Vi som temper. NY!

Jeg kjøpte nye el tester i dag, på ebay så det tar sin tid å få dem. Blir jeg gravid denne syklusen får jeg overlate dem til noen andre, og om ikke, så skal jeg teste på bedre tider, jeg testet jo tidvis sent på kvelden grunnet overtid sist, så jeg gir dem en ny sjans.

11 dpo og fortsatt høy temp :) Væærsåsnill å ikke fall!!!

Spotter nå :/ så tanta kommer vell snart..
Lykke til Bina, når du kommer tilbake håper jeg du er flyttet til svangerskap :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Kjipt, Liisjja, håpet jo at tanta ikke skulle komme.

At Bina flytter til, og BLIR i terminforum når hun evt føler for å komme tilbake synes jeg er helt rett å håpe for. (Men selvsagt velkommen tilbake hit om det passer å komme tilbake fra pause før spiren sitter)

Så trist Bina :(
Håper du får god hjelp med utredning nå. Dette kan jo ikke fortsette!
Ta deg en pause og prøv å tenk på andre ting i mens (vet d ikke er lett)
Mange klemmer

Ser forresten bra ut sånn temp messig denne syklusen, fått EL bare tidligere og tidligere de siste syklusene.
hatt ømme pupper, kviser og lyst på sjokolade nå, så har hatt mistanke om at tanta melder sin ankomst over helga.

MEN, nå sjekka jeg sekret før jeg la meg, og der var det en liten "klump" midt i den kremete sekreten som var ganske så stretchy. Hva er dette?!
Kan d være rester etter sex 5 dager etter sex? :o
eller kan d være antydninger på EL? Har jo allerede hatt to faser med temp økning...

Enda ikke kommet nå tante, bare smertene i magen :/ har ikke hatt sånn vondt ved mensen siden jeg var 15 år. noen som vet hva det kan bety? Heller ingen spotting idag

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Ser forresten bra ut sånn temp messig denne syklusen, fått EL bare tidligere og tidligere de siste syklusene.
hatt ømme pupper, kviser og lyst på sjokolade nå, så har hatt mistanke om at tanta melder sin ankomst over helga.

MEN, nå sjekka jeg sekret før jeg la meg, og der var det en liten "klump" midt i den kremete sekreten som var ganske så stretchy. Hva er dette?!
Kan d være rester etter sex 5 dager etter sex? :o
eller kan d være antydninger på EL? Har jo allerede hatt to faser med temp økning...
Grafen din ser fin ut :) kan sikkert være rester uten at jeg vet det for sikkert. Håper tanta ikke melder sin adkomst!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

12 dpo og tempen faller... Buuu..!!
ImageUploadedByBV Forum1376145662.814561.jpg

Men vet at alt håp ikke er ute likevel ;)

Jeg er mildt sagt tvilende til denne grafen...

Dagens måling er egentlig høyere enn det ser ut til.

36,46 er kl 3.40
Nå kl fem 36.61.

Jeg måler normalt kl seks. Får se på det når det blir morgen.

Ømme pupper og andre dpo-greier har jeg dog observert de siste dagene.

Det var noe sekret av fruktbar karakter den dagen, men ellers litt vanskelig pga mye rester.

Men el dag 12????? Jeg ???

Vi får se hva de neste dagene viser.

Sånn, justert.

Vi får se hva den neste uken bringer, dette tar jeg med en klype salt.

Tempen vet jeg ikke idag, vært på fest inatt. regnet med at jeg skulle få mensen i går så da ble det fylla, men fortsatt ikke kommet noen mens. mistet tlf inatt så nå må jeg sitte på pc'n iværtfall til i morgen:O Kriiise! negativ test idag å :/

Jeg har visst begynt å tempe, tar temp kl.07:00 hver morgen, men synes at tempen er høy?? Har nettopp hatt en SA, kan dette være grunnen?

Temp: 36,72 - 36,75 - 36,81 i går og så 36,67 i dag. Andre ligger jo 0,8 grader under meg - hva kan dette ha seg? Syklusdag 8 i dag etter SA ... Fertilitetsmonitor på high.

Jeg kan ingenting om dette;))

Jeg har visst begynt å tempe, tar temp kl.07:00 hver morgen, men synes at tempen er høy?? Har nettopp hatt en SA, kan dette være grunnen?

Temp: 36,72 - 36,75 - 36,81 i går og så 36,67 i dag. Andre ligger jo 0,8 grader under meg - hva kan dette ha seg? Syklusdag 8 i dag etter SA ... Fertilitetsmonitor på high.

Jeg kan ingenting om dette;))
Vanskelig å si i grunn. Kan være pga SA eller at du har høyere kroppstemperatur. Varierer litt fra person til person.
Er lettest å få oversikt etter at du har tempa ei stund :)

Skjønner. Vi får se om CBFM og temping kombinert kan gjøre meg klok :-))

Enda ikke kommet nå tante, bare smertene i magen :/ har ikke hatt sånn vondt ved mensen siden jeg var 15 år. noen som vet hva det kan bety? Heller ingen spotting idag

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Spennende.. Kanskje d var en liten festeblødning du hadde da :) krysser fingrene for deg :) er vel vanlig me type "menssmerter" når mn er gravid å :)

Ikke såå mye fall da bu Bubbly, vent til i morgen og se:)

Den økte igjen! :D 13 dpo! Jeg holder på å døøøø.... Målte en time senere enn vanlig i dag da, så mulig det hadde litt å si, men men :)

Back
Topp