Vi som temper. NY!

Jeg tipper muligens dagen etter ?

Dpo land liker vi :)

Ja.
Timingen av sex og ikm er ikke optimal her, men dpo liker jeg. Da har jeg hatt el. Det er en drøy måned siden jeg mistet. Vi får se om det gikk igjen.

Min går bare opp og ned den.. over coverline da, men likevel

- Bruker appen

Dagen etter, altså når det er helt slutt på el-slimet?
Ja, mest pga målingen den dagen, hvorfor er den usikker? Også skjer el første dag uten slim eller siste med, stort sett

Ja.
Timingen av sex og ikm er ikke optimal her, men dpo liker jeg. Da har jeg hatt el. Det er en drøy måned siden jeg mistet. Vi får se om det gikk igjen.
Veldig greit å vite at syklusen ikke er blitt på bærtur da. Krysser fingre for deg Sara :)

Ja, mest pga målingen den dagen, hvorfor er den usikker? Også skjer el første dag uten slim eller siste med, stort sett

Usikker fordi jeg tempet med den nye temp-måleren også. Den viste 36,66 mens den jeg har brukt er på 36,4.
Den nye temp måleren har bare vært dritt og nå funker den ikke lenger, så jeg gikk tilbake til den gamle.

Hvis du har rett med dagen jeg hadde el så traff jeg perfekt ;)

6dpo idag og murrer ordntlig i magen idag, og kjenner det litt i ryggen også, håper det ikke er tr som kommer tidlig og kodder til lutealfasen min :-(

6dpo idag og murrer ordntlig i magen idag, og kjenner det litt i ryggen også, håper det ikke er tr som kommer tidlig og kodder til lutealfasen min :-(

Sånn har jeg hatt det i flere dager også, men ingen tr. Er 11 dpo nå :)

Hmf, jeg har bare 24 poeng på tidlige tegn.. Godt den aldri har stemt tidligere :P

Hmf, jeg har bare 24 poeng på tidlige tegn.. Godt den aldri har stemt tidligere :p

Sist hadde jeg over 80 poeng, men var ikke gravid, foreløpig har jeg bare 15 poeng og er 7dpo.. Så stole rikke helt på den der :-P

Hadde like " lav" temp i dag også :(

Sist hadde jeg over 80 poeng, men var ikke gravid, foreløpig har jeg bare 15 poeng og er 7dpo.. Så stole rikke helt på den der :p

Ikke jeg heller :P Hehe

Jeg hadde (bittelitt) høyere prosentsats på den der sist syklus, da jeg faktisk var gravid, enn til vanlig.Men ikke markant mye mer altså. Den er jo mest for gøy :)

enten har ikke jeg hatt el enda, eller så er det "rester" eller så slimer jeg der også (jeg har jo allerede slim i halsen og i nesen, forkjølet som jeg er...) i alle fall, det er smil, slim, slim i dag.

Dagens tempmåling var på 37,18, men den var ikke gyldig, jeg hadde jentungen under dyna mi, sov ikke mer enn 1,5-2 timer i strekk, og er syk. vi får se om den er mer lesbar i morgen, forhåpentligvis med dyna mi for meg selv, men erfaringsvis ikke den beste/mest sammenhengende nattesøvnen når jeg er syk.

satte inn tempen som "usikker, men ikke helt ugyldig" og da flyttet ff el en dag. Det er helt greit, jeg er ikke knallsikker på om den har vært engang, så jeg tenker at jeg lar det stå sånn inntil det går en dag eller tre så jeg er frisk og får skikkelige målinger og har mer kontroll på hvordan ting utvikler seg de neste dagene.

Dagens var like høy omtrent...

Enten syk eller så flytter den el to dager til om det holder seg, tipper jeg?

Dagens var like høy omtrent...

Enten syk eller så flytter den el to dager til om det holder seg, tipper jeg?

Ser hvertfall ut som at du har hatt el :) veldig høy stigning. Blir spennende å se om ff flytter el dag eller ikke.

Da har æ fått mensen igjen :( dag 13, æ bli så lei av den kroppen her!!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Jeg har nok hatt EL ja, saken er jo det at sekret-observasjoner stemmer bedre med EL et par dager senere, og det er egentlig noe som gjør at sengeaktivitetene våre blir bedre timet også, så det gjør ikke meg noe om den flyttes.

Men disse to siste målingene er nok delvis preget av at jeg er syk da, så reelt sett er den nok ikke så høy.

Back
Topp