Vi som temper. NY!

9 dpo.
Endelig fikk jeg tempa igjen etter to helger med reising utenlands (ingen temping). Tempen er høy og det lover godt! Ingen symptomer, men kanskje det er positivt?
Vanligvis har jeg alle symptomer i hele verden når jeg er i dpo-land.... :-/

Noen av dere som har prøvd babyklister?
Nope men har lyst til å prøve det :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Åh jeg vil så gjerne at det skal være noe der!! Men jeg ser ingenting om jeg legger godvilja til en gang :(

1373363190562.jpg
1373363261124.jpg

- Bruker appen

Jeg har prøvd to ganger. Første gang ble jeg ikke gravid. Denne gangen brukte jeg både babyklister og wild yam. Men tok bare babyklister en uke, for dro på ferie og glemte klisteret hjemme.

Jeg har prøvd to ganger. Første gang ble jeg ikke gravid. Denne gangen brukte jeg både babyklister og wild yam. Men tok bare babyklister en uke, for dro på ferie og glemte klisteret hjemme.
Når begynte du med det i syklusen, og hvor mye tok du? Wild yam bruker jeg hver syklus.

Babyklister begynner man med når man er sikker på at el har vært, det er jo det samme med wild yam. Fra dagen etter el til mens tar man 10 dråper i et glass vann morgen, middag og kvelds. Altså tre ganger om dagen. Noen fortsetter også med babyklister til uke 12 hvis de har blitt gravide.

4 dpo, og høyt temperament :-P hehe.. Skulle nesten trodd jeg hadde mensen med sjikkelig pms :-p

Det stiger... Om et par dager vet jeg om jeg er dpo. Håper det, men det gir ikm mens vi etter planen er på ferie hos svigermor...

Se !

Stemmer det denne gangen var det viktig at jeg overtalte mannen til en stille runde med gjester i hus... Og ikm /mens på ferie hos svigers. Hurra...

Stoler ikke helt på ebay strimmler nå lenger. Snart eggløsning forhåpentligvis :)
ImageUploadedByBV Forum1373524722.333947.jpg

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Hei jenter, jeg har hatt høy temp hver dag etter el, den har til og med steget mye høyere enn ellers.
Men i dag 9 dpo falt den 0,3 grader:(
betyr det at mensen er på vei?

Hei jenter, jeg har hatt høy temp hver dag etter el, den har til og med steget mye høyere enn ellers.

Det kan bety det, ja. Eller det kan være en festedipp ;) Vent til i morgen og se hva som skjer.

Personlig har jeg dårlig erfaring med synkende temp 9-11 dpo :/ men krysser fingre for at spira festa seg :)

ImageUploadedByBV Forum1373534003.828950.jpg

Hva tror dere jenter? Satte jeg el på riktig dag? Jeg tok ikke temp den helgen, men utifra el-slimet mitt tipper jeg el var omtrent der. Hååååper den høye tempen min kommer til å forbli :D

Back
Topp