Fy faen sex suger. er helt dødt her.
Samma her. Jeg har liksom aldri fått tilbake sexlysta etter at den ble borte da jeg var gravid for tre år siden. Som regel er det greit når vi først er i gang, men det å komme igang er et sliiiit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy faen sex suger. er helt dødt her.
Huff ja. Er kjipt. Håper den kommer tilbake snartSamma her. Jeg har liksom aldri fått tilbake sexlysta etter at den ble borte da jeg var gravid for tre år siden. Som regel er det greit når vi først er i gang, men det å komme igang er et sliiiit
Huff ja. Er kjipt. Håper den kommer tilbake snart
Ah. Ja blir vel sånn for de fleste. Men har prøvd noen urter som skulle øke sexlysten. Ja var verdt forsøket, men funka ikke på meg. Skjedde overhodet ingen forandring hehe, så det gidder jeg ikke kjøpe mer. Får gå balanse på litt sexy undertøy og stæsj så kanskje det får i gang stemningenVurderte å prøve det opplegget til "Sex dager" som gikk på Tv3.. Men så leste jeg i "hvordan går det nå"-feltet på nettsiden, og flesteparten har ikke opprettholdt det fine sexlivet. Så da ble det ikke noe av her heller
Ah. Ja blir vel sånn for de fleste. Men har prøvd noen urter som skulle øke sexlysten. Ja var verdt forsøket, men funka ikke på meg. Skjedde overhodet ingen forandring hehe, så det gidder jeg ikke kjøpe mer. Får gå balanse på litt sexy undertøy og stæsj så kanskje det får i gang stemningen
Nei ikke rosenrot, men muira puama og damianaRosenrot eller? Det har jeg brukt, og det funker på meg.. når jeg husker å ta dem da Heier for sexy undertøy!
Nei ikke rosenrot, men muira puama og damiana
Ah. Ja blir vel sånn for de fleste. Men har prøvd noen urter som skulle øke sexlysten. Ja var verdt forsøket, men funka ikke på meg. Skjedde overhodet ingen forandring hehe, så det gidder jeg ikke kjøpe mer. Får gå balanse på litt sexy undertøy og stæsj så kanskje det får i gang stemningen
Åh, ja det stemmer. Den er ikke riktig skal fikse detDen grafen som står som min ser ikke ut som min i det hele tatt... Der må da ha skjedd en feil tror jeg. Sikkert jeg som ikke har skjønt hvilken kode jeg skal sende.
Den grafen som står som min ser ikke ut som min i det hele tatt... Der må da ha skjedd en feil tror jeg. Sikkert jeg som ikke har skjønt hvilken kode jeg skal sende.
Damiana virket i hvert fall hos meg husker jeg. Men om det var selve urtene som gjorde det, eller bare at jeg trodde det skulle hjelpe er ikke godt å vite. Mulig det bare var placebovirkning.
jeg som glemte å forandre koden på linken. men se om det er riktig nå da
Men rosenrot har jeg mye mer tro på enn den jeg brukte nå i det siste.Rosenrot funka her, men som dere sier, kan godt være det bare er placebo. Samma det egentlig, om det er placebo, funker det så funker det, jeg blåser i årsaken til at det funker
Noen ganger ser det sånn ut hos meg og, men da restarter jeg appen. Men viss det ikke hjelper kan du prøve å slette og installere på nytt så lenge du har en bruker er info'n lagret
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Jeg har bare tull appen jeg og. Får kun registrert temp. Prøv fra pc'n.Nå har jeg avinnstallert appen og innstallert den igjen. Men fortsatt er det det samme