Vi som temper. NY!

Har en dårlig magefølelse:/
Får ringe legen å få time fortest mulig.
Håper testen er ødelagt og at alt står bra til! Lykke til :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Tok to, den første er litt sterkere enn den siste. Men dårlig tegn

Har du vært hos legen enda? Hvordan gikk det isåfall? Håper alt er vel og bra <3

Ikke fått rime før til fredag. Men jeg blør ikke, og alt er som Normalt. Kommet frem til dårlig oppsuging av de testene jeg tok o dag
Høres fornuftig ut :) Tror ikke du skal bekymre deg ut ifra det. Og slutt å test nå ;) det fører bare til engstelse!
Krysser alt som krysses kan for at spira klorer seg fast :)

Ikke fått rime før til fredag. Men jeg blør ikke, og alt er som Normalt. Kommet frem til dårlig oppsuging av de testene jeg tok o dag

Godt å høre du er mer positiv til hvordan det ligger ann der inne :) Man kan bli litt gal av tester...

Ikke testene som gjør meg gal. Men frykten for at kroppen skal kvitte seg med den lille enda en gang.

Forstår deg så godt! Får du noe hjelp, i form av Crinone eller lignende?
Som de over her har skrevet, tester kan variere i styrke, kan komme veldig ann på hvor mye fargestoff det er i hver enkelt test, om urinen er mer utvannet en dag osv.
Masse lykke til, håper virkelig at spira sitter godt fast!!

Forstår deg så godt! Får du noe hjelp, i form av Crinone eller lignende?
Som de over her har skrevet, tester kan variere i styrke, kan komme veldig ann på hvor mye fargestoff det er i hver enkelt test, om urinen er mer utvannet en dag osv.
Masse lykke til, håper virkelig at spira sitter godt fast!!
Jeg vet ikke om jeg får crinone. Men skal be legen om henvisning til gynekolog om de ikke gir meg det. Fikk crinone med mini. Nå hat jeg 1 test igjen så etter det får jeg ikke testa mer :p like greit. Men alt er vel som normalt. Når jeg blir sur og skal krangle med mannen over hvilken vei han skar kjøttet. Herlighet !

Ikke testene som gjør meg gal. Men frykten for at kroppen skal kvitte seg med den lille enda en gang.

Krysser fingrene for at alt er bare bra!

Jeg vet ikke om jeg får crinone. Men skal be legen om henvisning til gynekolog om de ikke gir meg det. Fikk crinone med mini. Nå hat jeg 1 test igjen så etter det får jeg ikke testa mer :p like greit. Men alt er vel som normalt. Når jeg blir sur og skal krangle med mannen over hvilken vei han skar kjøttet. Herlighet !

Det skal vel være fullt mulig for fastlegen å skrive ut Crinone til deg hvis du gikk på det i forrige svangerskap, det gjorde i hvert fall min lege når jeg ble gravid sist. Ikke sikkert du trenger det heller, men jeg vet i hvert fall for min del at det føles som en ekstra trygghet. :)
Det høres i hvert fall ut som det her går rette veien! Hehe ;) Ikke enkelt for disse mennene, men litt må vel de få lide også. :p

Det skal vel være fullt mulig for fastlegen å skrive ut Crinone til deg hvis du gikk på det i forrige svangerskap, det gjorde i hvert fall min lege når jeg ble gravid sist. Ikke sikkert du trenger det heller, men jeg vet i hvert fall for min del at det føles som en ekstra trygghet. :)
Det høres i hvert fall ut som det her går rette veien! Hehe ;) Ikke enkelt for disse mennene, men litt må vel de få lide også. :p
Fastlegen min må man nesten dra reseptene ut av hånda på . Men nå har hun ferie så skal til ei annen. Så krysser fingre for crinone. Hadde det ikke vært for crinonen forrige gang, så hadde ikke mini vært her nå. Så her er det nødvendig. Ja de må lide litt de og. Vært med på å produsere den lille. Ikke enkelt med hormoner som raser i kroppen. :p men så verdt det

Fastlegen min må man nesten dra reseptene ut av hånda på . Men nå har hun ferie så skal til ei annen. Så krysser fingre for crinone. Hadde det ikke vært for crinonen forrige gang, så hadde ikke mini vært her nå. Så her er det nødvendig. Ja de må lide litt de og. Vært med på å produsere den lille. Ikke enkelt med hormoner som raser i kroppen. :p men så verdt det

Du får gi klar beskjed om at du ikke går ut igjen fra legekontoret før du har fått resepten. Gravide damer tuller man ikke med! ;)
Masse lykke til, jeg heier på deg og den lille i magen! :D

Hva er Crinone egentlig?

Progesteronstøtte i form av en "gele" man setter vaginalt. :) Gis til de med diagnostisert eller mistenkt progesteronmangel. (ofte lutealfasesvikt eller gjentagende aborter)

Aha! Da forstår jeg :) takk

Krysser fingrene for deg, Bina. Vil ha deg ut herfra og over i et terminforum, og der skal du bli.

Og i magen min murrer og kniper det. Gikk tur med hunden i kveld, og tankene går til baby, svangerskap og sånne ting, og tidvis kommer jeg på at på bursdagen min, som var nå forrige uke, skulle jeg etter planen legge de smokkene med #3 på, som jeg vant i skravlekonkurransen, på kakebordet og se om slekta skjønte det... At vi skulle ha offentliggjort det nå. Ja, så da gikk jeg i babytanker i regnværet, og et lite øyeblikk tenkte jeg at jeg hadde kynnere... det kjentes litt sånn som de tidlige kynnerene jeg hadde etter sånn rundt tre mnd med lillejenta mi, livmora var knapt nok over trusekanten, men jeg kunne kjenne at den ble hard som en ball når jeg kjente det stamme sånn mens jeg gikk tur med hunden.

Men nei, nå er jo ikke dette kynnere. Selvsagt. Men vondt i magen, kan jeg håpe på EL-smerter da? Forventer egentlig ikke EL før til neste helg, men er jo på dag 10 eller noe sånn, og har jo hatt EL dag 14 en gang før, så hvem vet?

Back
Topp