Vi som temper. NY!

Intet spennende å melde fra denne kanten enda i hvert fall. Er på cd 12, hvis jeg regner fra første dag med skikkelig blødning i sa'n. Det kjennes ut som det er noe på gang, jeg har i hvert fall fruktbart sekret, og det murrer og river fælt på ene siden i magen, så jeg får bare vente og se om det skjer noe spennende snart. :)
Noen som vet om første el etter sa kan være spesielt smertefull? (jeg husker ikke hvordan det var de to andre gangene jeg hadde sa) Jeg pleier som regel å ha en del smerter rundt tiden for el, men denne gangen er det mye vondere...

Hmm. Det ser liksom ut som om el var dag 34/35, men rart mes så lang lutealfase uten positiv test.

Du må neste bare se hva som skjer. :confused:

I utgangspunktet enig, men det er ikke i samsvar med tester og mangeldne mens, så derved antar jeg at det ikke kan stemme, men den jeg har tegnet inn nå er heller ikke veldig trolig akkurat. Det forvirrende i bildet er manglende temp fordi de var uannsynlig høye (over 37) et par dager, og jeg var ikke helt i form noen dager så det kan være flere av dem som ikke er helt reel, sånnsett.

Jeg får bare vente og se. Nå er vi på ferie, og særlig i helga er det logistikkmessig ikke så lett å få testet uten at svigerfamilien oppdager det, så det er mulig jeg rett og slett bare venter til over helga, vi drar antakelig hjem mandag eller noe sånn, i begynnelsen av uka i alle fall. Det blir test første morgen hjemme om jeg ikke har fått mens til da, og muuuuuuliens en til i løpet av ferien om vi får det til, det kan jo sånnsett gå, men nå venter jeg i første omgang for å se om jeg får mens i løpet av helga tror jeg, eller i ALLER første omgang på om tempen stiger igjen i morgen eller forblir så lav som den er nå, for da MÅ mensen komme (eller så har jeg ikke hatt EL enda, men det stemmer heller ikke med de siste tempingene, så.. i don't know.

Vi bare venter og ser.

Så leit med TR Lisja :( :(

Er 11 dpo i dag ifølge FF og jeg er blitt fortrolig med det. Tempen er fortsatt høy, fortsatt svake tester og nå karamellfarget spotting. Like greit at det kommer nå hvis det skal gå rett vest enda en gang. Stiller bare et stort spørsmålstegn ved den kroppen min... :/

Håper virkelig kroppen passer på lille spire!

Alle som temper er selvsagt hjertelig velkommen til å henge her med oss, de som har spørsmål om temping også.

Og de som bruker FF, VIP eller gratisversjon, kan få grafen sin i førsteinnlegget her, og forbli der så lenge de er aktive (eller, blir gravid, de grafene sparer vi på. i alle fall en stund, om et år eller tre er muligens noen tempere lei av at der er ei side med gravid-grafer førts, og kutter ned til de de husker har vært aktive i tråden da. (det blir jo stadig nye tråder her ettersom trådstarter blir gravid innomellom satser vi på, og det er jo egentlig et fint tidspunkt å rydde litt opp de man ikke kan huske å ha sett?

Er det ikke mulig for noen av "moderatorene" å overta tråden, så vi slipper å starte ny når trådstarteren blir gravid?

Jeg aner ikke når EL var, først mente FF dag 35, mens jeg mente dag 34, men det stemmer umulig med at jeg da er så langt over ikm (som skulle vært tirsdag eller onsdag) uten mens, med spotting, og negtive tester.

Derved satte jeg den senere, som du ser av grafen min har jeg tegnet inn selv (derav blå streker i stedet for røde) sånn at jeg evt har ikm på søndag, hvilket heller ikke stemmer med dagens tempstup.

Så jeg aner rett og slett ikke. Aner ikke.

Dette er en rotete syklus uansett, første syklus etter SA, og med ferie oppi det hele, så det blir som det blir, bare den snart tar slutt kan jeg starte på en ny....

Jeg tenker litt som deg tror jeg. Fryktelig synd at tanta kommer, for det ser slik ut. Men kan den ikke bare komme, så neste pp kan starte!

Er det ikke mulig for noen av "moderatorene" å overta tråden, så vi slipper å starte ny når trådstarteren blir gravid?

Det kan de sikkert, men da blir den veldig lang etterhvert, er det noe problem om vi lager ny av og til ?

Det kan de sikkert, men da blir den veldig lang etterhvert, er det noe problem om vi lager ny av og til ?

He he, ikke noe problem. Bare tenkte det var greit med alt på en plass. Men skjønner den blir lang. Det er allerede nå lettere å spørre enn å lete, så skjønner den. :p

Ingen blod lr spotting idag så lurer på hva det var igår

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

NOOOOO! kan det gå an å bli så frustrert over at tempen er under coverlinja?? 10dpo
må ha hatt åpen munn... :/

Noen som kan hjelpe meg? fertilitetsmonitoren viste peak torsdag og fredag, og jeg har hatt el-smerter, men temperaturen stiger ikke.. Jeg hadde til og med egghvitte slim i går. Slipper ikke egget?
Det samme var forrige måned, men jeg fikk likevel mens ca 2 uker etter antatt eggløsning? Kan jeg få mens selv om egget ikke løsner? :S

Noen som kan hjelpe meg? fertilitetsmonitoren viste peak torsdag og fredag, og jeg har hatt el-smerter, men temperaturen stiger ikke.. Jeg hadde til og med egghvitte slim i går. Slipper ikke egget?
Det samme var forrige måned, men jeg fikk likevel mens ca 2 uker etter antatt eggløsning? Kan jeg få mens selv om egget ikke løsner? :S
Ja på alle punkter- det er mulig med denne "morsomme" kroppen ;)

NOOOOO! kan det gå an å bli så frustrert over at tempen er under coverlinja?? 10dpo
må ha hatt åpen munn... :/

Det er mulig å ligge stille med munnen lukket et par minutter og kontrollmåle.

Det er mulig å ligge stille med munnen lukket et par minutter og kontrollmåle.
*gjorde det.. Var først 0,25 ENDA lavere.. Gikk på do og la meg nedpå litt igjen og målte en gang til og først DA var den "normal".. Hadde vondt i hodet men er borte nå..

*gjorde det.. Var først 0,25 ENDA lavere.. Gikk på do og la meg nedpå litt igjen og målte en gang til og først DA var den "normal".. Hadde vondt i hodet men er borte nå..
Hvis du har reist deg blir jo tempen falsk høy. Ville nok strøket den og målt igjen i morgen. En dupp i Dpo-land er jo ingen krise uansett. ;)

Kjenner til den der, men det ordner seg når den stiger igjen.

Her kjennes det ut som om mensen virkelig kommer. Og da er det jo deilig at jentungen vil klatre på meg...

Er ikke enig med den grafen min. Da tenker jeg på at den mener el var på dag 16 og ikke 14.
Synes tempingen ser lav ut i forhold til cl.

Back
Topp