Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo tempere!
Ser dere noen grunner og behov for å fortsette temping når man har fått påvist graviditet? Kan jeg i såfall flytte tidspunkt for målingen litt? Er så lei av alarm kl 7, og vips er jeg lys våken... Har jo ferie!! Hehe
Hallo tempere!
Ser dere noen grunner og behov for å fortsette temping når man har fått påvist graviditet? Kan jeg i såfall flytte tidspunkt for målingen litt? Er så lei av alarm kl 7, og vips er jeg lys våken... Har jo ferie!! Hehe
Her måles det jevnlig, og venter på el. Jammen meg forsinket denne måneden også.
Men lurer på å ta en prøver-pause. Jeg og gubben har det ganske bra sammen, men seksuelt sliter vi om dagen. Jeg har manglet lyst i flere år, pga øm og tørr kjede. I dag fikk jeg også bekreftet av lege diagnosen ME. Det forklarer også hvorfor jeg ganske ofte ikke orker å gjennomføre samleie. Og når da gubben også sliter med, muligens etter min "gruve-streik", at lysten er så som så. Han har aldri lyst når jeg nærmer meg el. Rask sjekk, 4 av 11 i nærheten av el..... Og i tillegg mister han lysten, fordi han tror jeg kun vil ha sex for å få barn. Han har delvis rett i det. (han vil ha flere barn han også) Men jeg sliter med å få han til å skjønne at kroppen min vil bare rundt de tidene. Blir så frustrert. Og stakkars dere måtte få det. Så tror jeg fokuserer på å få sexliv, så får jeg fokuserer på baby senere. Kjenner den biologiske klokka tikker, så ting må fikses raskt. 36 år snart.... Men fortsetter nok å tempe. Greit å slippe stresset når ikm er forsinket pga forsinket el.
Nattens hjertesukk....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Her måles det jevnlig, og venter på el. Jammen meg forsinket denne måneden også.
Men lurer på å ta en prøver-pause. Jeg og gubben har det ganske bra sammen, men seksuelt sliter vi om dagen. Jeg har manglet lyst i flere år, pga øm og tørr kjede. I dag fikk jeg også bekreftet av lege diagnosen ME. Det forklarer også hvorfor jeg ganske ofte ikke orker å gjennomføre samleie. Og når da gubben også sliter med, muligens etter min "gruve-streik", at lysten er så som så. Han har aldri lyst når jeg nærmer meg el. Rask sjekk, 4 av 11 i nærheten av el..... Og i tillegg mister han lysten, fordi han tror jeg kun vil ha sex for å få barn. Han har delvis rett i det. (han vil ha flere barn han også) Men jeg sliter med å få han til å skjønne at kroppen min vil bare rundt de tidene. Blir så frustrert. Og stakkars dere måtte få det. Så tror jeg fokuserer på å få sexliv, så får jeg fokuserer på baby senere. Kjenner den biologiske klokka tikker, så ting må fikses raskt. 36 år snart.... Men fortsetter nok å tempe. Greit å slippe stresset når ikm er forsinket pga forsinket el.
Nattens hjertesukk....
Test i morgen !!!
Manglende spotting er mitt klareste tegn hver gang
Altså, ikke meg som skal teste i morgen, jeg skal teste på fredag jeg.
Det er for tidlig, egentlig, bare 10 dpo, men antatt siste dag hjemme på 10 dager eller noe sånn. (Følgelig, jeg pakker både tester, bind og smertestillende...)
Kjempespennende!Da er jeg 12 dpo, de to forrige syklusene har jeg fått tanta på dag 10 og dag 11. Tempen har gått noe ned men holder seg fremdeles over coverline. Pleier å spotte/ evt ha rosa sekret dagen før tanta dukker opp. Nå er det ikke tegn til noe av det. Heller ingen andre tegn til hverken det ene eller det andre. Var overbevist om at håpet var ute da tempen sank 10 dpo, men den steg litt igjen i går. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke og føle. Tørr ikke håpe! Mn dersom d ikke dukker opp noe til i morgen tidlig må jeg nok svi av en test.
Trist å høre at du har fått en slik diagnose, ikle no særlig å ha. Vet alt om det.Her måles det jevnlig, og venter på el. Jammen meg forsinket denne måneden også.
Nattens hjertesukk....