Mammelammen
Glad i forumet
TR kom i natt så da satser vi friskt i ny pp...Haff...
Uff, så kjedelig. Arg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TR kom i natt så da satser vi friskt i ny pp...Haff...
Ikke kommet mye blod. Men litt frisk utover kvelden. Gikk å sjekka nå, så har det gått over til brunt utflod. Så og si borte. Kan forresten fortelle at jeg har fått vanvittig vonde brystvorter og pupper i løpet av dagen. Og det murrer som verst både foran og bak.
Temper senest halv 8 i morgen.
Gratulerer så myeDette var idag morges.. kl.6 ca..
Måtte bare informere gubben først før jeg delte det her hehe..
Vis vedlegget 24340
Jeg gjør d, også noterer jeg det om han ikke kommerSpørsmål:
Registerer dere sex på ff uansett hvis mannen ikke kommer? :/
Jeg gjør d, også noterer jeg det om han ikke kommer
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Se der ja, Bina sin temp er fortsatt fin.
Tidlig i forhold til ventet ikm, men fin!
Det lille jeg har registrert av symptomer på pm viser 48 bare registrert 3 -4 dager
Spørsmål:
Registerer dere sex på ff uansett hvis mannen ikke kommer? :/
Og der ble ff endelig enig med meg i at jeg ikke har hatt el denne syklusen, hvert fall ikke ennå,,, Lurer på hvor lang denne syklusen blir og om jeg i det hele tatt får el... Enda godt at dette skjer etter at jeg har vært hos gynekolog sånn at jeg forstår hva som skjer og ikke begynner med febrilsk testing fordi tr er forsinket... Og så er det greit å tempe for da ser jeg jo at jeg ikke har hatt el ennå, og at det ikke er vits i å teste...
Har ikke lest hele tråden, for det var så mye her
Spm. ang. min egen temp..
Har normal kroppstemp. på 35, 5 +/-..
Målte temp. i dag, og den er 36, 3!!
Kan det være en spire? eller vil temp øke når TR er rundt hjørnet? (hun burde vært her for 9 dager siden)
*håper på svar*
Sent from my GT-I9300
Jeg har fått positiv test testet på ettermiddags urin, men det er strek på docmorris testen. Oh my.