Vi som temper. NY!

Så usikker på hva kroppen forteller meg, lav temp, tørr utflod, høy og lukket, myk tapp( trur den er lukket).
Skal hoppe i høyet for sikkerhet skyld men kan det være festedip? Noen som har opplevd det? :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
ja sjekk grafen min ;)

Jeg har ofte en slik dip, mener jeg å huske, gravid eller ei.

Det er i alle fall ikke uvanlig, faktisk har det noe med hormoner å gjøre som gjør at mange får en dip halvveis i dpo-land.

Det var litt av en dip ja ;) liker!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
vanligvis har jeg en mindre dipp på 7dpo (satt den som ugyldig hver gang hehe), men den så jeg ingenting til dennegang, derimot på 10dpo.. det var da jeg ante ugler i mosen og at denne gangen var det faktiskt noe..

Jeg har ofte en slik dip, mener jeg å huske, gravid eller ei.

Det er i alle fall ikke uvanlig, faktisk har det noe med hormoner å gjøre som gjør at mange får en dip halvveis i dpo-land.
Ser du har hatt endel dipper ja, hmm får bare håpe da :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Jeg går bare og venter på mensen jeg nå.
Tempen gikk litt ned i dag, og har spottet litt også. Så sikkert på vei:) Trodde den kom i stad, men nei da!

Regner med å få EL i løpet av de neste dagene, så jeg er spent på å se hvordan grafen blir. Første ukene jeg testet temping (forrige syklus) synes jeg det ble rotete temper hele veien. Mer jevnt nå. :-)

Lurer på hva kroppen min holder på med jeg :p

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Får en god magefølelse av grafen din joyfull :) begynner å bli spennende å følge med på
Liker magefølelsen din :D
Har i grunn en god følelse selv. Fått EL tidligere og tidligere de to siste mnd. Tror selv det er fordi jeg har proppa innpå med D-vitamin etter mangel :)
Ingen symptomer enda.. Meeen spennende :D

Jeg synes det ser mer ut som en EL :) men greit det å for da er ikke PP'n over :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Testen i dag har blitt svakere. Så har ikke mye håp for at dette går riktige veien nå heller:(
Lei denne møkka kroppen som ikke klarer å holde på en eneste spire uten hjelp.

Tester kan variere! Det trenger ikke gå galt.

Krysser fingrene for deg!

Har en dårlig magefølelse:/
Får ringe legen å få time fortest mulig.

Sikkert lurt for å være på den sikre siden... Lykke til! Håper det bare er testen som tuller med deg...

Back
Topp