Vi som temper. NY!

Ikke kommet mye blod. Men litt frisk utover kvelden. Gikk å sjekka nå, så har det gått over til brunt utflod. Så og si borte. Kan forresten fortelle at jeg har fått vanvittig vonde brystvorter og pupper i løpet av dagen. Og det murrer som verst både foran og bak.
Temper senest halv 8 i morgen.

Tvi tvi!

Spørsmål:

Registerer dere sex på ff uansett hvis mannen ikke kommer? :/

Spørsmål:

Registerer dere sex på ff uansett hvis mannen ikke kommer? :/
Jeg gjør d, også noterer jeg det om han ikke kommer :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Jeg gjør d, også noterer jeg det om han ikke kommer :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Takk! :) Da hermer jeg, og så blir det ett lite notat ;) Kom akkurat nettopp på at man kan velge am, pm eller X. Jeg bruker am/pm, så for oversiktens skyld kan jeg jo merke med X :)

Se der ja, Bina sin temp er fortsatt fin.

Tidlig i forhold til ventet ikm, men fin!

Håper min temp fortsetter å stige. Rar graf men har ikke tempet hver dag.

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Det lille jeg har registrert av symptomer på pm viser 48 :P bare registrert 3 -4 dager :)

Takk Kaoleena. er litt nervepirrende om dagen. må jeg ærlig inrømme.
Grafen var sånn forrige mnd , men sank 14 dpo , så prøver å ikke håpe altfor mye.

Og der ble ff endelig enig med meg i at jeg ikke har hatt el denne syklusen, hvert fall ikke ennå,,, Lurer på hvor lang denne syklusen blir og om jeg i det hele tatt får el... Enda godt at dette skjer etter at jeg har vært hos gynekolog sånn at jeg forstår hva som skjer og ikke begynner med febrilsk testing fordi tr er forsinket... Og så er det greit å tempe for da ser jeg jo at jeg ikke har hatt el ennå, og at det ikke er vits i å teste...

Og der ble ff endelig enig med meg i at jeg ikke har hatt el denne syklusen, hvert fall ikke ennå,,, Lurer på hvor lang denne syklusen blir og om jeg i det hele tatt får el... Enda godt at dette skjer etter at jeg har vært hos gynekolog sånn at jeg forstår hva som skjer og ikke begynner med febrilsk testing fordi tr er forsinket... Og så er det greit å tempe for da ser jeg jo at jeg ikke har hatt el ennå, og at det ikke er vits i å teste...

så utrolig kjedelig da. får håpe turen hos gyno får fort i el.

Har ikke lest hele tråden, for det var så mye her :p
Spm. ang. min egen temp..
Har normal kroppstemp. på 35, 5 +/-..
Målte temp. i dag, og den er 36, 3!!

Kan det være en spire? eller vil temp øke når TR er rundt hjørnet? (hun burde vært her for 9 dager siden)

*håper på svar* :)

Sent from my GT-I9300

Har ikke lest hele tråden, for det var så mye her :p
Spm. ang. min egen temp..
Har normal kroppstemp. på 35, 5 +/-..
Målte temp. i dag, og den er 36, 3!!

Kan det være en spire? eller vil temp øke når TR er rundt hjørnet? (hun burde vært her for 9 dager siden)

*håper på svar* :)

Sent from my GT-I9300

Har du tempet igjennom hele syklusen til samme tid og på samme sted(feks oralt?) Har du link til kartet ditt? Ble nysgjerrig kjenner jeg :p

Back
Topp