Mammelammen
Glad i forumet
De var veldig høye i forhold til resten, så var nok fornuftig.Jeg markerte de to høye som feber, for der de var unormalt høye pga sykdom, og forvirret bildet synes jeg.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var veldig høye i forhold til resten, så var nok fornuftig.Jeg markerte de to høye som feber, for der de var unormalt høye pga sykdom, og forvirret bildet synes jeg.
Er egentlig i en periode hvor jeg ikke har lyst på fler. Er dritt lei prøving. Og gruer meg til en lang graviditet, og gruer meg til fødsel siden forrige var langt fra noen hyggelig fødsel. Uff nei jeg vet ikke, er bare en periode jeg er inne i, går jo over igjen. Men , broren min bor hos oss på ubestemt tid så det ødelegger jo også. Og mini er i den verste trasseperiodenKlarer du å sette fingeren på hvorfor? Hva som byr deg imot?
Er det "arbeidet"? svangerskapet? Fødselen? Barselstiden? søskenkrangling? eller selve dette med at det er noe dritt å ikke klare det når man vil, så man blir lei?
Det er uansett ikke noe problem å ta pause i sommer, og se om lysten er tilbake etter ferien, eller om dere gir dere med prøvingen. Jeg tipper det kommer tilbake, men det vil nå tiden vise.