Vi som temper. NY!

Jeg kan sikkert starte en ny, men jeg vil vente å se om jeg får mensen først, ikm 10 aug. :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Hurra!!!

Endelig har ff funnet min el :D Jeg løftet opp den enorme droppen til en litt mindre dropp. Og så brukte jeg gammelt termometer målinger på ALT. Det hjalp, nå er grafen klarere enn den var for noen knappe dager siden ;)

El var på mandag CD 16 :)

Nå starter den lange ventetida i dpo land, Yay!

Jeg kan sikkert starte en ny, men jeg vil vente å se om jeg får mensen først, ikm 10 aug. :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Satser på at du ikke kan starte den :-)

jeg kan fortsette tråden en stund til:) jeg tror ikke at jeg flytter helt over enda, før jeg har vært hos gyno å fått crinone igjen.

jeg kan fortsette tråden en stund til:) jeg tror ikke at jeg flytter helt over enda, før jeg har vært hos gyno å fått crinone igjen.

Den er grei, men vi satser på at du flytter og blir der.

Da vil jeg tippe at el er overstått for min del. :) To dager med positive el-tester, negativ i dag, samt stigning i tempen i dag. Tipper el var i går, men jeg får vente og se hva ff bestemmer seg for. :)

Gratulerer så masse Bina. Kjempekoselig nyhet! Jippi!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Kan det hende jeg har eggløsning idag? Trippelsjekket tempen så den er rett..
ImageUploadedByBV Forum1375590532.513452.jpg

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Jeg har ikke tempet de siste to dagene da jeg vil sove litt lenger i helga. Jeg har fortsatt Tr og el er ikke før tidligst CD 20. Har jeg ødelagt for meg selv nå?

Jeg har ikke tempet de siste to dagene da jeg vil sove litt lenger i helga. Jeg har fortsatt Tr og el er ikke før tidligst CD 20. Har jeg ødelagt for meg selv nå?
Nei det vil jeg påstå skal gå bra :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Æsj må vente helt til i kveld :( mannen jobber til 5 og da skal han ha mat og slappe av så kan jeg få min del :p

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Tihi, bestill sushi, kle av deg og legg matbitene på magen og ellers på kroppen. Skal se middagen er ferdig spist på 1-2-3 :p

Ff påstår jeg er 3 dpo i dag, noe jeg mener er lite trolig siden jeg da har fått andre positive el-test dagen etter el-dagen. Jeg er nok heller 2 dpo, men lar grafen stå slik. Jeg er bare glad for å være i dpo-land! ;)

Så usikker på hva kroppen forteller meg, lav temp, tørr utflod, høy og lukket, myk tapp( trur den er lukket).
Skal hoppe i høyet for sikkerhet skyld men kan det være festedip? Noen som har opplevd det? :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Back
Topp