Vi som temper. NY!

Får ikke se noen graf der heller jeg. Kanskje jeg må være VIP medlem for å se? Eller?
Nei, du skal kunne se grafen uavhengig av VIP. Forsøk med å lage ny bruker , kanskje det er noe tull med den du har nå. Hvis ikke må du kontakte ff og fortelle om problemet, så de kan hjelpe deg

Om du husker tid og målingene dine så forsøk med å legge de inn fra pc'n. For er ikke alltid appen klarer å synkronisere så da blir det ikke registrert . Bare en tanke som slo meg

Har bare 4 målinger hittil, så er ikke krise om de blir borte da. Jeg husker de sånn ca iallefall :p Men jeg prøver å lage ny bruker jeg da.

Tror jeg hadde el i går. Fikk lagt inn en aksje denne pp. Så nå er det slutt, for jeg blir så dritt lei av det mannfolket , skal vri seg unna sex med at han er så sliten. Det er hver jævla gang. Så nå er det like før jeg pakker sammen og drar fra hele jævla gubbe faen. Sorry for klaging, men jeg er bare så lei og frustrert og må bare få lufta meg litt.
Kjenner igjen frustrasjonen. Samme her.... Ingen trøst, men du er ikke alene... Men ting ordner seg alltid for snille piker. :rolleyes:

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Jeg syns egentlig ff appen er litt treig, og stort sett må jeg vente noen sekunder etter å ha lagt inn ny info før jeg kan starte å se på det. Det er liksom en sånn oppdaterings-sirkel som går rundt littegranne. Irriterende, men jeg tror at hvis man ikke venter på den så blir hele systemet litt tullete.
Har også opplevd at alt jeg har lagt inn av info en tidligere dag er blitt borte hvis jeg har lagt til en liten ting i etterkant. Merkelig app, men når man er blitt kjent med den så begynner man å elske den ;)

Jeg syns egentlig ff appen er litt treig, og stort sett må jeg vente noen sekunder etter å ha lagt inn ny info før jeg kan starte å se på det. Det er liksom en sånn oppdaterings-sirkel som går rundt littegranne. Irriterende, men jeg tror at hvis man ikke venter på den så blir hele systemet litt tullete.
Har også opplevd at alt jeg har lagt inn av info en tidligere dag er blitt borte hvis jeg har lagt til en liten ting i etterkant. Merkelig app, men når man er blitt kjent med den så begynner man å elske den ;)
Min er bare tullete. Får ikke registrert symptomer eller medisiner feks. Kun sekret og temp

I dag tidlig så fikk jeg 36.92 .
Så temper jeg bare for Morro en stund etter, kanskje 5 min. Da var den 36.65 . Da hadde jeg bevegd på meg og blitt våken. Og siden jeg fortsatt har elslim så kan jeg da umulig være 3 dpo.
Men så stor forskjell på tempen da. fristet til å sette den laveste jeg. Hva tror dere?

I dag tidlig så fikk jeg 36.92 .
Så temper jeg bare for Morro en stund etter, kanskje 5 min. Da var den 36.65 . Da hadde jeg bevegd på meg og blitt våken. Og siden jeg fortsatt har elslim så kan jeg da umulig være 3 dpo.
Men så stor forskjell på tempen da. fristet til å sette den laveste jeg. Hva tror dere?
Jeg villa satt den på 36.65 og sett hva ff finner ut og skrevet ned 36.92 på notat :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Kan ikke denne mensen sette igang da? Spottingen avslører sammen med negative tester at jeg ikke er gravid, idag er ikm, jeg mener nå egentlig i går men ff sier i dag. Jeg venter...

Får el på samme dag uansett. Men da ser målingene veldig lave ut. Så lar d stå

Min er bare tullete. Får ikke registrert symptomer eller medisiner feks. Kun sekret og temp

Hmmm... Så irriterende da... Håper du sier ifra til ff så kanskje de oppdaterer og forbedrer app'en. Jeg bruker foresten bare mobilen. Jeg aner ikke hvordan den er på pc.

Har du vip da? De funksjonene forsvant til meg når gratisperioden var over, kan jeg nesten huske :p litt glemsk

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Det med symptomer mener jeg er vip ja.

Jeg får forresten ikke mens i dag, ikke spor av det engang. Rart, synes jeg.

Hei,

Jeg har tittet litt på denne tempetråden, men ikke lest alt (veldig lang tråd). :p

Jeg har akkurat fått tr og skal da i gang med pp2, så jeg er jo helt ny, men utålmodig og veldig nysgjerrig på hvordan kroppen min egentlig virker. Jeg har tempet litt sånn for å teste i tre uker allerede og laget en bruker på FF. Så jeg henger meg med her for å se om jeg kan lære noe mer om kroppen min. :) Første pp kjente jeg veldig godt når eggløsning var. Spent på ny pp nå. Denne første pp fikk vi lagt inn aksjer dagen før og etter EL, men ikke selve EL-dagen. Denne gangen er vi nok sammen hele den uken jeg regner med å ha EL så da får vi prøve å få lagt inn aksjer selve dagen og. :)

Jeg er ikke helt enig med ff i at jeg har hatt el denne syklusen... Hva tror dere?

My Ovulation Chart

Etter enda en negativ og ingen mens tviler jeg på at jeg er 16 dpo så jeg leker med andre dager. Hva tror dere om denne ?

Back
Topp