Vi som temper. NY!

Grønn Stat er når vi Statistisk sett er fruktbar.

Jeg fikk positiv el-test i dag. Tempen er fortsatt lav. Gikk fra 36.40 på tirsdag til 35.90 på onsdag og 35.95 i dag. Men! Hvis jeg har el i morgen eller i dag - Skal tempen øke og holde seg oppe fra i morgen av? Har glemt ut dette nå..
En annen ting: Jeg går på Damiana nå, men gidder ikke starte på Wild Yam pga det ikke er sannsynlig at det går denne mnd. Kan jeg bare stoppe helt opp, eller vil det ødelegge syklusen?

mrs.M: Det kommer opp når jeg trykker inn Watery eller Eggwhite under Cervical fluid. Eller ved positiv el-test. Hvis det er det jeg tror grønn stat er da.

Ser ut som om tr kommer i løpet av kvelden eller natten her, så da begynner jeg å tempe igjen i morgen... Syns syklusen min er blitt såpass ustabil at jeg ønsker å ha mer kontroll over når jeg har el, slik at jeg vet når jeg kan begynne å vente på tr og eventuelt begynne å teste...

Bah..skal jeg ikke få normal tr /sykluss snart?.. Hadde normal tr i 3 dager forrige uke, (slik jeg brukte å ha det før ) men idag, på dag 9 i syklusen, så blør jeg plutelig igjen ! Jeg blir lei...

håper det ikke blir slik at den blir av og på frem til el er ferdig denne syklusen også..

Reiser til Danmark i dag og blir borte til neste fredag. Aner ikke om det er nett der vi skal være. Så blir vel ikke mye oppdatering fra denne kanten da.
God tur. Kose deg!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Kan dere forklare meg hva "temping" er? :)

☆prøver i ett år
☆ 1 SA
Når man temper måler man den basale kroppstemperaturen til fast tid hver morgenen. I løpet av en syklus går temp ned ved mens, og øker ved el. Slik kan man se når el har vært. Ved evt graviditet vil tempen holde seg høy. Bruk termometer med to desimaler, mål under tungen med en gang du våkner, helst før du beveger lilletåen.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

mrs.M: Det kommer opp når jeg trykker inn Watery eller Eggwhite under Cervical fluid. Eller ved positiv el-test. Hvis det er det jeg tror grønn stat er da.

Nei, stats er linjen under. Jeg tror det er den Vip greie.

På min ser man en grønn der jeg la inn watery og mange grønne Stats en uke senere. Antydet el denne syklusen er ei uke før statistikk forventet.

På min ser man en grønn der jeg la inn watery og mange grønne Stats en uke senere. Antydet el denne syklusen er ei uke før statistikk forventet.
Ok, skjønner. Men da er det kanskje ikke så rart at det ikke kommer opp noe på meg, er jo første syklusen jeg bruker ff, så den kjenner jo ikke den ustabile og grusomme syklusen min!! ;-)

Den beregnet det ikkje før den har noe å regne etter, nei

Min temp opp i dag. Håper det betyr jeg er 10 dpo. Test i helga.

Vil spørre dere tempere om noe... er det vanlig at tempen får et fall den dagen man har el? Har lagt inn forrige periode i ff kå også, og ser at både forrige mnd og denne så får tempen en skikkelig dropp den dagen jeg har el og så stiger den gradvis fra dagene etter det igjen.. er dette vanlig? Har dere det?

Vil spørre dere tempere om noe... er det vanlig at tempen får et fall den dagen man har el? Har lagt inn forrige periode i ff kå også, og ser at både forrige mnd og denne så får tempen en skikkelig dropp den dagen jeg har el og så stiger den gradvis fra dagene etter det igjen.. er dette vanlig? Har dere det?
Det er vanlig ;)

Prøver siden Nov 12

Ja stemmer nok det. År siden jeg hadde Vip, så har glemt ut systemet :)

Back
Topp