Vi som temper. NY!

Kan være at kroppen prøver på el igjen da? Jeg hadde hoppa i høyet i tilfellet! ;-) vet alt om å ha sånn drittkropp som aldri gjør noe regelmessig. :-(
Ja, er jo ikke noen annet å gjøre. Men er ikke mye interesse fra mannen denne mnd . Men unasett på denne tiden jeg pleier å ha el. Men da er det siste gang jeg bruker dong quai. Kleda med el de 2 siste gangene jeg har brukt det

Ja, det har jeg hørt om før også...at dong quai har klussa med syklusen. Prøver litt forskjellige kjerringråd jeg også, men det naturlige er vel ofte det beste. Denne mnd har jeg tenkt til å prøve wild yam og babyklister, men er veldig i tvil... Lykke til da Bina, hvis el faktisk kommer nå:-)

Ja, det har jeg hørt om før også...at dong quai har klussa med syklusen. Prøver litt forskjellige kjerringråd jeg også, men det naturlige er vel ofte det beste. Denne mnd har jeg tenkt til å prøve wild yam og babyklister, men er veldig i tvil... Lykke til da Bina, hvis el faktisk kommer nå:-)

Hva er babyklister?

Fructus femina heter det egentlig...skal bedre miljøet i livmoren og gjøre det lettere for egget å feste seg. De som har mistet før kan bruke det helt til uke 12...Skal hjelpe så spiren holder seg der. Har prøvd det en mnd før, uten resultat, men vurderer å gjøre det igjen. Skal taes etter el...

Men det er egentlig litt rart for dong quai skal jo egentlig stabilisere syklusen. :s sild yam bruker jeg etter el, men synes ikke det virker på noe annet enn mensblødning og pms :p takk for det, kjenner murringer, så er nok noe kroppen jobber med.

Fructus femina heter det egentlig...skal bedre miljøet i livmoren og gjøre det lettere for egget å feste seg. De som har mistet før kan bruke det helt til uke 12...Skal hjelpe så spiren holder seg der. Har prøvd det en mnd før, uten resultat, men vurderer å gjøre det igjen. Skal taes etter el...

Åja, takk :) Så er det slik at man må ha resept på det eller kan man kjøpe det på nettet? Jeg har heldigvis ikke mistet, så det er nok ikke aktuelt for meg nå. Men det er fint å vite hva som finnes der ute ;)

Får kjøpt det fra et apotek i trondheim tror jeg, må bestilles så sender de. Men jeg har bestilt fra danmark. Bare å google det, så finner du sider som selger. :-)

Får kjøpt det fra et apotek i trondheim tror jeg, må bestilles så sender de. Men jeg har bestilt fra danmark. Bare å google det, så finner du sider som selger. :-)
Selges de på apotek i Danmark ? Skal reise til Danmark på torsdag så tenkte å kjøpe med noen flasker.

Hmm...det vet jeg faktisk ikke. Men kanskje helsekost i danmark? Er jo bare å sjekke ut begge deler. Heter fructus femina!:-) merker du no mer til el? Jeg tror jeg hadde el i helga, men så merkelig at jeg ikke hadde el-smerter. Har jo alltid det. Men tempen har steget og steget siste dagene, så tyder jo på at el har vært...

No må dagene gå fort, vil ha en positiv test!
ImageUploadedByBV Forum1372066238.031835.jpg

Viss jeg blir gravid nå så har jeg termin på bursdagen min :D

Prøver siden Nov 12

Hmm...det vet jeg faktisk ikke. Men kanskje helsekost i danmark? Er jo bare å sjekke ut begge deler. Heter fructus femina!:-) merker du no mer til el? Jeg tror jeg hadde el i helga, men så merkelig at jeg ikke hadde el-smerter. Har jo alltid det. Men tempen har steget og steget siste dagene, så tyder jo på at el har vært...
Ja får sjekke det ut :) nei merker ingenting. Og det var bare litt el slim i dagtidlig, men ikke noe nå. Så vet ikke hva som skjer jeg

Når denne pp er ferdig så tror jeg at jeg tar meg en pause fra tempingen en mnd og prøving. Litt nede om dagen, og denne tempen i dag gjorde ikke saken noe bedre.

venter på el jeg nå :-) men har hatt ferie, så har ikke gidda å tempe nå den uka mens tr var :-P starter vell på igjen nå :-)

håper bare el ikke kommer før jeg kommer meg hjem, umulig å legge inn aksjer når jeg er borte og sambo er hjemme :-P

venter på el jeg nå :-) men har hatt ferie, så har ikke gidda å tempe nå den uka mens tr var :-P starter vell på igjen nå :-)

håper bare el ikke kommer før jeg kommer meg hjem, umulig å legge inn aksjer når jeg er borte og sambo er hjemme :-P
He he he det er ihvertfall veldig dårlig gjort ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen jenter!

I går fikk jeg nytt termometer i posten med hele 2 desimaler! Har bare hatt med 1 desimal til nå.
Problemet er at i dag tidlig målte jeg med begge. Først min gamle som viser 35,9. Så den nye som sier 36,13. Det er jo 0,2 grader forskjell. Tok dem kanskje 15 sek etterhverandre.
Tror dere den gamle er ræva/ødelagt? Eller at det faktisk ble litt temp-økning mellom hver måling? Eller noe annet?
Hvilken skal jeg bruke?

Takk! :)

Stemte ikke at el skulle være i går, var ingen tegn på det i det hele tatt. Så kommet fremntil at jeg må ha sovet med munnen åpen, ellernmålt med et kaldt termometer. Så jeg kastet målingen fra i går. Så da er jeg 4 dpo i dag. Har det ikke klaffet denne pp er det helt geeit. For skal på MR av skulderen den 16.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Back
Topp