Håper stadig.
Om ei uke vet jeg jo om det gikk denne gangen.
Om under ei uke, antakelig.
Dersom jeg ikke er gravid begynner jeg antakelig å spotte sånn på mandag eller tirsdag neste uke. Er jeg gravid gjør jeg nok ikke det (men antakelig kommer jeg til å spotte eller småblø minst en gang før ordinær UL. Det har jeg alltid gjort, og hadde derfor UL 7 uker på vei med eldste og 15 uker med andre. Savner å ha en fastlege med ul-apparat på kontoet altså! (Ja, ikke min fastlege som kunne bruke det, men en av de andre, og han tok ul av meg begge gangene. Snille legen) Siste gangen var jeg jo ikke me enn 5 uker når det begynte, og det ble tatt blodprøve, men da mistet jeg, så det teller ikke, sånnsett.)
Om jeg er gravid, kommer det antakelig til å vise seg på en test over helga. Er jeg det ikke, ja da vet jeg nok det også om ei uke.
Ja, om ikke min tanke om at jeg kanskje bare er 4 dpo da, ikke 6, stemmer, i så fall kan det gå et par dager lenger, men egentlig så er det ingenting som taler for at jeg hadde EL dag 14 annet enn at jeg synes dag 12 virker usannsynlig tidlig....
Men tenk, om ei uke vet jeg det. Det er ikke lenge det.
Men så er jeg meget mulig ikke gravid da. I så fall tar vi løs på pp 10. Vi begynte i november og kunne tatt termin nå denne uka. ting tar tid, men det stresser meg sånnsett ikke så mye. Jo, jeg vil gjerne bli gravid, så fort som mulig, for all del, men jeg er nå vant til at det tar tid, og jeg vet at jeg KAN bli gravid, så da regner jeg med at jeg blir det, før eller siden, det kan bare ta litt tid.
Jeg har jo EL hver syklus. Det kan ta litt tid mellom hver gang, for kroppen min er ikke sååååå god på dette her, men den har på et vis blitt bedre etter at jeg fikk unger da. Mannen har for mange år siden tatt en sædprøve som var meget lite oppløftende, men han har da gjort meg gravid tre ganger, så han klarer det nok en gang til.
Det går nok, det tar bare litt tid. Men det er greit det, jeg har roen, det kommer til å skje.