Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grønn Stat er når vi Statistisk sett er fruktbar.
Ser ut som kroppen prøvde, men ikke fikk til.....Synes det kan se ut som om jeg ikke har hatt el jeg...
God tur. Kose deg!Reiser til Danmark i dag og blir borte til neste fredag. Aner ikke om det er nett der vi skal være. Så blir vel ikke mye oppdatering fra denne kanten da.
Når man temper måler man den basale kroppstemperaturen til fast tid hver morgenen. I løpet av en syklus går temp ned ved mens, og øker ved el. Slik kan man se når el har vært. Ved evt graviditet vil tempen holde seg høy. Bruk termometer med to desimaler, mål under tungen med en gang du våkner, helst før du beveger lilletåen.Kan dere forklare meg hva "temping" er?
☆prøver i ett år
☆ 1 SA
mrs.M: Det kommer opp når jeg trykker inn Watery eller Eggwhite under Cervical fluid. Eller ved positiv el-test. Hvis det er det jeg tror grønn stat er da.
Ok, skjønner. Men da er det kanskje ikke så rart at det ikke kommer opp noe på meg, er jo første syklusen jeg bruker ff, så den kjenner jo ikke den ustabile og grusomme syklusen min!! ;-)Nei, stats er linjen under. Jeg tror det er den Vip greie.
På min ser man en grønn der jeg la inn watery og mange grønne Stats en uke senere. Antydet el denne syklusen er ei uke før statistikk forventet.
Det er vanligVil spørre dere tempere om noe... er det vanlig at tempen får et fall den dagen man har el? Har lagt inn forrige periode i ff kå også, og ser at både forrige mnd og denne så får tempen en skikkelig dropp den dagen jeg har el og så stiger den gradvis fra dagene etter det igjen.. er dette vanlig? Har dere det?
Nei, stats er linjen under. Jeg tror det er den Vip greie.
På min ser man en grønn der jeg la inn watery og mange grønne Stats en uke senere. Antydet el denne syklusen er ei uke før statistikk forventet.