Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg har fått positiv test testet på ettermiddags urin, men det er strek på docmorris testen. Oh my.
Gratulerer!!!! Så gøy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått positiv test testet på ettermiddags urin, men det er strek på docmorris testen. Oh my.
Hehe har du? TakkGratulerer Bina! har jo fulgt med deg litt!
Her er den fine streken
Har ikke lest hele tråden, for det var så mye her
Spm. ang. min egen temp..
Har normal kroppstemp. på 35, 5 +/-..
Målte temp. i dag, og den er 36, 3!!
Kan det være en spire? eller vil temp øke når TR er rundt hjørnet? (hun burde vært her for 9 dager siden)
*håper på svar*
Sent from my GT-I9300
Hehe har du? Takk
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Umulig å si uten videre informasjon, som hvordan pleier du måle, hvordan har du målt nå, har du målt jevnt og trutt, alltid på samme måte, eller bare en gang nå i dag, og i så fall når på dagen, og hvordan kjenner du den (unormalt lave) normaltemperaturen din?
Ååå, Gratulerer så mye!! :-DJeg har fått positiv test testet på ettermiddags urin, men det er strek på docmorris testen. Oh my.
Ah ja skjønner .trodde du var en bekjent som snek jegBare fra jeg var med her selv da...tempa jeg også.
Ah ja skjønner .trodde du var en bekjent som snek jeg
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Gratulere BinaHer er den fine streken
Her er den fine streken
Ååå gratulerer så myeJeg har fått positiv test testet på ettermiddags urin, men det er strek på docmorris testen. Oh my.