Vi som temper. NY!

1374736879665.jpg

Litt forvirrende med manglende målinger pga sykdom og dessverre minimalt med registrert aktivitet, men husker ikke helt om registreringene er korrekte... Dessverre pga sykdom tror jeg det. Men i så fall muligens ikke mens før til helga?

Men er alle som er på lista aktive? Har sett på noen av grafene at de ikke har vært i bruk på ei stund? :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Tror ikke alle er aktive nei. Så jeg skal rydde opp og fjerne de som ikke har vært med på lenge.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Vil du ha grafen din stående, eller skal jeg fjerne den?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Det er jo koselig å se jeg har vært en del her inne og kanskje for andre å se hvem som har lykkes med tempingen? :)

Men det er vel dere som er igjen her som må ta den endelige avgjørelsen ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Det er jo koselig å se jeg har vært en del her inne og kanskje for andre å se hvem som har lykkes med tempingen? :)

Men det er vel dere som er igjen her som må ta den endelige avgjørelsen ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Helt greit for meg at du står ja ;)
Tenkte litt på de som ikke er aktive å prater her inne, formulerte meg litt feil istad :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Lykkeliten_86 er lagt til. spennende med flere å følge med på :D

Takk. :) Jeg er veldig spent på å følge med på dere også. Lærer mye om kvinnekroppen når man blir prøver gitt. Hehe...

De som er gravide synes jeg kan stå, evt samlet for seg selv, kjekt å se på dem og sammenligne...

De som ikke oppdaterer og ikke skravler kan godt ryddes i

For min del, synes jeg de som ikke er aktive på noen som helt måte kan slettes. Kanskje prøve å sende dem en pm. Er jo mulig de leser info, men ikke har noe å tilføye. De gravide grafene burde bli her. Både til inspirasjon og glede for oss andre. Dessuten synes jeg at vi som, dessverre, har vært her lenge, er blitt en fin gjeng. Sjekker alltid her inne før jeg går inn på resten av forumet (om jeg i det hele tatt gjør det ).

Faen nå fucka jeg hele grafen. Og veit ikke hvordan jeg får den riktig igjen. Helvete

klarte å avslutte grafen og starte en ny. men fikk sletta den og er riktig igjen nå. ble litt irritert :P

Det er egentlig veldig kjedelig denne tiden her. Tr, vondt i magen, lenge til EL og kjedelig temperatur-målinger. :p Altfor mye venting når man prøver. Hehe.. Dårlig egenskap å være utålmodig da.

Så leit med TR Lisja :( :(

Er 11 dpo i dag ifølge FF og jeg er blitt fortrolig med det. Tempen er fortsatt høy, fortsatt svake tester og nå karamellfarget spotting. Like greit at det kommer nå hvis det skal gå rett vest enda en gang. Stiller bare et stort spørsmålstegn ved den kroppen min... :/

Back
Topp