Vi som temper. NY!

Når dere får vondt i lysken, hva haker dere av på spesifik på ff?

Prøver siden Nov 12

Når dere får vondt i lysken, hva haker dere av på spesifik på ff?
Lagt inn en egendefinert boks for det, så jeg kan huke av ;-)

Prøver siden Nov 12

Synes selv at jeg har hatt den perfekte El denne pp'n men FF vil ikke gi meg noen røde streker. Skjønner ikke hvorfor, tidspunkt er jevnt, sekret er registrert pluss monitor og el-test resultater. Temp fall og stigning er også overdrevent :p blir FF skeptisk når dette skjer rundt CD 30..?

Gi den et par dager, så kommer det nok.

Jeg har ikke tempet på et par dager, har vært litt rar søvn :P I morgen skal jeg tempe da, så får vi se hvordan det står til. Har hatt elsmerter noen dager nå. Eller, jeg har egentlig hatt vondt neddi der siden tr :P

Hva tror dere om denne? 8 dpo ikke tatt på morgen urin. Og det er en test kjøpt på dansk apotek

Vedlegg

• 1372514727777.jpg
    1372514727777.jpg
    25,5 KB · Visninger: 79
Jeg ser en strek her men klarer ikke å se om dn er rosa lr grå :)

Prøver siden Nov 12
Her pleier testene å være helt blenda hvite. Men har en test til jeg skal ta om noen dager. Veit ikke om den er grå eller rosa selv, for den er veldig svak

Spennende !!!

Her fjernet ff el i dag.

Ikke 12 dpo, men venter på el.

Tok en ny test fra en annen type. Svak strek på den og. Den ble negativ i går ( tester med to typer) så da er det noe på gang da

aksjemegleren hadde det travelt denne mnd så det ble dårlig timing.. grafen ser normal ut så forhåpningene er ikke skyhøye akkurat.. eneste er ømme pupper, men de har lurt meg før.. :( sommerdepresjon...

Hva er coverline?
Er det gj.snitt av temp før EL?
FF spør om jeg vil overstyre grunnet min poitive EL-test. Må i tilfelle sette coverline selv..

Back
Topp