Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan sikkert starte en ny, men jeg vil vente å se om jeg får mensen først, ikm 10 aug.
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Jeg har fått positiv test testet på ettermiddags urin, men det er strek på docmorris testen. Oh my.
jeg kan fortsette tråden en stund til jeg tror ikke at jeg flytter helt over enda, før jeg har vært hos gyno å fått crinone igjen.
Den ser veldig El ut så det må nok bli høyhoppingKan det hende jeg har eggløsning idag? Trippelsjekket tempen så den er rett..
Vis vedlegget 24741
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Æsj må vente helt til i kveld mannen jobber til 5 og da skal han ha mat og slappe av så kan jeg få min delDen ser veldig El ut så det må nok bli høyhopping
Nei det vil jeg påstå skal gå braJeg har ikke tempet de siste to dagene da jeg vil sove litt lenger i helga. Jeg har fortsatt Tr og el er ikke før tidligst CD 20. Har jeg ødelagt for meg selv nå?
Tihi, bestill sushi, kle av deg og legg matbitene på magen og ellers på kroppen. Skal se middagen er ferdig spist på 1-2-3Æsj må vente helt til i kveld mannen jobber til 5 og da skal han ha mat og slappe av så kan jeg få min del
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Haha, synd at vi ikke liker sushi men skal nok finne på nå lurtTihi, bestill sushi, kle av deg og legg matbitene på magen ellers på kroppen. Skal se middagen er ferdig spist på 1-2-3
Hvis begge tempejentene våre flytter til termingrupper (noe jeg krysser armer, ben og fingre for) så kan i tilfelle jeg lage ny