Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånne vi vil ha idag sank tempen igjen så vetta f*** hva som skjer...Ja, slike dumme kropper er vi ikke noe begeistret for. Been there, done that, det er noen sykluser jeg har satt EL etter at mensen kom, for da kunne jeg regne ut når den hadde vært ved å telle bakover.
Åhh, FORNUFTIGE KROPPER som SKJØNNER hvordan de skal fungere, det er slike vi vil ha!!!!! Nemlig slike som SLIPPER et egg, og VISER DET på tempen, så man slipper å LURE så fordømt mye!
Har svelget like mang vi da ca. Det må da bli en spire på oss nå. Vi vil ikke vente mer vi nå!! Sender deg en klem og babystøv SaraBoksen med folat er tom. Ikke noe problem, jeg har en ny på vent.
Men den er tom. 100 piller. Jeg spiste opp 120 andre før denne. Og noen andre vitaminer den uken jeg var gravid.
Over 200 stykker ? Og enda noen dager jeg har glemt den ? Dagene går. Månedene går.
Når vi begynte å snakke om en baby til tenkte jeg at våren var en fin tid, april /mai ville vært topp. Vi begynte når jeg fikk mens etter siste fødsel, i nov. Vi siktet på baby i august. Nå prøver vi på mai. Dagene går.
Før eller siden, det skal bli, håper jeg.
Har svelget like mang vi da ca. Det må da bli en spire på oss nå. Vi vil ikke vente mer vi nå!! Sender deg en klem og babystøv Sara
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Det skulle vært enklere noen gang men det er jo litt spennende også..Jeg har spist omtrent like mange sånne piller. Startet november 2012 og gikk ordentlig inn for prøvinga i januar.
*kaste rundt meg med babystøv* Slitsomt å lage baby ass....
Haha, kanskje det blir detI natt drømte jeg at jeg ammet ei lita frøken som hadde fått navnet Vilde
og 2 åringen mener mamma har 2 i magen.
Den siste der er jeg spent på. for har surra tvillinger i hodet på meg i ei ukes tid nå
hehe, ja. kanskje. får vel vente noen uker til før vi får noe svar på om det er 1 eller 2 i magenHaha, kanskje det blir det
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Negativ enda :/ men er ganske usikker på om jeg har hatt EL og evt når den har vært. Grafen er et surr, mange dager jeg ikke har tempet. Vært dårlig med utflod denne mnd, tappen skjønner jeg ikke så my av så(sjekker den bare når jeg kommer på det)hehe, ja. kanskje. får vel vente noen uker til før vi får noe svar på om det er 1 eller 2 i magen
Men har du testa noe mer? er så spent på om du kommer etter
Æsj så kjedelig med tullete kropp og rotete graf sender deg baby støv, så det blir fart på sakeneNegativ enda :/ men er ganske usikker på om jeg har hatt EL og evt når den har vært. Grafen er et surr, mange dager jeg ikke har tempet. Vært dårlig med utflod denne mnd, tappen skjønner jeg ikke så my av så(sjekker den bare når jeg kommer på det)
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*tarimot* takkÆsj så kjedelig med tullete kropp og rotete graf sender deg baby støv, så det blir fart på sakene
I natt drømte jeg at jeg ammet ei lita frøken som hadde fått navnet Vilde
og 2 åringen mener mamma har 2 i magen.
Den siste der er jeg spent på. for har surra tvillinger i hodet på meg i ei ukes tid nå
På mammas side så er det tvillinger. Med ikke veldig nært. Aner ikke hvordan det er på mannens sideOj. Det hørtes spennende ut. Har dere tvillinger i familien? Søtt med to små, men blir vel en del jobb også.
Ja, det holder liksom med en av gangen . Men blir ikke lei meg om Adrian har rett og det er 2Håper du finner ut av det !
Det med to høres spennede ut, Bina.
Tanken har svirret hos meg også, men det gjør den stadig, og de to første kom en og en og det er jeg egentlig glad for...
På mammas side så er det tvillinger. Med ikke veldig nært. Aner ikke hvordan det er på mannens side
Skal ha tidlig ul. men venter til uke 8