Vi som temper. NY!

Litt jevnere lav temp før evt el denne syklusen. Det er vel lov til å håpe at det er et godt tegn? :P

Alltid lov å håpe !

Jeg er kvalm /uvel og går på do minst en gang ekstra i løpet av arbeidsdagen, flere ekstra pr døgn.

Håper som bare det... Håper så inderlig.

Alltid lov å håpe !

Jeg er kvalm /uvel og går på do minst en gang ekstra i løpet av arbeidsdagen, flere ekstra pr døgn.

Krysser fingrene for at du får positiv resultat denne gangen ;)

Selv er jeg også kvalm og uvel, men jeg venter jo på el... :P

Alltid lov å håpe !

Jeg krysser fingrene for deg. Håper du får full klaff denne runden. :)

Jeg har og sett på grafen til Sara, og har tenkt "jeg tror du er gravid" ;) satser på det :))

Håper.

Kommer til å bli skuffet.

Siden dagens var på høyde med den jeg målte i går klokka seks men ikke registrerte pga min datter under dyna mi, så endret jeg på den likegodt.
Da stolte jeg litt mer på siste måling fra i går.

Og det ser jo pent ut...

Legg til kvalm /uvel, sulten (spiser mer ) og sovnet på sofaen klokka ni i går.. Ja, jeg håper !!!

Krysser fingrene for deg - det ser Meget lovende ut :)

Krysser fingrene for deg Sara :)

Jeg håper, og nesten tror, så mye at jeg er redd for å bli veldig skuffet.

Åh, det er jo umulig å holde seg helt borte med disse spennende grafene som er her nå. Tror jeg kommer tilbake igjen nå som jeg har fått sa'en bak meg og klar for nye prøve runder :)

Du er hjertelig velkommen tilbake.

Jeg trengte også en tid borte fra forumet da jeg mistet, men sånn etter ei god uke eller noe sånn så begynte det å snike seg på meg igjen...

Og nå er jeg jo her som aldri før.

Jaja, da tar man fatt på en ny pp. Det var absolutt ikke forventet å få det til på første pp etter sa'n, men man håper jo... Fikk faktisk svake positive tester et par dager, men enten var det innbilte skygger eller en kjemisk.
Frykter det her kan ta tid som det gjorde med andremann, men kan ikke gjøre så mye annet enn å gjøre "jobben vår" og håpe at det klaffer.
De første dagene av syklusen er skikkelig kjipe, deppa pga at den fordømte tanta kom, og det er lenge til man kan begynne å legge inn aksjer og håpe...

Men kan alltids henge litt her inne og heie på dere. Grafen din ser veldig spennende ut Sara! :)

Kjipt, Fimle.

Ja, første dagene av syklusen er kjedelig, men ikke la det gå for lenge før du legger inn aksjer...

Jeg forventet jo ikke EL før sånn ca i dag, og forberedte mannen på det, men var nå heldigvis ikke akkurat avholdende før heller, hvilket var heldig sånn siden EL kom dalende på dag 12, mens jeg basert på historikk forventet den mer rundt dag 20...

Kjipt, Fimle.

Ja, første dagene av syklusen er kjedelig, men ikke la det gå for lenge før du legger inn aksjer...

Jeg forventet jo ikke EL før sånn ca i dag, og forberedte mannen på det, men var nå heldigvis ikke akkurat avholdende før heller, hvilket var heldig sånn siden EL kom dalende på dag 12, mens jeg basert på historikk forventet den mer rundt dag 20...

Ja i sånne tilfeller er det godt man kan "ha seg" for litt andre grunner enn babylaging bestandig... ;)

Heldigvis pleier jeg å ha ganske klare tegn i form av el-slim og murring i magen på at el er i anmarsj, så skal vel alltids klare å finne det ut. Men så fort tanta har reist blir det akjselegging uansett om vi nærmer oss el eller ikke. :p
Jeg pleier å ha el på alt fra dag 15-20, så det blir spennende å se hvordan denne syklusen blir. Kunne vært fint med en litt tidligere el for en gangs skyld. :)

Her blir det stort sett alltid action så snart jeg sier "nå blør jeg ikke lenger".

Normalt sett har jeg slim som antyder at el KAN finne på å komme (normalt sett kommer den på andre runde med slim) men denne gangen merket jeg bare en dag med litt slimaktig, og det var EL-dagen. Dog, noe slim kan ha vært kamifulert i dagene før eller etter, siden jeg sliter med å finne sekret dagen etter sex pga mye som kommer ut igjen...

Uansett, vi har nå absolutt andre årsaker enn babylaging for å ha sex, så det gjør vi i dpo-land også. (men da plotter jeg det normalt sett ikke i FF, ikke hver gang i alle fall)

Hi hi. Hadde det bare vært sengekos denne måneden. :p Bevis på at spennende grafer ikke alltid trenger være positive.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Håper for deg Sara. Ønsker dere en spire som klorer seg fast i maaaaange måneder.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Back
Topp