Vi som temper. NY!

Både ene og andre ser mulig ut, sånn den er tegnet nå tror jeg ser best ut, ja.

Jeg begynner endelig å blø nå, så da er vi igang med pp 8.

tror selv el var på dag 14. men litt usikker siden elslimet egentlig aldri gikk over før etter den 16.

får bare se om testen blir positiv eller om tanta kommer om ei uke :)

Da skal jeg legge til grafen din. vi synes det er morsomt med flere grafer vi kan være med å tyde :)

Ja, vi liker mange grafer å tyde, men helst grafer som oppdateres, har du "ryddet" enda?

(på ferie, har ikke helt oversikten for tiden)

Ja, vi liker mange grafer å tyde, men helst grafer som oppdateres, har du "ryddet" enda?

(på ferie, har ikke helt oversikten for tiden)
Nei, ikke enda. Tenkte å legge ut en tråd først om at vi fjerner grafene som ikke har blitt oppdatert på lenge.

Da har jeg vær på tur i helgen og har ikke fått tempet... Så jeg aner fremdeles ikke om jeg har hatt el eller ikke... Er hvert fall ikke enig med ff... Så vi får se hva tempen er i morgen...

Men dere burde egentlig laget en advarsel i første innlegget om at når man først starter å tempe så blir man lett avhengig og veldig spent på morgendagens temp. Haha.. Jeg fant ikke termometeret i går kveld (sikkert surra det bort i søvne i går morges) og da fikk jeg jo nesten hetta! "Hva skal jeg gjøre i morgen tidlig nå?" Og det er jo nå mens jeg fortsatt har besøk av tanta. :p Smågal jeg? Neida...

Det skal tilføres at jeg fant termomeret under madrassen til slutt og dermed kunne legge meg trygt og godt med vissheten om at jeg fikk tempet i dag morges. :)

Både ene og andre ser mulig ut, sånn den er tegnet nå tror jeg ser best ut, ja.

Jeg begynner endelig å blø nå, så da er vi igang med pp 8.

Krysser fingrene for at du får en "enkel" syklus denne gangen, med positiv test i andre enden! :)

Bina: Mange som har elslim over flere dager, også etter el. Men du får bare se hva videre temping viser og når testen blir positiv ;-)

Jøss! Tempen min sank helt sinnsykt mye i dag, nesten en hel grad!
ImageUploadedByBV Forum1375080250.987877.jpg

Satser på at el er i dag jeg ;)
Chickabowwowow ;)

Der tipper jeg feil i målingen. Åpen munn ? Kaldt termometer ?

Ved så store avvik, hold munnen lukket, ligg i ro, varm tuppen av termometeret mot hud, og mål igjen.

Hmmmm.... Ok...

Aner ikke om jeg sover med åpen munn eller ikke. Fikk ikke tempet i går morres, så mulig tempen i går var litt sånn i mellom forrigårs og i dag.
Men jeg er enig, var ett voldsomt avvik. Måtte se to ganger og kjenne etter i panna om jeg var syk eller no, hehe ;)

Denne tempinga var ikke jeg noe flink til kjente jeg :p Glemmer det 3 av 4 dager og får ikke til appen heller.
Sååå, jeg tror jeg lar det ligge. Så får jeg heller ta det opp igjen hvis jeg må prøve veldig lenge med å bli gravid igjen.

Back
Topp