Vi som temper. NY!

ja der datt tempen drastiskt som jeg tenkte.. kan ikke fordra ømme/fulle pupper som lurer meg.. husker så vel de 2første pp. Det var gigaSMELL.. var helt sikker på at det klaffa.. går bedre nå som jeg er realist.. hehe..
er vel temmelig sikker på at stress er den utgjørende faktoren, så kanskje sommerferien er den magiske tiden det endelig skjer noe.. pp12 blir det da? noen som joiner?
Jeg joiner men litt usikker på hvordan pp jeg er i. Siden syklusen har vært helt på tryne, juni var vår ordentlige 1 pp, så blir vell vår 2. pp da. :) håper juli er vår mnd :D

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Negativt resultat på dagens test, så da må de siste ha vært falske ellernaå er det kjemisk på gang.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Eller tatt ekstremt tidllig, og det er absolutt fortsatt håp. Du er bare 10 dpo!

Er oftere falsk negativ enn falsk posetiv da:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men fikk jo svak strek på testen på lørdag. Så om det hadde vært noe på gang burde streken vært sterkere og ikke negativ.
Ingen håp for spire her. Det har forsvinni helt.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Nå legger jeg meg.

Dersom tempen i morgen holder seg/stiger høyere, tror jeg at det blir testing bare for å se, det kan jo være at den tempen i går ikke var helt god, jeg husker ikke helt når guttungen kom inn til oss, men ham og meg under samme dyne gir av og til litt utslag på tempingen (og nattesøvnen)

synker den igjen, så er det ikke tvil, da er det ikke noe å teste etter i alle fall.

Men spottingen har jeg ikke sett noe til. (Bare vent, nå går jeg på do før jeg legger meg, så da er den vel der... typsik... )

I praksis kommer dette til å bety at jeg tillegger morgendagens temp så mye betydning at jeg ikke kommer tik å få tempet. Jeg kommer til å våkne i totiden, det er for tidlig for å tidsjustere til klokken seks om jeg pleier. Også våkner jeg vel i halv fire tiden, det er drøyt, men kan tidsjusteres, om det ikke var for at jeg altså var våken for halvannen time siden, regelen sier tre, og jeg vet at 2-2,5 går greit for meg, men mindre enn det så blir tempen feil. Så våkner jeg vel i femtiden igjen da, med akkurat samme problemstilling, men temper sikkert likevel, og blir liggende den neste halvtimen og lure på hva den EGENTLIG er, sånn hensyntatt for tidlig temping og for lite søvn. Og så slumrer jeg litt igjen den siste halvtimen, eller det siste kvarteret, før jeg uansett må stå opp, har sovet elendig, er i crappy form, og skal på jobb.

Det hadde vært fint om jeg klarte å overtale hodet mitt til at det ikke betyr noe hvordan tempen er i morgen...

Dustetemp, jeg måtte så tidlig opp idag at den ble sikkert ikke riktig, den har ikke steget nok...

Hvor mye tidligere ? Justert for tid?

I praksis kommer dette til å bety at jeg tillegger morgendagens temp så mye betydning at jeg ikke kommer tik å få tempet. Jeg kommer til å våkne i totiden, det er for tidlig for å tidsjustere til klokken seks om jeg pleier. Også våkner jeg vel i halv fire tiden, det er drøyt, men kan tidsjusteres, om det ikke var for at jeg altså var våken for halvannen time siden, regelen sier tre, og jeg vet at 2-2,5 går greit for meg, men mindre enn det så blir tempen feil. Så våkner jeg vel i femtiden igjen da, med akkurat samme problemstilling, men temper sikkert likevel, og blir liggende den neste halvtimen og lure på hva den EGENTLIG er, sånn hensyntatt for tidlig temping og for lite søvn. Og så slumrer jeg litt igjen den siste halvtimen, eller det siste kvarteret, før jeg uansett må stå opp, har sovet elendig, er i crappy form, og skal på jobb.

Det hadde vært fint om jeg klarte å overtale hodet mitt til at det ikke betyr noe hvordan tempen er i morgen...
Glimrende...... Kjenner igjen den...

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Glimrende...... Kjenner igjen den...

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Har et spm :) viss jeg våkner en dag kl 05.30 og til vanlig kl 06.30 skal man plusse på lr synke tempen da? Og hvor mye? 0,5 pr halvtime?

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Har et spm :) viss jeg våkner en dag kl 05.30 og til vanlig kl 06.30 skal man plusse på lr synke tempen da? Og hvor mye? 0,5 pr halvtime?

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Da skal temp ØKE med 0,05 pr 30 min :)

Oh yes, da begynner tempfallet, så da er det bare å hilse tanta velkommen om noen dager.dritt altså

Det nye duste-termometeret mitt klusser til alt! For det første bruker den en evighet på å måle, og for det andre viser den noe annet når jeg skal se siste måling en gang til. Jeg er helt sikker på at den endrer temp til noe helt annet, for noen ganger har jeg orket å åpne øynene og sjekke hva tempen er når jeg tar den. Men i tillegg sjekker jg med det gamle termometeret og det er ofte flere desimalgrader forskjell. Fikk termometeret i posten forrige uke og i dag så det ut som at den maste om nytt batteri. Er ikke det litt dårlig? Nå ANER jeg ikke om jeg har, har hatt eller skal ha el.... :(

Jeg kommer ikke til å legge for mye vekt på tempingen denne ppen. Har vært syk siden forrige mandag, og har hostet hele nettene. I tillegg til å våkne veldig hyppig..

Jeg ser dere kan justere tempen, og øke den hvis dere våkner tidligere. Men vil det si at jeg kan gå ned på tempen hvis jeg har forsovet meg? På samme måte som jeg kan gå opp når jeg temper for tidlig?

Back
Topp