Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, veit ikke hvor det kommer fraHaha jeg elsker sånne drømmer! 18% gravid liksom, hvor får man det fra ?
Uff. Sender en stor klem til deg Bina! Var så glad på dine vegne.. Håper spira sitter kjapt igjen, og at du kan få noe hjelp så den forblir der!Testet i stad bare for å sjekke. Så nå var testen helt negativ så da er vel hcg ute av kroppen alt. Blør fortsatt,men ikke mye. Lei av å småblø hele tiden.
Hvem er med på å finne opp en graviditetstest som forteller NÅR man blir gravid, istede for OM man er gravid?!
Nei, det ville vært kjipt det. Tenk om jeg i nov hadde tatt en test som viste at jeg skulle bli gravid i mai. Hva skulle jeg gjøre på i mellomtiden da ?
Vente måtte jeg uansett, men uten å kunne håpe hver måned...
Nei, jeg foretrekker å håpe at jeg er gravid igjen nå, heller enn å få vite at det blir etter jul...
6 dpo i dag, det er denne neste uka som er spennende. Fra nå kan jeg kjenne etter tidlige "tegn "og håpe.
Herregud for en lege... Jeg orket ikke å møte noe slikt, derfor tok jeg kontakt med priv.gyn. Selv. Bare tanken på å få beskjed om å prøve litt til eller når vi er mest fruktbare (hallo?!) blir for dumt. Vi er ganske tynnslitte etter å ha prøvd lenge sender deg en stor og god klemLegen villa ikke henvise meg til noe GU han mente at jeg måtte prøve noen mnd til..
Han spurte meg om hvordan jeg sjekker om jeg har EL, og da svarte jeg Temping, EL-tester og sekret.
Viste han grafen min å da mente han at jeg hadde EL her
Vis vedlegget 26196
Også sier han, du vet at det er rundt EL du er mest fruktbar? HALLO jeg er ikke dum?!? :O
Også sier han at jeg må ikke stresse.. Ja jeg veit det, men det er ikke så enkelt å ikke tenke på det! Må no bare slett Facebook da for der blir jeg jo bombardert med baby bilder
Har lyst til å bare sette meg ned å grine, veit jeg ikke har prøvd såå lenge men det er kjipt å vente...
Min frustrasjon idag.
Takk skal kontakte priv gyn i morgenHerregud for en lege... Jeg orket ikke å møte noe slikt, derfor tok jeg kontakt med priv.gyn. Selv. Bare tanken på å få beskjed om å prøve litt til eller når vi er mest fruktbare (hallo?!) blir for dumt. Vi er ganske tynnslitte etter å ha prøvd lenge sender deg en stor og god klem
Skjønner at du temper da ja, veldig arti å vente i maaaange dager å ikke vite. Det er EL biten jeg stresser litt over, kan den ikke bare komme? Koste hva det koste vill med priv gynJeg ble henvist til gyn da vi prøvde på første, men vi hadde prøvd over et år når jeg gikk til legen da, og da har man jo "rett" på det.
gyn var... vel, da jeg kom "så han på meg at jeg kom til å få mensen snart", meget trolig mest pga at jeg var så langt i syklusen. UL viste dog at det ikke stemte, jeg hadde ikke hatt EL engang. Nemlig.
han ba meg slutte å tempe, for det bare stresset meg. Jeg forklarte ham sindig at det å prøve å bli gravid, og gå og vente på mensen i kanskje 65 dager, uten å vite om jeg har hatt EL enda, ville medføre veldig mange håp om baby og testing etter svangerskap, sånn siden noen sykluser jo bare var 30 dager ville jeg jo fra rundt 35 fort håpe at kanskje...? Når jeg tempet visste jeg når jeg hadde El og derved når jeg skulle vente mens. (og fikk mens) Det var ikke temping som stresset meg, det var temping som holdt meg fra å bli gal.
Men i ditt tilfelle, hvor ikke en eneste graf viser tydlig EL (og der legen mener, nja, njo, kanskje, men ikke akkurat entydig på noe måte) siden pilleslutt, så synes jeg egentlig ikke det er urimelig å få komme til gyn før du har prøvd et år, nemlig pga mangelende EL, ikke pga manglende baby, sånn egentlig.
Muligens ikke så dumt med en privat gyn nei, selv om det koster mer.