Vi som temper. NY!

Jeg markerte de to høye som feber, for der de var unormalt høye pga sykdom, og forvirret bildet synes jeg.
De var veldig høye i forhold til resten, så var nok fornuftig.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Absolutt

Kombinert med dagens måling hvor det gikk litt opp igjen medførte de at FF flyttet EL til dag 37, hvilket sånnsett ikke er utenkelig det altså, men det er jo ikke uventet at tempen endelig stiger litt nå 8 dpo, for den er veldig lavt over coverline, mildt sagt.

Jeg vet ikke helt når jeg har hatt EL, men de to tempene var i alle fall ikke "ekte", så da fjernet jeg dem.

så ser vi hvordan dette går.

Satser på et svalestup i tempen i morgen , hadde håpet det skulle skje i dag men neida. Og ikke minst at tempen flyr i været og kan vise en skikkelig el. Det hadde jaggu meg gjort seg...!

Tempen min er ikke overbevisende, og selv mener jeg at jeg ikke merker noen tegn.

Prosent greia til ff sier 40, jeg hadde 39 sist og da var jeg gravid. Jeg ser bare på den som gøy, altså og vet det bare er å vente til jeg kan teste.

Etter tre dager med veldig lav temp, steg tempen min i dag. Men jeg har ikke hatt positiv el-test... Kan det være at jeg har hatt el allikevel?

Det kan du, gi det et par dager, så det du klarere

Jeg heller mer og mer mot at jeg hadde EL en dag tidligere enn FF markerte jeg.

Hva tror dere?

Jeg er noe usikker på om noe av EL-slimet jeg har markert kan være "rester" fra annen aktivitet, og tenker mer på at jeg "alltid" har en dip i tempen, ikke veldig, men sånn litt, selve EL-dagen, slik jeg altså ifølge grafen nå hadde dagen før?

Denne pp så har jeg ingen lyst til å prøve. Kjenner det byr meg imot tanken på flere.

Klarer du å sette fingeren på hvorfor? Hva som byr deg imot?
Er det "arbeidet"? svangerskapet? Fødselen? Barselstiden? søskenkrangling? eller selve dette med at det er noe dritt å ikke klare det når man vil, så man blir lei?

Det er uansett ikke noe problem å ta pause i sommer, og se om lysten er tilbake etter ferien, eller om dere gir dere med prøvingen. Jeg tipper det kommer tilbake, men det vil nå tiden vise.

Klarer du å sette fingeren på hvorfor? Hva som byr deg imot?
Er det "arbeidet"? svangerskapet? Fødselen? Barselstiden? søskenkrangling? eller selve dette med at det er noe dritt å ikke klare det når man vil, så man blir lei?

Det er uansett ikke noe problem å ta pause i sommer, og se om lysten er tilbake etter ferien, eller om dere gir dere med prøvingen. Jeg tipper det kommer tilbake, men det vil nå tiden vise.
Er egentlig i en periode hvor jeg ikke har lyst på fler. Er dritt lei prøving. Og gruer meg til en lang graviditet, og gruer meg til fødsel siden forrige var langt fra noen hyggelig fødsel. Uff nei jeg vet ikke, er bare en periode jeg er inne i, går jo over igjen. Men , broren min bor hos oss på ubestemt tid så det ødelegger jo også. Og mini er i den verste trasseperioden

Ja ja, da sank tempen igjen... Så da klarte vel ikke kroppen min å slippe egget... Får se om den klarer det senere... Skal uansett ta progesteron blodprøve på mandag, så får vi se hva som skjer...

Så jevn tempen holder seg nå. Aldri sett de mnd jeg har tempet.
Lysten på prøving er der, men ikke så sterkt som tidligere. Så får se hva som skjer. Har jo en flaske med baby klister som må prøves ut, så blir litt prøving og etter denne pp så tar jeg en tempe pause og slapper av. Er så sinnsykt allergisk om dagen og er helt utmattet. Så er vel derfor jeg ikke er så gira og. Men mannen er gira da. :)

Tidvis er det tungt, men da er det best å bare tenke litt på andre ting, og se om ikke lysten kommer tilbake, det regner jeg med at den gjør for deg også.

Jeg testet i morges, negativt. Jeg vet at 10 dpo er tidlig, selv om jeg selv tror jeg kanskje er 11 dpo, vi tester igjen i morgen tidlig før vi drar på ferie, og jeg har pakket tester i kofferten.

Jeg synes grafen min ser mye penere ut med el en dag tidligere og coverline litt lavere, skal lage til og vise dere bilde, se hva dere mener?

1374225624543.jpg

Vs

1374225695915.jpg

Nei, 38/39 var feber, eller i alle fall syk og forhøyet temp (over 37), dag 32 var derimot en natt med lite sammenhengende søvn og jentungen i senga vår.

en grunn til at jeg tror jeg hadde EL dagen før FF mener er altså det at jeg alltid pleier å ha den lille dip'en selve EL-dagen, jmf gjennomsnittsgrafen som vel ligger på "hjemmesiden" min.

Skjønner,
Jeg også syns det er rart når ff sier at el er midt i "oppoverbakken" og ikke i "dippen". Og hvis du pleier å ha el i dippen så tror jeg kanskje du har rett ja :)

Er det en mulighet for at jeg har hatt EL rundt CD45?
Jeg spottet i flere dager og blødde friskt under samleie..
Tempen steg til unormale høyder i dag så jeg måtte stille testekløa mi.
Jeg tok en G-test i dag som var veldig svak, men det er en strek. Tenker at "svakheten" stemmer med 8 dpo men overhode ingen symptomer i det tidsrommet forøvrig. Var sikker på at dette var et forsøk på uka i og med IKM også var på CD45..

Testen er for svak til å være tatt på 22 dpo i allefall....

Back
Topp