Vi som temper. NY!

Huff ja. Er kjipt. Håper den kommer tilbake snart

Vurderte å prøve det opplegget til "Sex dager" som gikk på Tv3.. Men så leste jeg i "hvordan går det nå"-feltet på nettsiden, og flesteparten har ikke opprettholdt det fine sexlivet. Så da ble det ikke noe av her heller :p

Vurderte å prøve det opplegget til "Sex dager" som gikk på Tv3.. Men så leste jeg i "hvordan går det nå"-feltet på nettsiden, og flesteparten har ikke opprettholdt det fine sexlivet. Så da ble det ikke noe av her heller :p
Ah. Ja blir vel sånn for de fleste. Men har prøvd noen urter som skulle øke sexlysten. Ja var verdt forsøket, men funka ikke på meg. Skjedde overhodet ingen forandring :p hehe, så det gidder jeg ikke kjøpe mer. Får gå balanse på litt sexy undertøy og stæsj så kanskje det får i gang stemningen :p

Ah. Ja blir vel sånn for de fleste. Men har prøvd noen urter som skulle øke sexlysten. Ja var verdt forsøket, men funka ikke på meg. Skjedde overhodet ingen forandring :p hehe, så det gidder jeg ikke kjøpe mer. Får gå balanse på litt sexy undertøy og stæsj så kanskje det får i gang stemningen :p

Rosenrot eller? Det har jeg brukt, og det funker på meg.. når jeg husker å ta dem da :p Heier for sexy undertøy!

Nei ikke rosenrot, men muira puama og damiana

Damiana virket i hvert fall hos meg husker jeg. Men om det var selve urtene som gjorde det, eller bare at jeg trodde det skulle hjelpe er ikke godt å vite. Mulig det bare var placebovirkning. :p

Den grafen som står som min ser ikke ut som min i det hele tatt... Der må da ha skjedd en feil tror jeg. Sikkert jeg som ikke har skjønt hvilken kode jeg skal sende. :p

Du kan jo sjekke om det funker å lese noen romantiske noveller ;) Kan fort få tankene og kroppen i sving det ;)

Den grafen som står som min ser ikke ut som min i det hele tatt... Der må da ha skjedd en feil tror jeg. Sikkert jeg som ikke har skjønt hvilken kode jeg skal sende. :p
Åh, ja det stemmer. Den er ikke riktig :p skal fikse det

jeg som glemte å forandre koden på linken. men se om det er riktig nå da :)

Damiana virket i hvert fall hos meg husker jeg. Men om det var selve urtene som gjorde det, eller bare at jeg trodde det skulle hjelpe er ikke godt å vite. Mulig det bare var placebovirkning. :p

placebo effekten jeg tenker og :) men synes damiana virket litt bedre enn muira puama gjorde.

Rosenrot funka her, men som dere sier, kan godt være det bare er placebo. Samma det egentlig, om det er placebo, funker det så funker det, jeg blåser i årsaken til at det funker :p

3 dpo :O ja ja. Fikk i det minste lagt inn aksje dagen før el. :p da er det bare å prøve ut babyklister. Sikkert ikke noe vits, men gjør det fordet

Lavere temp i dag igjen, men ff holder fast på mulig el forrige onsdag... Jeg tror egentlig at jeg ikke har hatt el i det hele tatt... Hva tror dere?

Noen ganger ser det sånn ut hos meg og, men da restarter jeg appen. Men viss det ikke hjelper kan du prøve å slette og installere på nytt :) så lenge du har en bruker er info'n lagret :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Nå har jeg avinnstallert appen og innstallert den igjen. Men fortsatt er det det samme :(

Back
Topp