Vi som temper. NY!

Tempen steg i dag :D

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

9 dpo og tempen min er ganske høy fortsatt (36,7) :)
Bruker bare målingene fra det gamle termometeret ut denne pp, men har nå bytta batteri på det nye så det virker riktigere. Den nye har gitt meg 36,9 to dager på rad :D

Fikk høy score med timinga på el også, Yay!
Er så syyyykt spent nå! :D

Sitt å lurer meg selv jeg nå
ImageUploadedByBV Forum1375863198.727268.jpg
ImageUploadedByBV Forum1375863212.655710.jpg

Øynene mine ser en strek men er nok en ønsketenkning

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

9 dpo og tempen min er ganske høy fortsatt (36,7) :)
Bruker bare målingene fra det gamle termometeret ut denne pp, men har nå bytta batteri på det nye så det virker riktigere. Den nye har gitt meg 36,9 to dager på rad :D

Fikk høy score med timinga på el også, Yay!
Er så syyyykt spent nå! :D

Håper du kommer etter på April :D

Er ganske sikker på at de ikke er der, men vil de skal være dr :p

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Det vil jeg også at de skal være ;) Det er nok for tidlig å se altså

Jeg ser ikke streken.... men på en måte..... som om der er nooooooe.... Gi det noen dager og prøv igjen.

Jeg ser ikke streken.... men på en måte..... som om der er nooooooe.... Gi det noen dager og prøv igjen.

Enig med Sara. :) Spennende.

Jeg hadde positiv EL-test i dag så da er jeg spent på hva som skjer med tempen fremover.

Jeg kjenner at jeg nesten savner EL-tester. Jeg som ikke fikk en eneste POSITIV slik, men likevel, de var sterkest rundt faktisk EL, så de funket jo på sitt vis.

Sitter jo her CD 11. forventer ikke EL før om ei ukes tid. Har en ganske myk, ganske så høy og åpen tapp. Sekret stort sett kremet, men noe jeg ikke er heeeeeeelt sikker på om er slim eller "rester" også... slikt knip i magen som kan være el-smerter, i det hele tatt... hvem vet?

Grafen min er uleselig pga høyst varierende tempetider, så jeg må snart bestemme meg for hva som ER tempetiden min, og gå igang med litt tidsjusteringer, men tidjustering er skummelt altså, for jeg har jo tidligere erfart at 0,05 pr halvtme stemmer for meg. For et par dager siden målte jeg 0,02 høyere TRE TIMERS SAMMENHENGENDE SØVN etter første måling.

Altså 0,003 pr halvtime...Jeg hadde et par slike tilfeller i ferien også, at jeg målte 2 eller til og med tre ganger, med noe varierende søvnkvalitet mellom da, men måling klokken 3, 5 og 7.30 kanskje, som var nærmest identiske...

*i tenkeboksen ang tidsjustering*

Jeg kjenner at jeg nesten savner EL-tester. Jeg som ikke fikk en eneste POSITIV slik, men likevel, de var sterkest rundt faktisk EL, så de funket jo på sitt vis.

Sitter jo her CD 11. forventer ikke EL før om ei ukes tid. Har en ganske myk, ganske så høy og åpen tapp. Sekret stort sett kremet, men noe jeg ikke er heeeeeeelt sikker på om er slim eller "rester" også... slikt knip i magen som kan være el-smerter, i det hele tatt... hvem vet?

Grafen min er uleselig pga høyst varierende tempetider, så jeg må snart bestemme meg for hva som ER tempetiden min, og gå igang med litt tidsjusteringer, men tidjustering er skummelt altså, for jeg har jo tidligere erfart at 0,05 pr halvtme stemmer for meg. For et par dager siden målte jeg 0,02 høyere TRE TIMERS SAMMENHENGENDE SØVN etter første måling.

Altså 0,003 pr halvtime...Jeg hadde et par slike tilfeller i ferien også, at jeg målte 2 eller til og med tre ganger, med noe varierende søvnkvalitet mellom da, men måling klokken 3, 5 og 7.30 kanskje, som var nærmest identiske...

*i tenkeboksen ang tidsjustering*
Hvis du måler 0,003 per halvtime, så er vel ikke det store forskjellen. Utgjør det noe på grafen din?

0,003 pr halvtime er ikke noe.

Men det var jo vesentlig mer før. for 0,003 pr halvtime er det ikke aktuelt å justere noe som helst.

Men grafen min ser jo ikke ut, berg og dalbane deluxe. Jeg har ikke prøvd å justere den enda. men de pleier å bli penere når jeg gjør det. (jeg tidsjusterer ikke i begynnelsen, lar det gå litt tid både fordi jeg ikke gidder når jeg har mens, og for å finne ut om det faktisk er bedre å velge et annet tidspunkt enn kl 6 som er den jeg pleier å ha, ettersom jeg muligens oftere våkner klokka 4-4.30 og måler da... så jeg tar justeringen etter en ukes tid når jeg har ork)

Ut ifra tempen min, hadde jeg EL 4 eller 5 aug?
ImageUploadedByBV Forum1375907882.631215.jpg

Jeg trur det er EL og ikke en festedip.

ImageUploadedByBV Forum1375908074.802803.jpg

ImageUploadedByBV Forum1375908083.769045.jpg

Hva ser riktig ut? Vil vite om jeg er 13 eller 3 DPO :p

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Mildt sagt vanskelig å si, og tempen er ikke klar på 13, 3 eller pre o, dessverre.

Back
Topp