Jeg har bare tull appen jeg og. Får kun registrert temp. Prøv fra pc'n.
Får prøve det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare tull appen jeg og. Får kun registrert temp. Prøv fra pc'n.
Nei, du skal kunne se grafen uavhengig av VIP. Forsøk med å lage ny bruker , kanskje det er noe tull med den du har nå. Hvis ikke må du kontakte ff og fortelle om problemet, så de kan hjelpe degFår ikke se noen graf der heller jeg. Kanskje jeg må være VIP medlem for å se? Eller?
Gratulerer såmasse!Må bare le av grafen min, jeg må være et medisinsk vidunder
Kjenner igjen frustrasjonen. Samme her.... Ingen trøst, men du er ikke alene... Men ting ordner seg alltid for snille piker.Tror jeg hadde el i går. Fikk lagt inn en aksje denne pp. Så nå er det slutt, for jeg blir så dritt lei av det mannfolket , skal vri seg unna sex med at han er så sliten. Det er hver jævla gang. Så nå er det like før jeg pakker sammen og drar fra hele jævla gubbe faen. Sorry for klaging, men jeg er bare så lei og frustrert og må bare få lufta meg litt.
Min er bare tullete. Får ikke registrert symptomer eller medisiner feks. Kun sekret og tempJeg syns egentlig ff appen er litt treig, og stort sett må jeg vente noen sekunder etter å ha lagt inn ny info før jeg kan starte å se på det. Det er liksom en sånn oppdaterings-sirkel som går rundt littegranne. Irriterende, men jeg tror at hvis man ikke venter på den så blir hele systemet litt tullete.
Har også opplevd at alt jeg har lagt inn av info en tidligere dag er blitt borte hvis jeg har lagt til en liten ting i etterkant. Merkelig app, men når man er blitt kjent med den så begynner man å elske den
Jeg villa satt den på 36.65 og sett hva ff finner ut og skrevet ned 36.92 på notatI dag tidlig så fikk jeg 36.92 .
Så temper jeg bare for Morro en stund etter, kanskje 5 min. Da var den 36.65 . Da hadde jeg bevegd på meg og blitt våken. Og siden jeg fortsatt har elslim så kan jeg da umulig være 3 dpo.
Men så stor forskjell på tempen da. fristet til å sette den laveste jeg. Hva tror dere?
Min er bare tullete. Får ikke registrert symptomer eller medisiner feks. Kun sekret og temp
Har du vip da? De funksjonene forsvant til meg når gratisperioden var over, kan jeg nesten huske litt glemskMin er bare tullete. Får ikke registrert symptomer eller medisiner feks. Kun sekret og temp
Ja har VIP versonen ja.Har du vip da? De funksjonene forsvant til meg når gratisperioden var over, kan jeg nesten huske litt glemsk
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*