Vi som temper. NY!

God morgen jenter!

I går fikk jeg nytt termometer i posten med hele 2 desimaler! Har bare hatt med 1 desimal til nå.
Problemet er at i dag tidlig målte jeg med begge. Først min gamle som viser 35,9. Så den nye som sier 36,13. Det er jo 0,2 grader forskjell. Tok dem kanskje 15 sek etterhverandre.
Tror dere den gamle er ræva/ødelagt? Eller at det faktisk ble litt temp-økning mellom hver måling? Eller noe annet?
Hvilken skal jeg bruke?

Takk! :)
Bruk den med 2 desimaler. Om to forskjellige thermometre måler litt forskjell, gjør ikke det noe, for du bruker bare det ene i grafene. Ellers så pleier det oftest å bli llitt forskjell når man måler to ganger etter hverandre tror jeg.
Ta vare på det gamle til febermåling. Dvs det du har liggende på badet, som alle får bruke. :P

Bruk den med 2 desimaler. Om to forskjellige thermometre måler litt forskjell, gjør ikke det noe, for du bruker bare det ene i grafene. Ellers så pleier det oftest å bli llitt forskjell når man måler to ganger etter hverandre tror jeg.
Ta vare på det gamle til febermåling. Dvs det du har liggende på badet, som alle får bruke. :P

Takk for svar! Da gjør jeg som du sier ;) av og til er det lettere å la andre bestemme når man blir forvirra av seg selv. Fra nå av bruker jeg herved todesimalen hver morgen og den gamle til febermåling ;)

Håper og tror jeg er 7 Dpo nå, murringene har flyttet seg fra eggledere til livmorområdet. Temp har også hatt en forsiktig stigning. Håper syklus endelig retter seg opp, orker ikke slike ustabile sykluser :)

Temp styrtet som den aldri har styrtet før, er dette EL?
Har hatt litt lite (manglende!) slim synes jeg..
Jeg orket ikke legge inn aksjer i går for jeg trodde vi var i dpo-land.
Holder det å legge inn i kveld eller er det for sent?
Vinduet stod oppe i natt, men jeg prøvde å aklimatisere termo....
F-- altså

Vi har endelig lett frem sommerdyna, noe som resulterer i at undertegnede fryser om natta. Vil dette få konsekvenser for tempingen..?

Håper tempen min holder seg oppe :)

Prøver siden Nov 12

Temp styrtet som den aldri har styrtet før, er dette EL?
Har hatt litt lite (manglende!) slim synes jeg..
Jeg orket ikke legge inn aksjer i går for jeg trodde vi var i dpo-land.
Holder det å legge inn i kveld eller er det for sent?
Vinduet stod oppe i natt, men jeg prøvde å aklimatisere termo....
F-- altså

Det var litt av ett dropp!! Også er du på CD30? Hvis ikke du pleier å ha så lange sykluser så vil jeg nesten tro i nærmer deg tr... :( Jeg pleier hvertfall å få stort dropp rett før tr.

På den andre siden, hvis du pleier å måtte vente så lenge på el, så vil jeg tippet at kanskje el er i dag. Ofte dropper tempen dagen du har el og så fyker den til værs dagen etter.

Hadde jeg vært deg ville jeg hoppet på mannen min i kveld, uansett ;) Jeg håper det er el du har i dag, men du vet best selv hvor lang syklus du har :)

Klem!!

Det var litt av ett dropp!! Også er du på CD30? Hvis ikke du pleier å ha så lange sykluser så vil jeg nesten tro i nærmer deg tr... :( Jeg pleier hvertfall å få stort dropp rett før tr.

På den andre siden, hvis du pleier å måtte vente så lenge på el, så vil jeg tippet at kanskje el er i dag. Ofte dropper tempen dagen du har el og så fyker den til værs dagen etter.

Hadde jeg vært deg ville jeg hoppet på mannen min i kveld, uansett ;) Jeg håper det er el du har i dag, men du vet best selv hvor lang syklus du har :)

Klem!!
Huff og huff, jeg har vanligvis nokså stabile sykluser på ca 32-35 dager. Men etter sa har jeg vært oppe i 57.. Har ikke Tr symptomer , ikke skikkelig el heller. Jeg tror jeg har el-tester i postkassen, kanskje jeg bør ta en pinne? Skulle egentlig fått dem på mandag- dumme dumme post :( jaja, aksjer i kveld er det minste problemet i allefall, bare så kjedelig å vente. :p takk for svar :) Fikk sjokk når jeg så det suste rett ned som tr pleier :)

Trenger å sove så jeg får tempet igjen for å se om jeg kan tro på 8 dpo...

Håhåi.. man lærer så lenge.. har discarded dagens måling for den va så laaav.. så ser jeg at dette har skjedd 6-7dpo i 4sykluser på rad.. da er det vel eggfestetid "dippen". -i morgen og så videre håper jeg på OPP OPP OPP!!! helst mye mer enn vanlig selv om kanskje timingen ikke var optimal så burde jo sjangsen være der.. ellers ingen symptomer whatsoever..

fårstår ingenting.. trykte på enter, så kom det 3-4 helt like.. driver visst og spammer helt ukontrollert hehe..

*så forsvant de? hmm.. konspirasjonsteoriene knaker..

Hatt så murringer i 2 dager nå. Og er øm i høyre eggstokk. For noen dager siden hadde jeg noen vanvittig smerter i eggstokk område som varte i 10 sek. Ekkelt.

Synes det kan se ut som om jeg ikke har hatt el jeg...

Reiser til Danmark i dag og blir borte til neste fredag. Aner ikke om det er nett der vi skal være. Så blir vel ikke mye oppdatering fra denne kanten da.

Back
Topp