Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det plass til flereHar dere plass til en til her inne? Begynte å tempe igjen i dag, 1 uke etter sa.
Bruker du fertilityfriend ?Så bra! Tenkte jeg skulle dele grafen min, men det har jeg aldri gjort før... Noen som har en enkel forklaring på hvordan jeg gjør det/hvilken kode som skal brukes?
Velkommen i tempeverde. bruker du appen eller på pc?Da har jeg begynt å tempe også. Jeg har jo blitt gravid på første forsøk 2 ganger da, så om jeg egentlig trenger det gjenstår å se. Vet jo ikke om kroppen er seg selv igjen etter SA.
Registrerer i FF, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får se grafen? Noen som kan forklare til ei som trenger det med teskje?
Velkommen i tempeverde. bruker du appen eller på pc?
Har dere plass til en til her inne? Begynte å tempe igjen i dag, 1 uke etter sa.
Under kalenderen så skal grafen din ligge. Ligger der på min ihvertfall. Trykker du på charts så kan du bla deg til tidligere graferTakk Bruker appen
Under kalenderen så skal grafen din ligge. Ligger der på min ihvertfall. Trykker du på charts så kan du bla deg til tidligere grafer
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Så lenge du har registrert temp så skal den komme opp. Grafen blir jo laget fra den første målingen. Så merkelig.mkanskje sara kan svare deg bedre, hun som er tempe guruen vår her inne. Men sjekk at du er logget inn . For noen ganger så klikker det med den appen.Hmm. Ligger ikke noen graf der Det er 2 knapper som heter Chart. Når jeg trykker på den ene får jeg en forklaring på hva det forskjellige på grafen betyr, og bilde av en eksempel-graf. På den andre knappen kommer jeg til en rullgardin der jeg skal velge dato, men har kun mulighet til å velge 15. mai. (Sikkert fordi det var 15. mai som var første dag i forrige mens da jeg opprettet brukeren for en stund siden), men når jeg velger datoen og trykker videre kommer jeg til den samme forklaringssiden.
Kan det være fordi jeg ikke har registrert temp mer enn 3 dager? Eller burde den ha kommet opp uansett?
Bruker du fertilityfriend ?
Velkommen hit Fimle!
under sharing - get code - Chart Thumbnail . tror jeg du skal bruke.
husker ikke hvilken jeg brukte selv[/S
Noen ganger ser det sånn ut hos meg og, men da restarter jeg appen. Men viss det ikke hjelper kan du prøve å slette og installere på nytt så lenge du har en bruker er info'n lagret
Sånn her ser det ut hos meg.. Jeg har endret datoen for første dag i siste mens, men likevel har jeg kun 15. mai som valg når jeg trykker på den øverste "charts"-knappen..
Okei da prøver jeg det Takk takkNoen ganger ser det sånn ut hos meg og, men da restarter jeg appen. Men viss det ikke hjelper kan du prøve å slette og installere på nytt så lenge du har en bruker er info'n lagret
Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Nei vet faktisk ikke hvorfor hun ikke ville hjelpe oss videre. Hun hadde så god tro på at vi skulle klare det selv virka det som. Blodprøvene mine og ul var så fint så hun..Hva får legene til å ikke ville hjelpe dere? Har de visse kriterier? Jeg trodde alle fikk hjelp etter ett år med mislykket prøving... :/