Vi som temper. NY!

Positiv EL-test i går, negativ i dag. Helt tydelig at den har bygd seg opp fra søndag fram til i går. I dag er den like sterk som for to dager siden, så nå går det gradvis ned igjen. Da er vel eggløsning i dag og i morgen er jeg 1 dpo. :) Ny ventetid.

Grafen min er justert der jeg mener det gir et riktigere bilde, men ikke mer enn at jeg føler meg ganske trygg på at det ikke blir feil.

Har hatt to dipper nå. Venter på el. Føltes som den skulle komme dag 12, men nei da. Vi bor så tett på hverandre disse dagene her nå, så nå føles det umulig ut. I tillegg til umulig gubbe...

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Da kommer jeg inn hit igjen. varte i en uke, før spira bestemte seg for å dra sin vei:'(
kjenner meg ganske knust , tom og sint nå. spurte mannen om han kunne komme hjem. men mer lojal mot jobben. klarer ikke ta meg av lillemann, blir sint på han for alt. og dette skal ikke gå utover han, er ikke hans skyld. men jeg klarer ikke styre følelsene mine i dag. bare gråter og er helt ute på vidda følelsmessig.

Da kommer jeg inn hit igjen. varte i en uke, før spira bestemte seg for å dra sin vei:'(
kjenner meg ganske knust , tom og sint nå. spurte mannen om han kunne komme hjem. men mer lojal mot jobben. klarer ikke ta meg av lillemann, blir sint på han for alt. og dette skal ikke gå utover han, er ikke hans skyld. men jeg klarer ikke styre følelsene mine i dag. bare gråter og er helt ute på vidda følelsmessig.
Off, jeg vet ikke helt hva jeg skal si, vet ikke hvordan dette føles men må være forfærdelig :( sender deg en mega STOR klem!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Jeg synes temperaturen min denne pp har vært veldig rar, det har ikke vært noen ordentlig stigning å jeg har fundert på om jeg ikke har hatt el denne måneden. Problemet mitt nå er at jegs kal på A-hus å sjekke den gjenværende egglederen min på fredag og det kan bare gjøres mellom syklusdag 7 og 12.
Plutselig i dag fikk jeg temphopp? og jeg som trodde jeg skulle få mens i dag? noen som kan komme med en forklaring? når får jeg mens?
legger med charten ;)

Vedlegg

• Screenshot_2013-08-09-08-47-48.png
    Screenshot_2013-08-09-08-47-48.png
    133,6 KB · Visninger: 48
Noen ganger stiger tempen min samme dag som mensen kommer, og holder seg høy til mensen er borte før den synker. ikke alltid lett å skjønne seg på kroppen og temping til tider

Takk for svar. Leit å høre hva som skjedd :( Hvertfall når det skjer gang på gang. Har du forsøkt babyklister? Har du vært utredet og får hjelp? Pass på det du har krav på. Ønsker deg masse lykke til videre

Så ufattelig trist :(

Takk for svar. Leit å høre hva som skjedd :( Hvertfall når det skjer gang på gang. Har du forsøkt babyklister? Har du vært utredet og får hjelp? Pass på det du har krav på. Ønsker deg masse lykke til videre
prøvde babyklister denne pp. men hjalp jo ingenting på meg. ikke utredning nei. aldri noen som har nevnt dette til meg heller. takk :)

Utredning for habituell abort etter tre sa/ma på rad med samme mann. Snakk med legen din.

Uff, nei.....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Huff. Så dårlig gjort. Det var jo ikke sånn det skulle bli. Jeg har ikke ord og jeg vet jo ikke hvordan det er, men sender deg en klem.

Neeii!!! Dette skulle jo ikke skje :( Jeg har ikke ord... Sender deg en STOOR klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk . Dere er gode å ha i en tøff tid.
Men nå tar jeg en pause fra forumet . Lykke til med testing framover jenter <3

prøvde babyklister denne pp. men hjalp jo ingenting på meg. ikke utredning nei. aldri noen som har nevnt dette til meg heller. takk :)

Forsøk klister neste pp også ;) Jeg synes du skal gå til fastlegen din og fortelle at du mister, du har krav på oppfølging da! Det er mye hjelp å få :)

Back
Topp