Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo og tempen min er ganske høy fortsatt (36,7)
Bruker bare målingene fra det gamle termometeret ut denne pp, men har nå bytta batteri på det nye så det virker riktigere. Den nye har gitt meg 36,9 to dager på rad
Fikk høy score med timinga på el også, Yay!
Er så syyyykt spent nå!
Håper du kommer etter på April
Sitt å lurer meg selv jeg nå
Vis vedlegget 25337Vis vedlegget 25338
Øynene mine ser en strek men er nok en ønsketenkning
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Er ganske sikker på at de ikke er der, men vil de skal være drJeg ser dem ikke men vanskeligere å se på bilde da...
Er ganske sikker på at de ikke er der, men vil de skal være dr
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Jeg ser ikke streken.... men på en måte..... som om der er nooooooe.... Gi det noen dager og prøv igjen.
Happy humpingJeg hadde positiv EL-test i dag så da er jeg spent på hva som skjer med tempen fremover.
Hi hi. Genialt!Ja, baby dance.
Hvis du måler 0,003 per halvtime, så er vel ikke det store forskjellen. Utgjør det noe på grafen din?Jeg kjenner at jeg nesten savner EL-tester. Jeg som ikke fikk en eneste POSITIV slik, men likevel, de var sterkest rundt faktisk EL, så de funket jo på sitt vis.
Sitter jo her CD 11. forventer ikke EL før om ei ukes tid. Har en ganske myk, ganske så høy og åpen tapp. Sekret stort sett kremet, men noe jeg ikke er heeeeeeelt sikker på om er slim eller "rester" også... slikt knip i magen som kan være el-smerter, i det hele tatt... hvem vet?
Grafen min er uleselig pga høyst varierende tempetider, så jeg må snart bestemme meg for hva som ER tempetiden min, og gå igang med litt tidsjusteringer, men tidjustering er skummelt altså, for jeg har jo tidligere erfart at 0,05 pr halvtme stemmer for meg. For et par dager siden målte jeg 0,02 høyere TRE TIMERS SAMMENHENGENDE SØVN etter første måling.
Altså 0,003 pr halvtime...Jeg hadde et par slike tilfeller i ferien også, at jeg målte 2 eller til og med tre ganger, med noe varierende søvnkvalitet mellom da, men måling klokken 3, 5 og 7.30 kanskje, som var nærmest identiske...
*i tenkeboksen ang tidsjustering*