Vi som temper. NY!

Bina, spennende temp du har! :D

Bubbly, ser nesten ut som el dag 11 ja, dersom du tar bort den superdippen. Men vanskelig å si. Kanskje det synes bedre om noen dager?

Ja, jeg får vel smøre meg med tålmodighet som vanlig og vente noen dager ;) Man blir alltid litt sånn smågal og stressa rundt el syns jeg, hehe ;)

Jeg tror ikkje dag 11 basert på slim og test, heller rundt 14-15?

Spennende på alle dere tre syns jeg! :D Opp med tempen, opp opp ;) Blir spennende å høre når dere tester nå framover :)

Jeg tror ikkje dag 11 basert på slim og test, heller rundt 14-15?

Ja, det er det som er så forvirrende, tester, slim og temp samarbeider aldri :( Jeg også tror rundt 14-15. Også fordi jeg har aldri hatt kortere syklus enn 28 dager, og snittet er vel på rundt 31 dager.
Hadde det vært på dag 11 vil Ikm være på dag 25, som vil være tidligste noen sinne... :/

Spennende ja:) flere spennende grafer jeg krysser fingre for xxx

Kjenner jeg er sånn rar og øm ,litt sånn sliten følelse i hula. Og korsryggen er også øm og rar. Kjenner det bedre enn i går. Vært energiløs og trøtt i hele dag,og blir for irritert på unge og mannfolk.

ja hvis den er høy i morgen så tester jeg.. forventer ikke mensen på torsdag ifølge ff og den har truffet nokså bra tidligere.. men tempen har som regel gått ned en dag og to i forveien... men murrer en del og stiv i babyovnen, så blandede følelser.. håpehåpe*
Hvis ingenting nå blir det doktoren for dette er pp12..

Her er jeg usikker på om jeg har hatt el :/

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Duste-tempen i går ødela jo alt. Nå vet jeg ikke om jeg har hatt el eller ikke. Ifølge el-testen hadde jeg vel el i går. Håper det stemmer.
Her er grafen med det enorme temp-droppet:
Vis vedlegget 24145
Og her har jeg "discarded" temp-droppet i går:
Vis vedlegget 24146

Når du tok bort kjempedippen ser det ut som el dag 11. Men om ikm blir forsinket, er det ikke umulig at el var dag 16. Men om noen dager så synes det kanskje det bedre.

Når du tok bort kjempedippen ser det ut som el dag 11. Men om ikm blir forsinket, er det ikke umulig at el var dag 16. Men om noen dager så synes det kanskje det bedre.

Ja, og jeg tror dag 16 passer bedre sånn ellers. Selvom dippen kanskje ikke var så stor som den målte så kan det jo likevel ha vært en liten dipp der. Jeg tok meg friheten og endret litt på dippen, og nå ser dag 16 litt mer riktig og.
ImageUploadedByBV Forum1375214791.681139.jpg

Du har rett ;) Om noen dager kommer det til å synes bedre

Vanskelig å si ut ufra tempen din.
Ser du har hatt positiv el-test?
Hvorfor er du usikker? På grunn av at tempene ikke er så høye?
Fordi den ikke var 100 % positiv men er en ebay billig strimmel så tok den på plus :p også er tempene så lav

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Her er jeg usikker på om jeg har hatt el :/

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Ja tempen din har jo holdt seg rimelig jevn og lav... Så rart! Men du har jo pos test og el-slim på den ene dagen der... Merkelig...

Ja tempen din har jo holdt seg rimelig jevn og lav... Så rart! Men du har jo pos test og el-slim på den ene dagen der... Merkelig...
Ja det er merkelig, kan jo være at egget ikke har sluppet..

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Ja det er merkelig, kan jo være at egget ikke har sluppet..

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Da satser vi på at den gjør det straks ;)

Litt vanskelig å tyde når du hadde eggløsning å, jeg trur 12 :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Ja, virker som el skal være skikkelig dust denna mnd...
Hmmm... Dag 12 kan stemme det også faktisk. Om det stemmer har jeg hvertfall fått lagt inn noen aksjer heldigvis :)

Back
Topp