det vanskeligere å sammenligne har jeg lestJeg temper under tunga nå, men synes det er så ustabilt. Men kan vel ikke bare begyne med å tempe vaginalt nå ? Eller har ikke det noe å si ?
kos dere på tur. du er savnet her inneJeg har hatt tempepause, og tror jeg skal fortsette med det.. Vi har litt prøvepause, jeg tester ikke, vi bare humper og koser oss. Nå skal vi til London rundt el- kan jo håpe det klaffer da!
ja, det er det nok. bytter målemetode neste pp selv.Bør ikke bytte målemetode mitt i en pp, da bli det vanskeligere å sammenligne har jeg lest
fy flate for en ustabil temp. håper ikke denne syklusen blir på bærtur. har ikke tid til å vente på en tullete kropp.
drømte igjen i natt at jeg fikk positiv test, og klarte ikke glede meg siden saen var så friskt i minnet. var lei meg da jeg våknet
Men, hvor stor forskjell er det fra temping under tunge til å tempe i stumpen eller vaginalt? noen som vet? finner ikke så mye info om det når jeg googler. bare andre som lurer på det samme fra andre forum. og jeg gidder ikke lese
Åh så spennende! Ny test i morra da eller?Klarte ikke å holde meg mer. 11 dpo og tok test nå på ettermiddagsurin. Kom svak svak skyggestrek. Umulig å si om det er farge eller grå. Hmm..
Åh så spennende! Ny test i morra da eller?
kos dere på tur. du er savnet her inne
Og dere med variable i munnen passer på å få termometeret så langt bak og inn mot midten som mulig, uten at det gjør vondt?
Negativ.
Spotter.
Ingen mai-baby. Vi prøver på juni.
Og dere med variable i munnen passer på å få termometeret så langt bak og inn mot midten som mulig, uten at det gjør vondt?