Vi som temper. NY!

Trylling gjør meg til 15 dpo !

Tryllingen består av at jeg endrer søndagen måling. Den er justert for tid.

Dette eksperiment viser hvorfor slik justering bør begrenses, mål til fast tid.

Jeg våknet nemlig 45 minutter før tiden søndag. Jeg justerte en halvtime. Til 15 min før vanlig. Da ser den ut som nå, ikkje hatt el. Justert en time, til 15 min senere enn vanlig viser den 15 dpo. Så mye kan en liten temp bety. Og altså, sååå sikker er jeg ikke på justeringen at jeg er sikker på hundredeler ..

Tror nok den positive eltesten jeg hadde på mandag bare var et forsøk på el, for jeg spotta litt idag, og dagens el test er sterkere enn gårsdagens eltest, selv om begge er negative vel og merke,... Har også hatt mye elslim igjen idag.. Og det bruker jo normalt å tørke opp om el har vært.. Så da er det bare å teste å vente på ny positiv eltest.. Tempen idag er høyere om jeg justerer den for tid, for vånet 1time tidligere idag..

Tror ikke jeg har gjennomført el jeg heller... Har nå tykk, gulaktig utflod og er på cd 38... Temp har både vært høyt og lavt men de siste tre dagene 36,05 ca. Coverline på 36,17.. Jeg blir sprø av så lange sykluser.. Hva kan jeg gjøre med dette?

Trylling gjør meg til 15 dpo !

Tryllingen består av at jeg endrer søndagen måling. Den er justert for tid.

Dette eksperiment viser hvorfor slik justering bør begrenses, mål til fast tid.

Jeg våknet nemlig 45 minutter før tiden søndag. Jeg justerte en halvtime. Til 15 min før vanlig. Da ser den ut som nå, ikkje hatt el. Justert en time, til 15 min senere enn vanlig viser den 15 dpo. Så mye kan en liten temp bety. Og altså, sååå sikker er jeg ikke på justeringen at jeg er sikker på hundredeler ..
Det får'n si!

- Bruker appen

Jeg blir ikke klok!

ff har satt el på meg på mandag etter temp, så ift den er jeg 3 dpo..

hadde positiv eltest mandag
negativ tirsdag
negativ men dog litt sterkere enn tirsdag på onsdag
og idag en test jeg tror er negativ, men dog lbittelitt sterkere enn onsdag igjen..

hva tror dere?
image.jpg

Igår var det slimet som kom bittelitt lyserosa, har det noen betydning? :-P

Jeg blir ikke klok!

ff har satt el på meg på mandag etter temp, så ift den er jeg 3 dpo..

hadde positiv eltest mandag
negativ tirsdag
negativ men dog litt sterkere enn tirsdag på onsdag
og idag en test jeg tror er negativ, men dog lbittelitt sterkere enn onsdag igjen..

hva tror dere?
Vis vedlegget 21030

Igår var det slimet som kom bittelitt lyserosa, har det noen betydning? :-P
Hvor sterk streken er har egentlig ikke noe å si har jeg hørt, negativ er negativ liksom. Vet ikke om det stemmer men.

- Bruker appen

En gutt på jobb (er førskolelærer i bhg) spurte meg igår om jeg hadde baby i magen! Idag er jeg 5 dpo..

- Bruker appen

Tempen har holdt seg høy hele dpo land, ikke under 36.81, utenom en dag. Og idag viste testen gravid 1-2! :-) åh, som jeg håper det blir mer enn en tom fostersekk denne gangen!

Tempen har holdt seg høy hele dpo land, ikke under 36.81, utenom en dag. Og idag viste testen gravid 1-2! :-) åh, som jeg håper det blir mer enn en tom fostersekk denne gangen!
Gratulere, og lykke til!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Hvor sterk streken er har egentlig ikke noe å si har jeg hørt, negativ er negativ liksom. Vet ikke om det stemmer men.

- Bruker appen

De har som regel brukt å blitt sterkere å sterkere mot el hos meg :P meeen, idag var den positiv, sjikkelig mørk, så ikke noe tvil ;-) så da gjelder det bare å få med seg sambo på leken.. selv om han er litt dårlig :-P

De har som regel brukt å blitt sterkere å sterkere mot el hos meg :p meeen, idag var den positiv, sjikkelig mørk, så ikke noe tvil ;-) så da gjelder det bare å få med seg sambo på leken.. selv om han er litt dårlig :p

Tihi de er som regel ikke så vanskelige har jeg erfart :P

Denna pp`n har jeg skikkelig trua!! Igjen :P

Hmmm! Er det normalt at tappen skal begynne å kjennes fast og nesten lukket ut den dagen man får positiv EL test??

den er imellom "medium" og "lukket" nå... Positiv EL test på formiddagen idag..

Æsj, ingen triks som funket på sambo idag, så da er han vell ordntlig dårlig da:-P så da går det nok ikke denne pp :-/ 5 hele uker til neste sjangs, bajs!

Back
Topp