Vi som temper. NY!

Bina Jeg har sendt deg en pm med link til grafen min. Jeg er ikke sikker på om den er riktig, men si fra hvis den blir feil, så skal jeg prøve på nytt. Hilsen helthåpløsmeddataFimle :p

Nei vet faktisk ikke hvorfor hun ikke ville hjelpe oss videre. Hun hadde så god tro på at vi skulle klare det selv virka det som. Blodprøvene mine og ul var så fint så hun..
Men skal nå stå på vårt når vi kommer inn i det offentlige nå :)

Merkelig at de ikke ville hjelpe dere mer. Det er jo vel og bra at folk får det til selv, men vil man ha hjelp, så bør man jammen få det! Krysser for at det blir fart i sakene når dere kommer inn i det offentlige nå!! :)

Bina Jeg har sendt deg en pm med link til grafen min. Jeg er ikke sikker på om den er riktig, men si fra hvis den blir feil, så skal jeg prøve på nytt. Hilsen helthåpløsmeddataFimle :p
Skal legge den til når jeg er på pc'n :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Jaa. Fortsatt mulig for aksjer. Fortsatt elslim, men spørs vel om han er med i kveld da

Jaa. Fortsatt mulig for aksjer. Fortsatt elslim, men spørs vel om han er med i kveld da

Sett på litt romantisk musikk, tenn noen stearinlys og forfør ham ;) <3

Evnt. overfall han, sleng han i senga, bind han fast og "do the dirty thing" med han... Hihi :angel9

Nei vet faktisk ikke hvorfor hun ikke ville hjelpe oss videre. Hun hadde så god tro på at vi skulle klare det selv virka det som. Blodprøvene mine og ul var så fint så hun..
Men skal nå stå på vårt når vi kommer inn i det offentlige nå :)

Spesielt... Men det finnes MANGE duste-leger så det forundrer meg egentlig ikke...
Brukte 3 år på å "bevise" for dem at jeg hadde en fysisk feil i kroppen og at det ikke bare satt i hodet (gjalt tarmene mine), men jeg kjempet og insisterte og de fant plutselig ut at jeg hadde prolaps på 2 steder... Håpløst...

Så bare stå på!!! Tilslutt får du hjelpen du skal ha ;)

Evnt. overfall han, sleng han i senga, bind han fast og "do the dirty thing" med han... Hihi :angel9

Haha!! Den likte jeg! Dessuten kanskje han liker det !? ;) :D

Jeg har virkelig ikke lykkes med den tempinga:P om ikke det har klaffet nå skal jeg virkelig ta meg sammen:p

Jeg har virkelig ikke lykkes med den tempinga:P om ikke det har klaffet nå skal jeg virkelig ta meg sammen:p

Du kan jo kombinere det med å tisse på pinner. Hvis ikke du gjør det allerede da. Litt lettere å være sikker på når el er :)

Fy faen sex suger. :( er helt dødt her.

Huff, så kjedelig da. :(
Vi hadde også en periode da vi prøvde på andremann da sex bare ble et rent pliktløp for oss begge to. Det tok sin tid før det ble bedre, men en prøvepause der vi bare hadde sex når vi hadde lyst gjorde underverker.
Kanskje det kunne vært noe for dere også? Prøvingen kan man alltids ta opp igjen senere, eller man kan være så heldig at det klaffer selv om man ikke går inn for det også. ;)

Spotter. Ikke april på oss, prøver mai

Huff, så kjedelig da. :(
Vi hadde også en periode da vi prøvde på andremann da sex bare ble et rent pliktløp for oss begge to. Det tok sin tid før det ble bedre, men en prøvepause der vi bare hadde sex når vi hadde lyst gjorde underverker.
Kanskje det kunne vært noe for dere også? Prøvingen kan man alltids ta opp igjen senere, eller man kan være så heldig at det klaffer selv om man ikke går inn for det også. ;)
Det har vi prøvd og det funka ikke. Føler at jeg ikke har tid til prøvepause. For hatt det fra i fjord sommer til feb i år. Lyst til å få det til før jeg blir 35 år. Og er jo ikke lenge til det.

Det har vi prøvd og det funka ikke. Føler at jeg ikke har tid til prøvepause. For hatt det fra i fjord sommer til feb i år. Lyst til å få det til før jeg blir 35 år. Og er jo ikke lenge til det.

Huff, det er neimen ikke så enkelt med dette prøvestyret... :(

Back
Topp